perjantai 1. heinäkuuta 2011

For now on, food is poison to me

Nyt se viimeinenkin pisara vihaa omaa kehoani kohtaan on tullut täyteen. En syö enään. Välttelen sitä niin pitkälle kuin pystyn. Ei mitään kiinteätä ruokaa. Läski. Säälittävä oksenteleva paska. Mä olen vihainen tälle sairaudelle. Ja annan itseni nyt kokonaan sen käsiin. Mä en enään jaksa.
Kuulen kuinka itseinhoni nauraa räkäisesti. 
Sä et pysty mihinkään, sä et pysty vastustamaan ruokaa.
Oot liian heikko elääksesi ilman kiinteätä ruokaa.
Sä et onnistu. 

fuck you.

5 kommenttia:

  1. voi pieni :( yritä jaksaa jooko <3 ansaitsisit oikean elämän..

    VastaaPoista
  2. Mitä tähän voisi edes sanoa! Ei sanat riitä kertomaan kuinka paljonn me haluttaisiin että sä paranisit! Näkisit itsesi terveenä ja kauniina ja nauttisit elämästäsi :( Ja mä sydämestäni toivon että niin tapahtuu vielä! Koita jaksaa ♥

    VastaaPoista
  3. Älä lopeta syömistä kokonaan, pyydän.
    Kliseinen fakta; syömättä ei elä.

    Jaksamisia. ♥

    VastaaPoista
  4. Sara- kiitos.En tiiä mitä mun täytyis sanoa. Olette mahtavia <3 :) kyllä mä selviän tällein. ja kyllä mä syön jtn!

    VastaaPoista
  5. Kyllä pystyt ja jaksat!! Älä vihaa itseäs noin kamalan paljon, ei sun tarvitse ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)