perjantai 1. heinäkuuta 2011

Annattehan te joskus minulle anteeksi

Minua pelottaa. En ole ollut koskaan näin varma tästä. En ole koskaan ollut näin varma luovuttavani. En ole koskaan ajatellut tosissani toimia itsekkäästi. 
Mutta nyt tämä hengittää niskaani liikaa. En enään kestä. En uskolla enään puhua kenellekkään. Muut ovat väsyneet minuun. Tähän, joka minusta on tullut. En tiedä enään mitä uskoa. Näen harhoja, kuulen harhoja. Äänet ovat pahoja ja ne haluaa mulle vain pahaa.  En enään kestä katsoa joka päivä tähän tyhjyyteen, en kestä enään olla tätä hirviötä vastakkain.
Jos sinä olisit nyt siinä paiskautuisin sinua vasten. Kietoisin käteni ympärillesi, anelisin armoa, vuodattaisin suolaisia tyhjiä kyyneleitä. itkisin, miksi miksi. Miksen mä pääse tästä pois. Anelisin sinua pelastamaan minut. Anelisin apua, mitä vain. Mutten saa. Kukaan ei voi auttaa.
Mä en enään lupaa. Mä valehtelen kuitenkin. Mä en enään kestä läheisyyttä. Työnnän kaikki pois, äitinikin. Huudan ja sanon että poistu. Anna anteeksi. Mun täytyy nyt vain jäädä yksin.
Siitä on aikaa kun mä olen itkenyt, nyt nyyhkytän yksin kuivia kyyneleitä. Haluaisin hukuttaa elämäni pullolliseen viinaa ja lääkkeisiin. Se on minun seuraava suunnitelma. Niin etten mä tiedosta enään tätä kipua, niin ettei mun tarvitse enään herätä.
Tiedän ettei kukaan ymmärrä, miksi. Minä kuitenkin tiedän etten jaksa enään. Eikai minua mikään osastokaan pelastaisi. Tarkoitukseni on hukkua.  Vielä minun täytyy pyytää ja anoa kaikilta anteeksi antoa. Saankohan minä? Älkää olko vihaisia. Rakastan teitä.


Anna anteeksi mun
heikkouteni
epäilysten aalto
tyhjyyksien paihu

nämä seinät ovat
ennenkin vetäneet
minua liian syvälle itseensä

anna anteeksi mun
tuskani ja itkuni,
kun menneisyydessä ei ole
hyvä olla
anna anteeksi
ota syliisi
olen heikko.

12 kommenttia:

  1. EI. ÄLÄ TEE MITÄÄN HARKITSEMATONTA. Itkettää ja ahdistaa nyt tosi paljon, älä jätä minua. Ymmärrän tuon olon mutta nyt kiellän täysin, älä tee sitä. Älä luovuta. Minulla ei ole valtaa käskeä, mutta haluaisin tulla sinne ja pitää sinusta kiinni. Olet ihana ja arvokas ja kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Rakas <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos pitkästä kommentista ja että liityit lukijaksikin! <3 Tietenkin sä saat ja sun PITÄÄ anella armoa, itkeä, pyytää apua, huutaa sitä! Sinä olet onnellisen loppusi ansainnut, tiedän sen kun oon niin pitkään sun blogia lukenut.

    ÄLÄ TAPA ITSEÄSI. Sinua tarvitaan vielä tässä todellisuudessa, ihan hirveän moni tarvitsee juuri sinua.

    VastaaPoista
  3. Älä jätä meitä, tyttönen. <3 Me tarvitsemme sinua täällä, vaikka susta tuntuisikin turhalta.

    VastaaPoista
  4. *halauksia*!

    Mainitsin sinut uusimmassa blogitekstissäni, toivoisin, että lukisit sen.

    Olen tosi kiintynyt suhun, vaikka enhän tiedä susta mitään muuta kuin sen, mitä oot blogissasi kirjoittanut.

    Toivottavasti pärjäät.<3

    VastaaPoista
  5. Nyt lopetat alkuunkin tollaset jutut! Sä et tule meitä jättämään! Et todellakaan! Sitähän se tauti susta haluaa, että sä luovutat, että sä jätät meidät! Sä et tyttö millään tavoin ole turha, etkä iso, et mitään niistä kamalista ajatuksista mitä itsestäsi ajattelet! Me tarvitaan sua ja me halutaan auttaa sua ton kaiken yli! Me halutaan olla sun tukena! Me halutaan sun elävän! Älä jooko vielä jätä meitä.. Sun perhe ei kestä sitä, eikä myöskään sun ystävät jolle varmasti säkin oot ollut tukena! Mitä ne sitten tekee ilman sua? Sä et ole vielä valmis lähtemään täältä! Ei sun aikas ole vielä tullut! Mä tiiän et sä ajattelet ettei paremaa ole luvassa, mutta ethän sä voi tietää sitä jos et ole sitä näkemässä! Älä jätä meitä! Mä pyydän ♥

    VastaaPoista
  6. ET SÄ OLE HEIKKO! Sä olet ihan tajuttoman vahva ja rohkea - ennenkaikkea ihana ja tärkeä ihminen. Sä jaksat kyllä, pyydät apua ja haluat parantua, sä parannut ja selvitä! Ihan varmasti, mä tiedän. Ehket vielä huomenna, tällä viikollakaan, mutta pian. SÄ KESTÄT!! Missään ei ole parempaa paikkaa, ei kuolema sua auta. Se haluaa vain pahaa, ei se osaa sua auttaa. ÄLÄ TEE MITÄÄN PAHAA ITELLES RAKAS PIENI ♥ oon kamalan huolissani ♥

    VastaaPoista
  7. Miten tajuaisit olevasi maailman ihanin ja parhain juuri tuollaisena kuin olet? Sussa on niin paljon voimaa ja tahtoa, ne vaan ovat piilossa kuoren alla.
    Voi kumpa elämä alkais hymyilemään sulle ja huomaisit ettei tää oo niin paha paikka olla kun miltä nyt tuntuu :(
    Vaikka nyt et jaksaisi, älä lähde pois. Niin moni ihminen välittää susta liikaa ja sun itsekin pitää vielä opetella välittämään itsestäs <3 Kaikki ihanat vuodet odottaa sua ja ne tulee aiiivan varmasti kun oot päässyt tän kuran yli!

    VastaaPoista
  8. ÄLÄ LUOVUTA! Älä vaan jätä meitä, äläkä tee mitään harkitsematonta! Sä et ole yksin, sulla on paljon ihmisiä jotka rakastaa sua. Mieti nyt, sä satuttaisit niitäkin, vaikka luulet, että he eivät välittäisi. Samalla sä satuttaisit minua ja näitä muita lukijoita!

    Mä en osaa tukea sua, mutta anna elämälle mahdollisuus! Yritä vielä, nyt ei luovuteta! Sä oikeasti pystyt! Voimia sulle, äläkä mee tekemään mitään harkitsematonta!

    VastaaPoista
  9. EI, SÄ ET SAA TAPPAA ITSEÄSI!! Sun pitää jäädä taistelemaan tänne! Mä en oikeen tiedä mitä sanoa.... haluaisin vaan juosta sinne, pitää susta kiinni ja halata loputtomiin, estää sut tekemästä mitään! Sun _pitää_ huutaa siitä apua, pitää näyttää miten paha on olla. Sanoit että eikai sinua mikään osastokaan pelastaisi. Siinä on se kai. Yritä, ihan hyvin voi pelastaa. Siellä on aikaa rauhottua, ajatella ja oppia arvostamaan elämää. Mä en hittovie anna itelleni ikinäikinä anteeksi, jos sä teet jotain peruuttamatonta! Etkä sä oo heikko. Sä oot vaan joutunut kokeen ihan liian paljon paskaa, mutta usko muo, se vahvistaa suo tulevaisuudessa, oot niiin paljon vahvempi kuin monet muut, tiedät mitä on olla pohjalla ja osaat arvostaa ihaaaan pieniäkin asioita. Oot itsellesi kiitollinen myöhemmin, KUN et tapa itseäsi. Sun ei tarvii selviytyä yksin, mutta sun pitää selviytyä - avun kanssa. Maailma tarvitsee suo täällä ♥

    VastaaPoista
  10. Et saa jättää meitä. Kyllä sinä jaksat vielä vähän matkaa, sinun on pakko! Ehkä osasto voisi tehdä sinulle hyvää, eikö kannattaisi edes kokeilla? Saisit apua ja "vanhan" elämäsi takaisin. Ei se ehkä heti siltä tunnu että siitä jotain apua olisi, mutta vähän kerrallaan, vähän kerrallaan se helpottaa..

    ♥ vivi

    VastaaPoista
  11. No vähän toi edellisen tekstin anonyymi-kommentti... "mä tiiän kuka oot! BUSTED! olit mun kaa samas koulussa! en tienny et susta löytyy tällänenki puoli XD". kuulostaa tavallaa just siltä ettei se oo random joka sanoo noin huviksee... Haluisin vaa tietää et kuka, koska tää on ihan hitsin pieni paikka ja tääl kaikki tuntee toisensa ja jutut levii. Ja jos kohta koko paikkakunta tietää mun blogista tai ylipäätää näist jutuista, ni mä kuolen. Toi toinen anonyymi nyt oli vaan tommonen, jolla ei oo muuta elämää ku tulla kertomaa kaikille et on ite täydellinen ihminen. Kohta varmaan laitan tänki blogin salaiseks... Vaikka se ei kuulunu ikinä mun suunnitelmiin, mut en tiiä mitä teen jos kohta kaikki tietää tästä...

    Mä olin viime kesänäki tuolla 'samalla' kurssilla, mut se oli vaa tietää 95-94 kurssi, tää on nyt 16-19+abit kurssi. Toivottavasti tulee taas yhtä kivaa. Suosittelen tosiaa, koska siel on ihan älyttömän kivaa, ja ne puolet on ruotsinkielisiä mitkä opettelee suomee paremmin ja sit niitten kaa on yhteisii tehtäviä mis molemmat auttaa toisiaa kielten kaa, ja illat on ihan vapaita.

    Mustakin ois kiva nähä sut joskus :)

    Oot ihan älyttömän tärkee tyttö ♥

    VastaaPoista
  12. Kiitos ihan älyttömän kannustavasta ja ihanasta kommentista, muru♥ Kiitos.
    Mutta mua pelottaa, ÄLÄ TEE MITÄÄN ITSELLESI!! Sulla on elämässä hankalaa ja vaikeita asioita, mutta nyt ei ole aika luovuttaa! Oot taistellut tähänkin asti ja sä taistelet vielä tästä eteenpäin - älä tapa itseäsi, mä pyydän. Kaikki me jäätäis kaipaamaan sua, sun perhe ja ystävät ja monet sellaisetkin ihmiset joista varmaan et edes osaisi aavistaa - tosi monelle ihmiselle tulis sua ikävä. Ja ennen kaikkea: älä tee sitä itelles, älä lopeta sun elämää liian aikaisin! Sun elämässäsi ihan varmasti tulis tapahtumaan vielä monia ihania asioita. Ei ole vielä sun aikasi poistua.
    taistele, rakas♥ välitän susta oikeasti ja sä et saa tappaa itseäsi! Älä tee sitä♥ halaus ja voimia♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)