maanantai 25. heinäkuuta 2011

Niin helpottunut olo

Voi luoja! Mun on pakko jakaa tää teidän kanssa. Mä pääsin inssistä läpi. Tosin se meni toisella kerralla mutta oon silti niin onnellinen. Ja tutkari oli sama ku ekalla kerralla ja se oli ihan ihmeissään eikä keksinyt mitään huonoa sanomista. Oon onnellinen ja iskäkin on. Se oli tukemassa mua ennenku auto starttas ja anto halin. kiitos isä. Aijon vielä sanoa sen ja kiittää et se oli mun tukena. Helpotti. 

Mä olen nyt helpottunut ja mun harteilta vierähti taas iso taakka pois. Onhan ajamisessa vielä opettelemista ja paljon. 

Eikä edes hävettänyt hyppiä ja kyynelehtiä innosta kun tutkari sano tuloksen. Sekin tais vähän hymyillä.  Välillä vähän ilosempaakin postausta teille. 

Ootte ihania.
Illalla postaillaan sitten ihan ajatusten keran.. nyt ne nimittäin juoksee ihan jossai muualla :-D

5 kommenttia:

  1. Oi vähän hyvä! onnea tosi paljon.
    Kiva välillä lukea tälläisiä iloisia asioita :)
    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Miehet on vaan niin pirun hyviä tossa aivopesussa. Ollaan siis tiukkana!;) Siis sinä ettet laihdu ja minä etten liho:D:D ja murunen onnea inssistä:)!

    VastaaPoista
  3. haahaa! mä ajoin inssin siellä jo tammikuussa, pääsin IHMEELLÄ läpi ekal, koska se inssisetä oli ihan paras :) sen nimi oli kai Iiro. peruutin lumipenkkaan ja olin muutenkin vähän huolimaton, mut jotenki ylipuhuin sen päästämään läpi :D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)