perjantai 5. elokuuta 2011

kulisseja on vaikea pitää yllä

Leffassa meni hyvin. Söin osasto kaverin kans karkkia ja sit viime tingas enne leffaa menoo mun frendi löys ilmais popcorn lipun ja noh tuli ne popparitkin mukaan.. niitä söin jonkun verran ja karkkia. Mä arvasin tän ja onneks mun aamupala oli tuo mitä tuos edellises postauskes oli. Ku mä tulin kotiin söin vast iha illal sen jugurtin jota kadun vieläkin ja nyt aijon viel syödä mehujäätä. Se ei ahdista koska se on nestettä ja sitä tiettyä mitä uskollan syödä. Ääh tuntuu et oon syöny aivan liikaa taask. Napsin kattilasta viel makarooneja ja lihan paloja.. sit tajusin et mitä vittua tein lopetin heti. oon taas täynnä vihaa.. :( 

Huomenna pääsen kunnolla harrastuksen pariin taas ja oon kotoo pois yön joukkueen kanssa. Ja tulee taas onneks treenattua. Mua ahdistaa ne ruokailut siel kyl aivan suuuunnattomasti.. lounas, päivällinen, välipalaa.. iltapalaa. En oikee tiiä miten tuun hoitaan sen homman kunnialla. Ilman niitä kysymyksiä, niitä ärsyttäviä kysymyksiä joihin mulla ei oo vastausta. Toivon et kukaa ei keskity mun lautaseen.. toinen juttu on tää mun käsi. T paidas hilluminen ei kauheesti houkuttais.. mua kaduttaa nää jäljet varmaan loppu ikinä. Mä en aatellu siinä psyykkises tilas yhtään mitään, alkoholi oli hyvä plussa. Mä kadun sitä. Mut siinä ne ovat ja tulee olemaan. laastarit on epäilyttäviä, mut totuus paljastuis ja näkyis pitkälle jos en käyttäis laastaria.
 
Mä oon huomannut et nään helposti ihmisist läpi jos niil on samanlaisii ongelmii. En tiiä kuin, mutta kai mä oon vaa oppinu näkeen. Istuttiin kahvilla ja ennen ku ees mentii istuu huomasin tytön ja äidin. Sil tytöl oli nii kauniit, mutta surulliset kasvot. Ensiksi huomasin hänen kohottaessaan kättään punaisen helminauhan ranteessa. Melkein jo arvelinki.. et kaikki ei oo hyvin. kunnes näin hänen kohottavan vasenta kättään ja harovan hiuksia. Punaset viiltojäljet jotka näky selvästi. Hän ei peitellyt niitä ja hyväksyi ne. niiku munki kuuluis varmaan olla.  Mulle tuli nii paha olo ja tiesin mitä se tyttö tuns sisällään. Se oli tajuttoman kaunis ja sopivan hoikka. Jos luet tätä ja tunnistit ittes niin.. haluun vaan sanoo et paljon voimia <3

Nyt täytyy pian koittaa mennä nukkumaan, vaikka pelkäänki jo kaikkea tulevaa huomiselle.. mun täytyy vaan yrittää sinnitellä ja piilotella kaikkea tätä. Oon nii väsynyt siihen, mutten halua kaiken räjähtävän siellä käsiin. Hyvää viikonloppua !

7 kommenttia:

  1. kuinka paljon niitä jälkii sillä tytöllä oli ?

    VastaaPoista
  2. mä yritän lopettaa koska viiltely tuhoo tyylii kaiken :/ mtu se vaa on niin hiton koukuttavaa... joo kuullostaa oudolt mut oon siihen koukus. ainaki ku en oo siin lääkitykses.

    VastaaPoista
  3. itekki oon viillelly, mut nyt oon ymmärtäny että ei, en tee sitä, just kun loppuiäks jää. ja monet on tullu kyseleen, et mitämitä. sit oon joutunu joko valehteleen tai heittää jotai typerää läppää, joka veis kyselijän ajatukset pois. yleensä oon onnistunu noh, niin en aina mutta kyllä tää tästä, ei vaan saa luovuttaa.

    jaksamisia sullekin, liityinpähän sitten lukijaksi :---)

    VastaaPoista
  4. Muruuuuuuu. www.hoyhenenkevyt.palstani.net on näköjään poistettu sillä aikaa kun oon ollut "kuivilla", oletko yhtään perillä siitä olisko sen tilalle tullu joku uusi foorumi?

    Jaksamista ja suukkoja,

    i

    VastaaPoista
  5. kiitos ja tervetuloa lukijaksi! <3

    VastaaPoista
  6. haittaako jos "matkin" tota "Kun oksennan merkkaan rehellisesti X" juttuu ? muuttaisin sitä vähä kuitenki

    VastaaPoista
  7. en mä sitä oksentelun takii laita. vaan teen siit niinku saman mut et mmerkkaan x kun viiltelen

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)