lauantai 20. elokuuta 2011

kommentit satuttaa

Viime aikoina mulle on tullu hirveesti kommennteja liittyen ruokailuihin tai ruokaan. Tuoreessa muistissa on nyt nämä viimeiset ja ne saa mut taas latistumaan ja haluamaan laihtumaan entistä kovemmin. Suunnittelemaan dieettejä ja erilaisia rangaistuksia.

1. Olin toissa päivänä käymässä äidilläni. Kerroin innokkaasti kuinka oon oppinu ajamaan yhä paremmin ja paremmin autoa ja kuinka mä tykkään nykyään liikkua sillä joka paikkaan. Vastineeks mä saan kommentin "niin no liikunta vähenee ja sit ei saa enää yhtää urheiltua paljon. parempi aina vaikka polkea pyörää ku autolla mennä" Kiitos äiti, mitne ois vaikka ihan paras vaihtoehto lopettaa samantien syöminen?

2. Iskä oli ostanut mun lemppari pullapitkoa josta ennen niin tykkäsin, nyt sitten eilen otin pullasta palasia (söin vain keltaisen päällysteen ja itsepullan viskoin roskiin) näyttihän se siis siltä et oisin syöny puol pullaa.  Niin iskä sit kommentoi "Hyvin on menny näköjään pulla kaupaks!"

3. Tänään mun exä.. södis on täällä, se on tullu ajamaan rallii mun isän kanssa (voi kyllä nautin tästä melkosesti.. -,-) olin laittamassa kerrankin lämmintä ruokaa ja paistoin kanaa. laitoin lautaselleni pienen kukkuran kanaa ja loput kurkkua ja vähän raejuustoa. Södis käveli siihen ja kommenttoi yllättyneenä "Oho säki syöt nykyään!!"


13 kommenttia:

  1. voi rakas:( toi on niin raskasta! mutta vaikka se sattuu ja inhottaa ja suututtaa sua, koita sanoa niille jotain vastaan, sano vaikka vain "niin, olen alkanut syömään" tai "oisko parempi sitte olla syömättä" tai sitte vaa teen sen asian loppuun vaikka et haluaiskaan enää, etkä välitä muitten kommenteista, se on alussa tositositosi raskasta, mutta joku päivä huomaat, että noi kommentit ei enää satuta sua, tiedän, en varmastikkaan yhtä hyvin kun sä, kuinka paljon toisten kommentit voi sattua jos ne osuu just oikeesee, kaataa kaikista kipeimpään haavaan suolaa... mutta muista ajan kanssa nää asiay alkaa selvitä.. voimia..<3 toivottavasti näist mun kommenteista olis ees jotain iloa:(<3

    mullakin on muuten nykyjään julkinen blogi, että jos huvittaa käy vilkasemassa..
    mutta vielä kerran voimia ja haleja<3

    VastaaPoista
  2. Tollaset kommentit oikeesti satuttaa tosi paljon,mut mä toivon silti ettet ottais niistä liikkaa ittees<33

    Voimia ja haleja<333

    VastaaPoista
  3. Noi tommoset kommentit on niitä kaikkein kauheimpia, kun toinen huomaamattaan sanoo jotain tolleen puolivitsillä. Pitää vaan oppia olemaan loukkantumatta niistä ja antaa takas samalla mitalla, mutta sitäkin pitää harjoitella sillä sei ole helppoa kun jo valmiiksi näkee vain vikoja itsessään. Koita jaksaa! <3

    VastaaPoista
  4. tuo pullajuttu on kyllä jotain niin tuttua. isä heittää lähes päivittäin typeriä kommenttejaan; välillä valittaa etten muka syö tarpeeksi, ja sitten jos olen syönyt, niin sanoo esim. "taasko sä olet ahminut?" tai "vastahan sä söit".

    ja äidin kanssa melkein sama homma. jos olen käynyt jo kahdella lenkillä yhden päivän aikana, niin silti saattaa tulla kommentti "lähtisit vielä mun kanssa lenkille, niin saisit enemmän liikuntaa!"

    VastaaPoista
  5. Voiei :( toi on niin tuttua, kaikki ei vaan tajua, millaisia kommentteja kannattaisi "heitellä", olen samaa mieltä Pepitan kanssa että kerro niille miltä toi tuntuu, en usko että ne tahalleen kuitenkaan sitä sanoo jos kertoo miltä se tuntuu. Tsemppiä ja PALJON voimahaleja sulle ♥

    VastaaPoista
  6. voi sua :( oon samaa mieltä, et ihmisten pitäis miettiä vähän ennenku sanoo jotain tollasta. mut oon huomannu, ettei suurin osa aattele miten paljon tollanenkin voi satuttaa. haleja ♥

    VastaaPoista
  7. hei mul on tunne et kinda tijän kuka oot... mut voi sua kuin lukisin omia ajatuksiani<3 pärjää

    VastaaPoista
  8. No ei noista kommenteista mikään sellaiselta vaikuttanut, että sen vuoksi pitäisi masentua. Sä oot sellaisessa mielentilassa ja fyysisesti jotenkin heikoilla, että ylireagoit.Toisaalta tuttua, kun ajattelee omia menneitä vuosia (jolloin sh vei ja lujaa...mutta onneksi ei enää...ja sh-vapaata elämää toivon myös sulle). Eteenpäin! sanoi mummo lumessa.

    VastaaPoista
  9. anonyymi- niin oot ihan oikeessa :) oon ihan räjähdys herkkä :( ku tikittävä pommi! Mut eihän nuo sellasia ole et pitäis masentua, sattuu vaan kun luulis vanhempieni tietävän muttei silti ajettele. Kiitos kommentistasi :)

    VastaaPoista
  10. Voi ei :( tiiän miltä tollaset kommentit tuntuu, vaikken syömishäiriötä sairastakaan - vielä... Eivät he varmasti millään pahalla tarkoittaneet, mutta ymmärrän kyllä täysin.

    Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
  11. fashion fan- niinpä :( <3 voimia !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)