tiistai 12. heinäkuuta 2011

kipua kipua, koska se loppuu?

Mitä mun täytyis sanoa? Voi kyllä mä äsken feilasin mun dieetistä (vittu oon luuseri, paskat mistään dieetistä!) ja söin jäätelön ja jokusen sipsin, voitte arvaa et oksensin ne. Mun tekis mieli vetää kädet taas auki ja vuodattaa verta kun en kyyneliä pysty itkemään. Tunne itseni niin isoksi jonkun herkun jälkeen, jotka on ehdottomasti kiellettyjä!

Kaiken lisäksi kuolen kohta huolen tunteeseen. Mun tuttu suljetulta osastolta laittoi ennen osastolle menoa viestiä että on vetänyt salaa lääkekaapista monta lastaa eri lääkkeitä. Mä suutuin niin ja meinasin räjähtää itkuu tän koneen ääressä. Mietin et mitä tehdä, soitin siis suljetulle ja kerroin hänen omahoitajalle et ne pystyy auttaa häntä heti ku se saapuu osastolle.. mä niin tiiän sen nyt makaavan ihan pökkyrässä siel lattial.. mä pelkään. eeiieieiie.. mä en kestä tällästä paskaa elämässä. kukaan ei ansaitse tätä. Ei kukaan. 

Mä en jaksa.. oon väsynyt tähän oloon. Tähän elämään VIHAAN TÄTÄ. vihaan itseäni. Miksen mä osaa lopettaa miksen mä osaa elää!?? Haluaisin lyödä mua vasten kasvoja. Olkaa kiltti ja lyökää joku edes. Mä en ymmärrä mitä tapahtuu. Haluaisin pään sekasin.

mitä.. teitä on 300 lukijaa.. voiko? Ootte kaikki ihania, kiitos.

3 kommenttia:

  1. Onnee lukijoista! :))

    Sun tuttus on onnekas että tuntee sut! Oispa mullakin sunlaisia välittäviä ihmisiä ympärillä. Kun mietin, niin en saa päähäni ketään kelle voisin edes mainita että mulla on jotain ongelmia minkään kanssa. Kaikki vaan hokee "kannattaisko hankkii apuu" tai "miks ihmeessä" Ei ne yritä edes auttaa. Vaihtaa vaa aina puheenaihetta.

    Kyllä sä jaksat! Sun täytyy jaksaa! Sä löydät vielä jotain minkä takia elää!! Elämä on karua, mutta mitä jos elämä oiski ollu vaan pumpulilla kävelyä? Kaikki ois niin hyvin että alkais oksettaa jo pelkkä ajatus siitä että mitään suurenmoista ei tapahdu. Tosin haluisin itekin eroon tästä elämästä mikä mulla on.

    Tsemppii sulle ja koita kestää! Oot ihana ihminen!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  2. Voi kun voisin ottaa sun pahan olosi itselleni, sä et ansaitse tollasta. oot niin kaunis ja ihana ihminen niin miksi juuri sä joudut kestää tätä kaikkea? :'(
    mä en lyö sua vaan halaan vaikka tuhat kertaa jos se yhtään auttaa. mulle tuli oikeesti kauheen surullinen olo sun puolesta ja haluun todella et löydät elämästä jotain, minkä vuoksi jaksais taistella <3

    VastaaPoista
  3. Sun täytyy jaksaa! Älä luovuta, oot kokenu niin monia asioita, ja vasta hyvt asiat on edessäpäin <3 Pärjäile

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)