maanantai 6. kesäkuuta 2011

väsynyt olemaan sairas

Mä en enään jaksa olla sairas. Mä en halua. Mutten mä osaa auttaa itseäni. Toivon että joku saisi minut alkuun. Haluamaan parantua. Mutta miten...?




 


 Mä olen tänään epäonnistunut. Päivän aikana viisi leipää, salaatti ja kurkkupastilleja.
Tunnen itseni huonoksi vaikkei pitäisi. Mä en vaan kestä tätä oloa. En uskolla mennä makaamaan sänkyyn.
Mä pelkään mun ajatuksia, en halua kuulla niitä. Jättäkää mut. Mulla pyörii vain eiliset ajatukset päässä (lue postaus klick).

9 kommenttia:

  1. Kyllä voin sanoa nuo kuvat, mitkä olet laittanut itsestäsi niin oelt laihtunut :) <3

    http://elamakateissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Samaa mietin usein, en jaksa olla sairas. Tää on puuduttavaa. Mutta en OSAA olla muutakaan. :<

    VastaaPoista
  3. Voi rakas sä oot laihtunu ihan hirveesti!:< älä vaan kuihdu poiss<3

    Mä toivon, että sä löydät jostain voimia taistella tätä kaikkea paskaa vastaan!<33

    Voimiaa<3*HALI*

    VastaaPoista
  4. Sä OOT laihtunu ihan oikeesti! oletoletolet! Kumpa sä vaan ite näkisit sen:< <3
    Tota menoo sua ei koht enää ooo....:(((
    <33

    VastaaPoista
  5. Ei kannata kadehtia. Mun mielest sä sitäpaitsi näytät laihemmalta mitä mä :D En kyllä osaa kattoo itteeni sillee realistisesti, sillä oon kuitenkin lihonu lokakuusta 6kg, jolloin painon 38kg ni väkisinkin tuntuu vähän isolta olo..

    VastaaPoista
  6. SÄ OOT IHANN KUIHTUNU! SÄ OOT JO NIINKU TOI TYTTÖ TOSSA EKASSA KUVASSA! EI SUN KANNATA LAIHDUTTAA! MÄ ANTASIN MELKEIN MITÄ VAAN ET OLISIN NOIN LAIHA :( Älä laihduta, sä oikeesti kuihdut pian, oot jo tositositosi laiha, miten oikeesti laihduit noin nopeesti noin paljon? :(

    T:Meiju, blogger vieläki vittuilee

    VastaaPoista
  7. Kaiken muun paskan keskellä on raskasta olla rakastunut.. Voimia pieni ja toivottavasti meillä ei kuitenkaa ole samaa miestä!

    Sä olet sairaan pieni <3

    VastaaPoista
  8. ssecret mulla olis sulle haaste, löytyy mun blogista: http://candyfloss-thefutureismine.blogspot.com/2011/06/positive-me.html (:

    VastaaPoista
  9. i feel u! <3 Olen monesti kommentoinut teksteihisi, mutta se ei jostain syystä kuitenkaan suostu lähettämään niitä sulle =(
    ????????????????
    -Frosty-

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)