keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

teoriakoe

(kuva poistettu)
Mun on pakko jakaa tää teidän kanssa. Mä pyörin koko viime yön paniikissa ja stressissä. Autokoulun teoriakoe vei mun koko yöunet. Koska harjoitus kokeessakin oon päässyt vain muutamia kertoja läpi nipinnapin. Ja voi MIKÄ helpotus. Pieni osa tätä stressiä on poissa!! Kysymyksissä saa tulla virheitä 3 ja mulla oli niissä vaan 1. Mutta kuvissa saa mennä väärin 8/50.. ja MULLA ylläri ylläri meni väärin kahdeksan kuvaa. Mun sydän löi varmaa 200. Ja meinasin jo koetta tehdessä pyörtyy vaan siitä jännityksestä. Mä oon muutenki niin hullu jännittäjä ettei mitään rajaa. Pidin paniikissa kuullokkeita korvissa ja kuuntelin ääntä "kokeesi on.......... HYVÄKSYTTY, onnea" WUHUU. Enään pitää täs joskus hoitaa tuo inssi ja kaksi ajotuntia. Nyt toivon vaa et tää päivä jatkuu syöömisten suhteen ja muutenkin hyvin. :-) Tuon kunniaks julkasin kuvan jossa hymyilen.. koittakaa kestää :D

18 kommenttia:

  1. onnea!! :) se on kyl nii jännä tilanne..

    VastaaPoista
  2. oiii onnea!♥ ja sori etten oo kommentoinut muuten mitään:--< !

    VastaaPoista
  3. Onnee! Mäkin pääsin eilen teoriasta ja pari hassuu ajotuntii ja inssi ennen juhannusta! Kyllä siitä läpi pääsee! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa onnea! <33 Ihana hymy :) <3 Arvaa mua jännitti sillo varmaa yhtä paljon ku sua ja pääsin vasta kolmannella kerralla läpi, noloa :DDD mut inssin pääsin ekalla :) Kakkosvaihe mun pitäis käydä tänä vuonna ja en ees osaa ajaa ku en aja koskaan kävelen vaan aika se kuluttaa kaloreita :D :D Mut onnea onnea onnea vielä. Ulkona on nii ihana ilma et oon kauheen iloinen 8)

    VastaaPoista
  5. Kiitos, vaikka en koekaan olevani laiha ja onnea teoriakokeen läpäisystä! Itelläkin on teoriakoe joskus pian edessä. :s Ja sulla on tosi nätti pepsodenthymy! :ö
    Se on kyllä kumma, että yritetään masennuslääkkeillä parantaa syömishäiriötä. Mun mielestä se on ehkä jotenkin väärin.
    Haleja ja voimia sinne ♥

    VastaaPoista
  6. PALJON ONNEA KULTA! =) <3 Kohtahan pääset tänne autolla sitten ;)

    VastaaPoista
  7. Onnee teoriakokeesta! Ja lycka till inssiin :>

    VastaaPoista
  8. kiitoksia ÄLYTTÖMÄSTI KAIKILLE piristävistä kommenteista ja onnitteluista :--) vaikkkaaa eihän tää mkn maailman mullistava asia ollu XD

    VastaaPoista
  9. Sulla on niiiin kaunis hymy, oon kateellinen! Mun kaverin iskä oli joskus nähny kuvan missä hymyilen ja tokassu että "toi tyttö näyttää ihan peikolta" :---D joten ole ylpeä kauniista hymystäsi ;)♥
    Ja kiitos taas tosipaljon sun kommentista! Tää kaikki on niin hankalaa vaan, mutta sä oot ihana kun jaksat aina kommentoida ja tukea ja toimia usein järjen äänenä :-)
    Ja onnea hei teoriakokeesta !

    VastaaPoista
  10. onnea! ja ihanan kaunis hymykuva(: ! oon kateellinen huulistas!;< ♥=)

    VastaaPoista
  11. onnea myös täältä!
    ittellä kans oli toi teoriakoe, ja kohta sitten inssi. Mutta eiköhän ne kummallakin mee hyvin. ja sulla on muuten tosi nätti hymy ♥
    tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  12. Ihanat hampaat tytöllä! <3 __ <3

    VastaaPoista
  13. OII ONNEEA! :) ♥ Et oo tosissas, onko nää kaikki sun omia? Laiheliini! :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)