sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

se on nyt loppu

Mä oon oksentanut viimeset kaks tuntia viinaa mun kurkusta... se oli virhe. Kyllä. 
Tän virheen takia me puhuttiin ian muuten vaan Viltsun kanssa puhelimessa ennätys aika 45minuuttia. Sekin oli juhlimassa. En tiiä mis vaihees puhelun aihe kohdistui "meihin". 
Meitä ei siis enään ole. Viltsu sanoi ja hoki "en oo missään vaiheessa sanonu et jotain tulis, enkä mä halua mtn kenenkää kanssa" mä yritin saada lopetettua puhelua.. ja kun puhelu loppui mä itkin ja itken vieläkin.. mun kyyneleet vaan tulvii.

Äiti haki mut viel yhdistä  bileistä, koska olin kuulemma liian huonossa kunnossa. Laattasinhan  mä siellä vessassa yli puoltuntia... ja laattaan pian uudestaan ihan huvin vuoks nää äidin pakottamat ruisleivät ja jugurtin ulos.. olen läski enkä ansaitse näitä.

Viltsukaan ei halua mua.. mussa on vikaa.. mä oon aina tienny sen. Mutta nyt meiän välit on poikki eikä enään varmaan tulla johonkin aikaan puhumaan.

Miten mä kestän tän. Mä en vaan ole tarpeeks.. mitään...

13 kommenttia:

  1. Älä kuvittele että sussa on vikaa, ei todellakaan ole! Voi pieni : ( pärjäile. Voispa vaa olla siellä halaamassa sua.

    VastaaPoista
  2. Ei sussa oo todellakaan mitään vikaa! Sä oot aivan liian kriittinen itteäs kohtaan :( Tsemppiä ja haleja sinne ♥

    VastaaPoista
  3. Sä oot tarpeeks, kaikkea! <3 Usko muo, oot just ihana sellasena ku oot. Kunpa tajuaisit sen itsekin, voimia rakas ♥

    VastaaPoista
  4. Sussa ei oo mitään vikaa, oot ihana ihminen! ♥ se on ihan ok, jos on välillä vaikeeta, voimia!!!

    VastaaPoista
  5. Tiedän miltä susta tuntuu, koska mullekin on kerran käynyt noin. Tapani mukaan myös syytin siitä itseäni. Nyt kuitenkin ymmärrän, ettei minussa mitään vikaa ollut, vaan nimenomaan siinä toisessa osapuolessa. Ihminen, joka vain leikkii toisen tunteilla ja vielä tietäen samalla, miten herkkä tämä on henkisesti, on aina se, jossa on vikaa, et sinä.

    VastaaPoista
  6. Pärjäile !! <3 rakastan lukea blogia, sun tekstit on niin osuvia <3

    VastaaPoista
  7. Mulla on niin paha olo sun puolesta. Haluisin halata sua! Sä olet ihan mahtava ihminen, et tiedäkään kuinka tärkeä susta on mullekin tullut. Olet myös superkaunis. Lupaan, että pääset vielä Viltsusta yli. Pikkuhiljaa se tapahtuu. Pojat osaa satuttaa vaikka kuinka paljon mutta me kestetään, sä kestät !
    Pärjäile, halaus, oot tärkeä ♥

    VastaaPoista
  8. Mansikat ovat ihania, ja niitä tosiaankin voi syödä suht paljon ilman morkkista. :)

    Ja kiitos, pyrinkin kirjoittamaan niin, että ihmiset (=syömisongelmaiset) voi samaistua niihin.

    Kaikkea hyvää sulle, saat vielä jonkun sellaisen ihmisen vierelles, kuka osaa arvostaa sun hienoutta. :)

    VastaaPoista
  9. En oikein itsekkään tiedä. :( Kännykkä ja tietokone vietiin pojalta. Emme saa olla missään yhteyksissä.,kielletty rakkaus! :'( Kai ne vanhemmat epäilee mun sairauksia ja niille nousee ennakkoluuloja niitä vastaan. Kauheeta.

    VastaaPoista
  10. voi rakas<3 sussa ei oo mitään vikaa, viltsu on se joka ei ymmärrä kui vahvana sä oot pysyny, kui paljon sä oot kestäny ja mitä sä oot kokenu, se jätkä ei tajuu mitä menettää ku luopuu susta, mut sä tiiät kui vahva sä oot ollu ku oot taistellu sun sh:ta vastaan, ja mä sanon monikaan ei oo noin vahva, sä uskallat kertoo sun tunteista tänne, se on tosi suuri asia, sua rakastetaan täälle, sun perhe rakastaa sua ja sun kaverit, ihan tollasena ku oot, ton näkösenä, ton kokosena, ton värisenä jne. Sun ei tarvi muuttaa mitään, mulla on ittelläki paha olo ollu tosi kauan koska yks poika ei vaan ymmärrä kui paljon se satuttaa, mä tahtoisin vaan sanoo tän kaiken keskellä sulle et mä oon ylpee susta koska sä uskallat sanoo sh vastaan, aina välillä, pikku hiljaa sä paranet, mä haluun myös antaa sulle paljonpaljonpaljon voimia ja haleja<3 sä olet tosi monelle liian tärkeä

    VastaaPoista
  11. Peppi- Sun kirjotus herätti mussa tosi paljon ajatuksia. Kiitos sinä ihanuus <3 Oot varmasti mahatava ystävä ja upee ihminen!! Toivottavasti säkin voit hyvin? Otan sun antamat voimat vastaan <3 kiitus :) mutta jätän myös sinulle voimia, koska elämässä tarvii niitä. :)

    VastaaPoista
  12. Sussa ei kyllä ole mitää vikaa! o: ):
    Siinä jätkässä se vika on, koita uskoa siihen.

    Kokemusta mullakin tuollaisesta, valitettavasti.

    Paljon voimia sulle. ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)