lauantai 9. heinäkuuta 2011

varoitus; sisältää kuvia ryhävalaasta!!

Mä vihaan itseäni. Mun vatsa on turvonnut. Johtuen siitä kun siirrän menkkoja mökkireissun alta. Mua hävettää. En tajua kuinka oon antanut itseni levitä omissa silmissäni reilut kaksi kiloa? Nyt mä en voi olla sokea..  
(moni on toivonut uusia kuvia joten tässä, kuvat varmaankin poistuu vähän ajan päästä)

 tästä ylemmästä näkee siis parhaiten sen turvotuksen ja uuden pulleamman vatsani!


Tänään siis kutsuu Viltsun mökki yhdeks yöks. Ja voi sitä tuskaa jos siel on pöytä valmiina täynnä ruokaa . Minä viltsu ja sen porukat. Mul tulee vaan kaks sanaa mieleen; ahdistus ja paniikki! miten mä voin välttyä siltä ruualta??

13 kommenttia:

  1. sinulla on ihanat jalat...! olisipa jalkani tuollaiset...

    VastaaPoista
  2. Sä oot niin pieni, ihan oikeesti, toi sun 'pallomaha' ei oo oikeesti yhtään mitään. Älä pelkää siellä mökillä sitä ruokaa, sä selviit kyllä ku otat vaan vähän! Syöt paljon jotain salaattia ja levität ohuen kerroksen ruokaa koko lautaselle, niin näyttää ihan ku se olis jotenki täydempi, ja sit syöt vaan hitaasti!

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  3. Luovuttaminen tuntuu tässä vaiheessa jotenkin vaan tosi helpolta ja olin melkein päättänyt että luovutan, annan itseni vaan mennä. Mutta kun mä luin sun kommentin! Ehkä mä en vielä luovutakkaan.. me EI luovuteta! Kiitos rakas♥

    Ja voi kun sä OLET pieni!! ;) Kumpa sä näkisit että sä oikeasti olet laiha ja kaunis!! Mä oon monet kerrat saanu vuodattaa muutaman kyyneleen kun oon lukenut sun tekstejä, sä olet niin ihana. Sä ansaitset onnellisen elämän, älä anna pahan vallata sua. Tsemppiä rakas!!♥

    VastaaPoista
  4. missä se ryhävalas oli? :o luuta ja nahkaa mä vain näin :/ voi pieni, kyllä se joskus helpottaa <3

    VastaaPoista
  5. Tyttö hyvä. Mä tekisin MITÄ TAHANSA jos näyttäisin nyt tuolta! toi sun "turvonnut maha" on pikkuinen ja oot muutenkin niiiiin pieni! Sä olet sokea, et näe, millainen oikeasti olet :-(
    tsemppiä sinne mökille, kyllä kaikki varmaan sujuu, ja sä ihan totta saat syödä!
    Voimia♥

    VastaaPoista
  6. rauhotu, äläkä mieti ruokaa liian paljon , ja sun reites on ihanat <3

    VastaaPoista
  7. en vieläkään psyty uskomaan et sain sen syötyä :D mutta ehdottomasti haluan olla terve jo, tätä ei voi sanoa edes elämäksi. pahinta on, että on unohtanut millaista se oikea elämä on.

    mä uskon suhun myös ja vaikka tuntuisi siltä, että jokin ihme kontrolli olisi katoamassa, se on täyttä valetta. sulla on oikeus syödä! syöminen ei ole paha asia. se ei ole mitään hallinnan menettämistä, että ei joka hetki kituuta itseään. kaikki tarvitsee ravintoa. pystyisit oikeasti nauttimaan elämästä terveenä, sillon ei koko päivä kuluisi aina kaloreiden murehtimiseen :(
    voimia pikkuinen<3

    VastaaPoista
  8. aivan ihanat jalat! ♥
    syömiset menee varmasti tosi hyvin vaikka muualle meetkin.
    tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  9. Sulla on ihanat jalat ja napakoru ja laiha maha :)) <33 Mulla on myös ahdistus ja paniikki, mut ollaa yhdessä samanlaisia ja voimahali <33

    VastaaPoista
  10. tiiätkös, sä näytät vartaloltasi tosi paljon multa.:)

    VastaaPoista
  11. Haluan samanlaiset jalat kun sulla!

    Voimahali* :)

    VastaaPoista
  12. mie luin tän vasta nyt. oot kuule ihan normaali painone ja kokone tyttö!
    mä oon kans 158 pitkä ja painan 51kg. ja ihan normaalipaino on, vaikka yltäisi 58-59 kiloon. ei mitään hätää muru, jaksele & haleja <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)