lauantai 16. heinäkuuta 2011

hei mummo

Mä olen nyt tääl mummolassa. Kaikki on melkein samoin kuin enne paitsi pappaa ei ole täällä. Viimeks kun mä kävin täällä niin oli papan 100 vuotis synttärit.. voitteko kuvitella. Oon ollut satavuotis synttäreillä. sillon mä olin hyvinvoiva eikä mulla ollu jatkuvasti tekohymy kasvoilla,siitä on 4 vuotta. nyt tekohymy on poissa.kasvoilta paistaa suru ja paisuneet silmät eilisen itketyn yön takaa. Nään mun sedän ja tädin ja hymähdän vain vastauksia.
Ollaan ehitty olla täällä joku 30 minuuttia maximissaan ja jo kolme henkilöä on yrittänyt tupattaa mua valmiiseen liha pöytään. Mä oon jo pilannu tän päivän syömällä Pandan tehtaalta ostettuja lakuja, jotka oli tooodella hyviä. Eikä mua oikeestaan edes kiinnosta. Tiedän olevani jo lihava ja musta tuntuu et peli on pelattu. Ostin kaupasta illemmaks ja huomiselle rasvatonta jugurttia. Joten luultavammin syön enää leipää ja tavittaessa jugurttia. Niillähän mä oonki tässä elänyt. Karkilla,leivällä ja jugurtilla. Pääruokani. Mahtavaa. 
Äiti on nyt tänään aamulla jo hokenut aamupalasta. Join kahvia, seuraavaksi 2 tunnin päästä pysähdys paikassa "ota sämpylää" join kahvia ja limua. Seuraavaks mä tyydytän sen syömällä mun pussista pandan karkkeja. Mummolla "ota nyt ruokaa, jotain ainakin" ja mä pakenen tänne ulos auton sisään ja otan pari lakupalaa. Istun tääl autos ja pelkään mennä tuonne sisään. Mä otan vasta myöhemmin palan maailman terveellisimpää ruisleipää. 
Kaikki tuntuu nyt vaan niin pahalta ja turhalta. Eniten se et vaikka mä ymmärrän ettei Viltsu halua olla mun kans missään tekemisissä.. tai toisin sanoen masennukseni kanssa. Tuntuuhan se pahalta et se "hylkää" mut kun mul on huono olo. Mut se on itse vasta hiljattain päässy vaikeen masennuksen yli joten mä tajuan ettei se voi nähä mua nyt ja mä tiiän et niin on parasta.

2 kommenttia:

  1. Ei Viltsu sais sua 'hylätä', vaikka sillä olis itellääki ollu vaikeeta. Just sen takia sen pitäis tietää ja tajuta, ettei se tosiaan voi jättää sua just nyt.

    Mä vihaan mummolla käymisessä just eniten sitä, että siellä tuputetaan ihan jatkuvasti ja koko ajan ruokaa, ruokaa ja vielä lisää ruokaa. Mutta vau, tosiaankaan moni ei pääse käymään 100-vuotis synttäreillä!

    Sä voisit kyllä syödä jotain muutaki ku leipää, karkkia ja rasvatonta jugurttia. Vaikka hedelmiä, mansikoita tai jotain, ne on paljon parempi vaihtoehto ku mikään noista kolmesta.

    Paljon haleja ja voimia rakas ♥

    VastaaPoista
  2. Anteeksi, älä mieti minua. Pidäthän itsestäsi huolta. Äläkä unohda, että olet todella tärkeä minulle..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)