lauantai 13. elokuuta 2011

I'm going to leave you, life

Nyt mä itken silmät päästäni. Mikä vittu mua vaivaa? Olin kaverillani hänen setänsä läksiäisissä josta oli tarkotus jatkaa baariin pitkän kaavan mukaan. mä en edes päässyt sinne asti. Näin Viltsun kesken iltaa kun hän pyörähti moikkaamaan mua. Se oli virhe, oli virhe nähdä se. Siitä ei tullu mitään. tunsin itteni sen näkemisen jälkeen vielä enemmän mitättömäksi. Mua sattuu. Yhtäkkiä mä vain romahdin juhlissa. Aloin itkemään, mun kaveri seiso ja halas mua vieressä muttei sekään auttanut. Kasasin itseni ja romahdin uudestaan, itkin osan juhlavieraiden nähden ja he kyselivät mikä mun on ja lohduttivat. 

mä tunsin itteni niin naurettavaks. jäin puhumaan mun hyvän kaverin kans ulos ja sanoin et mun on parempi mennä kotiin, kaverini(Meli) Ei halunnu päästää mua ja mä sanoin pärjääväni ja olevani kunnolla yksin kotana, mutta tää paska selitys ei mee Melin läpi. Kasasin itseni ja itkin taas, mä en saanu sitä lopumaan ja totesin ettei mun kannata lähtee mihinkään, Meli ja mä halattiin pitkään ja itkettiin molemmat, musta tuntu niin pahalta, kauhealta ihmseltä. Mun on pakko myöntää et mun teki mieli koko ajan mennä vetämään kädet auki ja tyhjentämään kaikki lääkkeet purkeista, kunnes tajusin että isoin osa mun lääkkeistä on äidin hallussa. Mun täytyy siis vaan odottaa ja keksiä joku syy jotta mä saisin ne. Kuitenkin, ehkä hyvä ettei tänä iltana ne ollu mun hallussa. Mä olen niin sekasin, niin holtiton.

(Elinan blogist löysin tämän ihanuuden biisin, oon aina rakastanu tätä. kiitos)

Mun kyyneleet jatkaa valumista. Luulin että selviäisin Viltsusta "hyvin ja tyylillä" mutta eih.. sain vielä meidän näkemisen jälkeen perään viestin "näytit muuten hyvältä". Mua sattu taas. Se tekee tän tahalleen- oli ainut asia jota aattelin. Se tietää mun aatelleen sitä koko ajan. Mä en kestä. Mä vihaan tätä tunnetta. Silti en osaa käskeä sitä jättämään mua rauhaan.

Mua pelottaa mun ajatukset. Jos mä oisin järkevä mä lähtisin tilaisuuden tullen osastolle. Mutten usko hyötyvän siitäkään. mä haluan vaan varmistaa kaiken olevan hyvin täällä muilla. Mä haluan varmistaa et mun on oikea aika lähteä. mä tiedän et mä lähden.. mä tiedän et mul on suunnitelma. 

Itkettää, etten mä näe enään mitään huomista.

11 kommenttia:

  1. Älä anna Viltsun pahoittaa mieltäsi noin, usko pois, hän ei ole arvoisesi. Voimia<3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi- voi kun mä voisin uskoa, mä vain aina aattelen etten mä ole hänen arvoisensa. Mutta tiedän kuitenkin sun ja mun ystävien olevan oikeessa. Kiitos <3

    VastaaPoista
  3. tuo biisi on ihana =( <3 tuo on iha kauheeta tuo koko viltsu juttu, ja varmasti vie voimia niiku kaikki muuki, mä oikeesti toivon että sä pääset yli tosta, tai että toi nyt muuttuu johonki suuuntaa, haleja miljoona <3

    VastaaPoista
  4. Voiei, älä luovuta! :( toivotaan että kaikki kääntyy hyvin. Sä löydät vielä jonkun Viltsua paremman, usko pois. Osasto vois oikeasti olla ihan hyvä, kyllä sun kannattaa sitä miettiä. Oot arvokas ja ihana, älä lähde :c

    Voimahaleja♥

    VastaaPoista
  5. Asioilla on aina tapana järjestyä jotenkin, vaikka kuinka turhalta tämäkin kuulostaa. Sano sille Viltsulle että et pysty nyt ottamaan vastaan mitään häneltä, se voisi auttaa sinua ihan oikeasti. Ja älä ota niitä lääkkeitä. Elämä on loppupelissä elämisen arvoinen, tiedän sen itsekkin, koska olen elänyt yhdessä vaiheessa täyttä helvettiä, mutta asiani järjestyivät. Ja ihan samanlailla ne järjestyy sinullakin, ihan varmana. Vielä ei ole sinun aikasi kuolla pois, ei vielä pitkiin aikoihin! Haleja ihan hirveästi ja voimia <3

    VastaaPoista
  6. et sä saa lähteä, koskaan ei oo oikee aika lähteä, ja koskaan ei kaikki lakkaa sua rakastamasta, sä olet ihana pikku keijukainen, kyllä sä olet, kaikki jotka lukee tätä blogia haluaa auttaa sua, ja osa tietää miltä susta tuntuu, osa on joutunu kokeen sen saman. Ite oon todella kiitollinen nykyjään ettei mun kaverit antanu mun tappaa itteeni vuos sitten, uskopois elämä on elämisen arvosta, vaikka välillä sattuu nii ettei enää vaa jaksa, mä toivotan sulle paljon voimia ja haleja, sä et voi vaan lähteä minnekkään, ihan vaan siks et täl elämäl on viel paljon näytettävää sulle, ja sitten kun sä paranet sä oot onnellinen ettet tappanu itteea<3 oot ihana, vielä kerran voimia<3

    VastaaPoista
  7. pepita- suur kiitos myös sinulle sanoistasi. Nää kommentit merkkaa mulle tosi paljon ja saan uusia keinoja ajatella. kiitos. Oon onnellinen et sä oot selvinny. Tajuttoman onnellinen, sekin antaa toivoa kaikille muille. Kiitos tsempeistä !<3

    VastaaPoista
  8. Tiedän, että en paina paljoa, mutta en näe itseäni mitenkään liian laihana. Mulla ei oo tällä hetkellä kameraa enkä tiedä saisinko otettua semmoista kuvaa, jonka voisin täällä julkaista. :/
    Lukiessani sun tekstejä, muakin huolestuttaa sun tilanne. :( Paljonpaljon voimia sinulle! <3

    VastaaPoista
  9. Fyysisesti olen tällä hetkellä paremmassa tilanteessa kuin joku aika sitten, lähinnä sen takia, että oon rohjennu syömään pikkuhiljaa enemmän ja useammin, kiitos nykyisen painoni (johon en pyrkinyt). Ymmärrän etten voi jäädä tähän lukemaan ja jos päättäisinkin jäädä, se ei onnistuisi esim. lääkäreiden takia.

    Mutta jos on henkisesti pahemmassa kunnossa, niinkuin sinä, olisin ennemmin huolissani sinusta. Varsinkin, jos mielessä pyörii täältä lähteminen. :(

    VastaaPoista
  10. Kiitos, itse olet ihana♥ (toi biisi on ihana!)
    Iso halaus sulle, mä lupaan että sä pääset vielä viltsusta yli ! Ja kuules, sä tulet aina näkemään huomisen, mä en halua että sä lähdet, SÄ ET SAA LÄHTEÄ, et saa :----( ♥ hali ja voimia♥

    VastaaPoista
  11. Voimia sulle! Rakastan tota biisiä. Tämänhetkinen suosikki. Yritä miettiä positiivisiä asioita.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)