lauantai 23. heinäkuuta 2011

En kuitenkaan

Mulla on semmonen tunne etten tiedä mitä tekisin. Haluaisin selittää teillekkin mutten osaa. Anteeksi.

Haluan vajota, hukkua.
Mutten kuitenkaan halua.

Haluan laihtua kymmenen kiloa ja hymyillä onnesta.
Mutta kuitenkin tiedän ettei musta ole siihen, enkä hymyilisi onnesta.

Haluaisin olla keiju, jättämättä jälkiä.
Mutta minä olen hirviö joka jättää syviä jalanjälkiä maahan.

Minä en osaa elää tämän vartalon kanssa.
Kun tunnen päivä päivältä olevani liikaa.
Miten voin elää itseni kanssa jos tunnen itseni 100 kiloiseksi?

7 kommenttia:

  1. Voi sinua. Halauksia ja kauniita ajatuksia sylillinen ja hieman enemmänkin <3 olet tärkeä!

    VastaaPoista
  2. Mä uskon, että olet todella kaunis ihan tuollaisenakin. (: <3

    VastaaPoista
  3. Olen huomannut että kun joka aamu katsoo peiliin ja sanoo "on kauniimpiakin, mutta olen kaunein juuri tällaisena" se oikeasti auttaa! Ehkä hankalaa ja tuntuu tyhmältä aluksi, mutta se oikeasti auttaa! :> Kannattaa koittaa, koska sulla ei ole yhtään tarvetta laihtua! Sä olet hyvä tuollaisena, koska olet vain sinä!
    Tsemppiä!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  4. Haluan, että pyydät apua pahaan oloosi. Siihen ei auta vaa'at ja pohtimiset, kuinka olet syönyt ja miltä se on tuntunut. Et voi millään saada tätä kuntoon, jos ajatuksesi ovat vain harmaata massaa. Haluan elää ja nauttia kanssasi ♥

    VastaaPoista
  5. en tiedä ees miten kommentosin. Tuntuu vaan niin tutulta. Voikun pystys sisäistää että on oikeesti kaunis ja riittää semmosenaa. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  6. Kyllä tajuan mitä tarkoitat.. Tuntuu vain jotenkin niin hölmöltä, kuinka ihmisen on vaikea katsoa vierestä. Varsinkin, kun haluat parantua. Minä niin tuen sinua, mutta sinun ei tarvitse keskittyä minun tukemiseen. Täällä on ihmisiä, jotka katsovat perääni.

    VastaaPoista
  7. Sä et ole rakas mikään satakiloinen, vaikka siltä tuntuiskin. Sä et paina edes puolia siitä. Kunpa sä tajuaisit, että oot todella pikkunen. Susta ei edes saa 10kg pois, sen jälkeen et tosiaan jättäis muuta jälkeä maapallolle kun hautakiven, eikä niin saa käydä tosiaankaan!

    Olet rakas ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)