tiistai 12. heinäkuuta 2011

Soon I will have bulimia

Kun olin kirjoittanu tuon edellisen postauksen mä lähin ulos käveleen. Koitin saada aikaseks soitettuu jollekkin. Pään sisäl ääni vaan jatkoi haukkumista ja toisteli sitä samaa lausetta "Ei kukaan jaksa kuunnella sua ja sun paskaa elämää, ne ei jaksa sua!" Mä sain kuitenki soitettua Carinille, mutten saanut kuitenkaan kerrottua mitään. Tiesin kuitenkin et oli epätoivost saada se mun seuraks niin pitkän matkan takaa. Mä pidättelin koko puhelin aikana kyyneliä ja lopulta ne alkoivat valumaan joten jouduin äkkiä lopettamaan puhelun. En vain löytänyt enään sanoja. Ei ollut mitään. Istuin pienen metän vieressä ja kaikki tuntu sinä hetkenä niin väärältä, mietin mun osasto kaveria ja mietin et mitä sen käy. Mietin et pitäiskö vaan mennä perässä, niin helppoa se ois. Napit naamaan. Tiedän hänen saavan apua heti. Mä en sais sitä mistään. Kukaan ei vahdi mua. Ei kukaan.
Mun elämä on niin sekasin. Kaikki. Musta ei oo enään edes malli laihduttajaksi.. naurattaa. En osaa sitä enään. Sorrun aina lusikoimaan salaa kotoa suoraan purkista jäätelö muutamia pieniä lusikallisia ja kolmen lusikan jälkeen totean aina saman "en mä pysty pitään näit sisällä oksennan tän kahen lusikallisen jälkeen" MIKÄ VITTU MULLA ON?? Oon vielä enemmän sekasin menkkojen aikaan ja en oikeestaan keksi mitään muuta tekemistä ku syömisen. Ainut selitys tälle on se et mun aivot tarvii vaan energiaa ja keho on nälkätilassa ja siksi mun ajatus on vain ruuassa ja "koska voin syödä"-lauseessa. Vaikee kuitenkaan uskoo et tällänen ruho on missään aliravitussa tilassa. Paskat. Oon tullu nyt siihen pisteeseen et tää saatanan pelleily saa loppua. Tää kaiken sokerisen "mättö" vaikken mä mitään mätäkkään.. ja toivon etten tuu koskaan mättääkkään. Oon tehny niin paljon perättömiä lupauksia enkä mitään pysty pitämään, joten tästä eteenpäin elän päivä kerrallaan. Huomenna aloitan lauseesta "tänään yritän olla syömättä karkkia tms" Turhaa mä lupaan "oon vuoden lakossa" koska se ei tuu tapahtuu..
Tää päivä on ollu täynnä kyyneliä ja turhauttavaa oloa, turvotusta naisten vaivoista ja turvotusta näistä läskeistä. 2x oksennusta ja sen perään heti laksoja.. oon taas niin vitun pettynyt itseeni ja tähän touhuun. Mutta mä en osaa enään hallita tätä. Oon voimaton. Nyt siirryn listaamaan tuonne Food diary blogiin ruuat.. sika.
Anteeks taas et oon tuottanut teille pettymyksen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)