lauantai 16. heinäkuuta 2011

I miss your smile, but I miss mine more

Kun syömishäiriö ei hengitä niin rankasti niskaan niin  masennus sitäkin kovemmin hakkaa päälle. Se joka ikinen aamu kuiskaa mun korvaan ne kaks hiljasta ja pysvää sanaa. "Tapa ittes.." Tää syö mua sisältä. Mulla on niin tuskallinen ja epätoivonen olo. Mitä mä teen?? Kauan mä kestän? Mun tekis mieli vaan itkeä ja riehua. Ravistella ja lyödä itteeni jotta mä heräisin.
Mulla on käyny enää kaks vaihtoehtoa mieles. Lääkkeet tai päivystys. Tiedän ehkä pääseväni sitä kautta avun pariin. Mutta oon niin väsynyt raahautuakseni sinne. Helpointa ois vaan nielaista kaikki alas. Ja unohtaa. Mä oon avuton enkä tiiä mitä voin enään tehdä.. mua itkettää, se et mä oon ite kaivanut tän kuopan enkä enään pääse ylös. En tiennyt et näin alas voi vaan vajota.
Mä tarviin apua nyt enemmän kuin koskaan. Oon sekaisin. Oon oikeasti hullu.. ja tiiän et en enään osaa vastata mun teoista. Mun pää punoo juonia mua vastaan. Lähden huomenna vain päiväksi/pariksi käymään porukoiden mukana mummolassa ja näkemäs mun rakasta serkkua. Mietin hetken miks sanoin yhtäkkiä hetken mielijohteesta äitille tulevani mukaan... ja tajusin et taas yks juoni mun synkän pään sisäl keksitty; mun on pakko nähä mun mummot ja serkku ennen kuin

......

Viltsu: "tää nyt kuulostaa niin pahalta enkä haluis et kuulostaa mut,
en oikee pysty olemaan just nyt semmoses alakuloses seuras"

Niin ne ihmiset vaan kaikkoo mun luota..  mä hajoan.

6 kommenttia:

  1. Muista, että sulla on paljon tukijoukkoa täällä! Me halutaan, että sä jaksat. Me ei jätetä sua. Tsemppiä, tyttönen. <3

    VastaaPoista
  2. Ei rakas, älä kuuntele sitä ääntä! Älä välitä siitä, sä oot vahva ja selviät kyllä! Mene sinne päivystykseen, kyllä sä jaksat, sun on pakko, sä et saa kuolla!! Ja älä varsinkaan kuuntele tota Viltsua, se ei tosiaan tiedä mitä se sanoo.

    PALJON VOIMIA ♥

    VastaaPoista
  3. voivoi :( tsemppiä ! Äläkä tee mitään itelles ! Mulla on just sama tilanne, on vaan pakko jaksaa, ekä itsekkään tiedä miten oon jaksanut. Oot tärkee<3 mun kaveri aina sanoo "taistellaan sinne asti kun sydänkäyrä on suora" ! Paljon voimia ja tsemppiä sulle ! <3


    http://hoooyks.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Sun pitaa hakea apua. Tiedan todellakin tunteen... ja toi mita viltsu sano mullekkin on sanottu noin ja se tuntuu pahalta. Mut sa kiipeet sielt kuopasta ylos. paljon haleja <3

    VastaaPoista
  5. Kävelet sinne päivystykseen, ja kerrot kuinka asiat ovat. En aio kaikota luotasi, anteeksi kun olen ollut hiljaa täällä. On hiukan työt vienyt voimat. :( Soitellaan viikonloppuna, ikävöin sinua <3

    VastaaPoista
  6. älä tee itelles mitään! vaikka kaikki tuntuu niin paskalta ja raskaalta kun lyijy nyt, mutta mieti sun ympärillä olevia ihmisiä. ne murskaantuu jos sulle tapahtuu jotain! voimia täältä enemmän kuin osaan sanoa, yritä olla vahva; itsesi takia. <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)