keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

alkoholi pelastaa

Mulla on paha olo kun kukaan ei osaa auttaa. Mä haluan silti nauttia tai hukuttaa itseni viinaan. En tiedä. menen silti pitämään hauskaa Mariannen kanssa. Ja ainakin hetken mulla on hyvä olla !

PITÄKÄÄ HUOLT ITESTÄN <3 parempaa postausta huomenna tiedos. 

pps. TÄMÄ vanha blogi ei siis poistu MIHINKÄÄn :) tämä jatkaa niinkuin aina ennenkin!

viinaan ei huku huolet.. eikö?

Tältä musta tuntuu.. Viltsu ei tajua kuinka paljon mä olisin valmis tekemään sen eteen.. ja vaikka mä kuinka ajattelen et se on sen menetys.. niin tiedän menettäväni siinä itse vähintään yhtä paljon.. välitin siitä niin paljon.

4 kommenttia:

  1. Voi :-( toivottavasti sulla on kivaa kuitenkin. Iso halaus, jaksele, olet tärkeä ja ihana!♥

    VastaaPoista
  2. Tyttö, se ei tiedä mitä se menetti. Se kyllä tulee huomaamaan sen, odota vain!

    *halaan*, voimia sulle!<3

    VastaaPoista
  3. ei huku, ne perkeleet osaa kellua. toivottavasti kuitenkin voit pitää hauskaa.

    VastaaPoista
  4. Hei

    Tein uuden blogin, sitä varten että voin sinne kirjoittaa kaiken, myös ne asiat joita en kehtaa joillekin ihmisille tunnustaa - erityisesti Jonnelle.
    Mainostan sitä näin enkä vanhan blogin kautta, koska Jonne muuten tajuaisi. Teen tuon vain kutsutuille, joten jos kiinnostaa, pistä sähköpostisi kommenttina vanhaani (en julkaise kommentteja) niin pääset lukijaksi.
    Vanha blogi säilyy edelleen !

    Kiitos

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)