perjantai 5. elokuuta 2011

don't skip breakfast

Viime yönä mä nukahdin tavallista huonommin. Tuli mieleen viime vuoden uniongelmat ja öiset ahdistuskohtaukset. Mut nukahdin onneks kuitenkin vaikka kuulinkin koko ajan harhoja ja rapistelu/kävely ääniä. Mua pelotti, mut pidin silmät vaan kiinni. Ei taas näitä.. ääniä.

Aamu kuitenkin tuli tosi nopeesti ja tuntui silti et olin nukkunut kaikesta huolimatta. Koko aamun mä oon vaan siivoillut kotona kun tän koko viikon oon tääl yksin ollut, lukuun ottamat sotkevaa pikkusiskoani joka käy ain vähän väliä koton. Tänään näen taas ex osastokaveriani ja ootan innol et päästää taas höpiseen. Tarkotus ois mennä taas istuu viileeseen leffateatteriin (juup, muut makaa rannal kuumal mä piiloudun säkki vaatteisiin ja meen pimeeseen teatteriin..) mikäs siinä. Vaihteeks mua on pelottanu syödä, koska seuras tulee aina jotain syötyä niin aamupala on mennyt vähän huonommin vaikka mun teki sairaasti mieli syödä mun lemppari jugurttia mut en sallinu sitä itelleni. Mua huippas aamusta taas todella oudosti ja totesin et pakkohan täs nyt on jotain syödä niin tässä on sit kuva mun aamupalasta. Rakastan.
Nyt pitäis laittaa ittensä vielä valmiiks ja hyppää bussiin ja lähtee kaupungille. Haluisin hirveesti lisää säkkipaitoi, mun on nykyään niin hankala olla jossain kireessä vaatteessa. Oikeestaan todella hankala. Tuntuu vaan liian isolta ja kaikki tuntuu kiristävältä jos se vähänkään puristaa ihoa.
Oon suunnitellu täks päiväks syöväni mahdollisimman vähän. Halusiin kuitenkin ostaa leffaan edes muutaman karkin. Tai varmaan yhteisen pussin kaverin kanssa ja pyrin syömään siitä vain pari. Se sit määrittelee mitä muuta mä tänään saan syödä. Toivon et täl kertaa mun kontrolli on vähän vahvempi ku viime aikoina.

4 kommenttia:

  1. käytän kans aina säkkivaatteita varsinkin yläosissa. niissä on turvallinen olo ja voi piiloutua.
    söpö aamupala kyllä on ja hyvä että sait syötyä jotain<3 mut saisit kyllä millon tahansa syödä lempparijogurttiasi eikä sun tarvitse antaa karkkien syömisen vaikuttaa muuhun ruokailuun! muista että se kontrolli ei välttämättä ole lähtöisin susta vaan syömishäiriöstä :(

    VastaaPoista
  2. säkkivaatteet <3 rakastan niiitä, kaikki löysät paidat varsinki.. ihania!

    toisaalta leffassa voi just olla kivempaa, kuka nyt käskee mennä rannalle polttamaan itteään, viilee leffateatteri on just mukava paikka.. mitä kävitte kattoo?

    kunpa syömishäiriö ei kontrollois suo noin paljon, se nimittäin kontrolloi - ja ihan liikaa :( <3 aamupalas vaikuttaa kyllä herkulliselta, joskin liian vähältä...

    haleja<3

    VastaaPoista
  3. oon käyttänyt neljä vuotta pelkästään säkkipaitoja, ja muita tuskin tulen käyttämäänkään. en pystyisi olemaan missään kireissä vaatteissa :/

    ja tosiaan ihana toi aamupala <3

    VastaaPoista
  4. ihanat jalat tossa kuvassa!:) oon ite kans aina tekohymynaamalla ja hymyilen vaikka kävis mitä, oon aina se porukan "ilopilleri", huoh..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)