torstai 14. heinäkuuta 2011

Mikään ei onnistu.

 Kaikki on ihan sekasin.Mä en jaksa kirjoittaa. En saa itteeni ruotuun tän laihduttamisen suhteen ja jatkan vain lihomista.
leffassa poppareita, 2 jäätelöpalloa puoliksi carinin kanssa, herneitä. Kotona 2 cragottea, piirakkaa pala jonka oksensin. Mä oon oksettava _sika_ hyi saatana. Ja vielä kehtaan miettiä söisinkö ruisleivän "iltapalaksi". Mä mietin jatkuvasti vetäväni naamaan kaikki lääkkeeni mitä löydän. Tai mä oon jo päättänyt niin. Mä vaan vihaan tätä kaikkea just nyt niin helvetin paljon. Etten jaksa jatkaa. Avun saaminenkin on vaan niin hankalaa, vaikka huutais et tarvii osastoa.. niin ei..
Viltsu.. haista paska. Mä en tajua kuinka voit laittaa mut aina ootamaan ja perua. Ihan kun sä et ajattelis yhtään miltä musta tuntuu.Ikävää ettet nää tätä tekstiä koskaan, mutta mä voin niin pahoin ja silti siedän kaiken tän paskan. Koska mä vaan välitän...

8 kommenttia:

  1. Älä ota lääkkeitä:( Elämä on lyhyt ja aina kannattaa katsoa loppuun asti, sitä kuolee joka tapauksessa. Mielummin katsoa kuin katua:)?♥

    VastaaPoista
  2. Älä ota niitä lääkkeitä pikkunen! Et sä saa kuolla, et satuttaa itteäs. Tarvitsen sua ♥

    VastaaPoista
  3. Uskomatonta lukea täysin samanlaiset ajatukset tuosta viimeisestä pätkästä, kuin itsellä pyörii usein mielessä.

    Komppaan Sofieta tässä, että kannattaa katsoa, josko kaikki kääntyisi vielä parempaan päin. Aivan pohjalta ainoa tie on ylös... En usko, että tuo on kyllä yhtään helpottava tapa ajatella nyt tuossa tilassasi, mutta uskomattoman paljon voimahaleja ja jaksamisia! ♥ (Anteeksi, olen huono lohduttaja...)

    VastaaPoista
  4. HÖPSÖ eihän tuo sua lihota!:) ei varmasti!

    Ja muista mitä sanoin noista hetkistä, kun tuntuu ettei kiinnosta ketä satuttaa kun lähtee, on vaan niin paha olla. Do the list ja mieti uudestaan. Plus kun oot ihan varma ettet jaksa, soita kriisipäivystykseen ja kerro miltä susta tuntuu. Saat ihan varmasti edes jotain apua! Lupaathan tehdä niin?

    VastaaPoista
  5. joo mulla samaa mässäilyä eikä näytä loppuvan.. tuntuu etten jaksa edes ajatella että kuinka monta kaloria syön päivässä. Syvältä, mut mä ajattelen että joskus on tulossa nousukausi, ei se huono onni voi mitenkään jatkua loputtomiin, siihenkin kyllästyy joskus.

    VastaaPoista
  6. Oikeessa oot, eihän se jäätelö ketään tapa. Saa kuitenkin nähdä rohkenenko siihen. :D Oon vahvasti päättänyt saada lisää painoa loman aikana (senkin takia etten mihinkään osastolle päädy), eiköhän sitä pikkuhiljaa rupee kertymään tässä.

    Mutta sinulle voimia, äläkä ota lääkkeitä! :( <3

    VastaaPoista
  7. Kiitos, sun sanat merkkaa paljon. :) ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)