perjantai 1. heinäkuuta 2011

säälittävää.. muuta en voi sanoo

Nyt vähän jo naurattaa tuo mun uhkailu etten söis. Kyllähän tällänen mursu syö, ja paljon.
Oon kyllä säälittävyyden huippu. Söin tuota ostamaani jugurtti-banaani pilttiä 1½ ja oksensin sen ja pari kanan palaa. Myöhemmin mä sit aattelin syöväni leipää ja söin kaks isoa leivän palaa. Odotin 15 minuuttia isän poistuvan kotoa ja oksensin. Mä jään mun omien ongelmien nojaan koko viikonlopuks. Toisaalta se kuullostaa hyvältä. 

Kävin kaupassa ja mukaan sattu nämä:




En oo viel uskoltanut maistaa noita. kauhistuttaa et tuossa vasemmassa on 140kcl ja toisessa jo huimat 200kcl. Toisaalta jos nuilla voi korvata 1-2 ateriaa päivässä niin se käy mulle. Pitää vaan pitää se mielessä. Oon kuitenkin tänään syönyt mielestäni liikaa.. en siis tiedä saanko juoda tuosta vasemmasta esim puolia. Eli 70kcl.Jos uskollan niin sen koko putelin 140kcl. Mutta mä pelkään kasvavani.

Tänään oon siis syönyt: 
12 aikaan tuore ananasta
15 aikaan läkerol askin
17 aikaan kananpaloja 1½ jugurttipilttiä oksensin
19 aikaan 2 isoa kaura leipää oksensin
olen surkea.

2 kommenttia:

  1. Eihän noi sun syömiset ole kultapieni yhtään mitään! Toivon vaan kovasti, että pystyisit lopettamaan ton oksentelun :-( mutta siis oikeesti, sä olet nyt jo pikkuruinen ja toivon kovasti, ettet antaisi sairaudelle periksi♥
    Mutta kuten sanoin, oot syöny tosi vähän (nimimerkki munkin piti, mutta sitten söinkin vähän enemmän.........), joten älä ahdistu! Olet ihana♥

    PS. mäkin oon syönyt noita läkerol dents -pastilleja aika paljon tässä loman aikana, ne on hyviä :-D

    PPS. älä pelkää kasvavasi, koska noista ruokamääristä kukaan ei kasva, ja sä olet nyt jo ihan pieni eikä kasvaminen todellakaan oikeestaan ees rumentaisi sua !

    VastaaPoista
  2. Voi kunpa et oksentelis... Et sä tollasesta määrästä ruokaa tosiaankaan liho! Voi sua pieni ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)