lauantai 4. kesäkuuta 2011

Summer is here

Tää on se kesän virallinen ensimmäinen lomapäivä. Kun koulut loppuu ja ihmiset saavat todistukset. Mä en saa vielä mitään. Vasta ensvuonna mä toivon olevan valmistunut ammattiini. Mun loma alko jo toukokuussa, enkä oo koko kuukautena edenny oikeastaan missään asiassa. Mä oon vaan antanu aikaa itelleni ja rauhottunut. Mun eilinen meni melko hienosti. Mutta tähänkin kuuluu se kuuluisa mutta. Söin vasta viiden aikaan mäkistä ostetun kanasalaatin, kiireessä peliin mentäessä. Mä voin sen jälkeen niin pahoin. Mun maha oli räjähtämässä ja täynnä ilmaa. Mun peli meni sen takia huonosti, ja ensimmäinen peli joka me hävittiin.. kotiin tultaessa kello oli jo paljon ja mun jengiläinen tuli meille yöks. Hän sitten yllytti ja halusi et käydään ostamassa karkkia ja limuu. Käteen sit tarttu light limu ja remix karkkipussi.. ne on mun yks lempparikarkeista.. nooh nyt ku mä kirjotan tätä tekstii mä huokasen katottuani tuohon pöydälle, siinä on vielä yli puolet karkeista jäljellä. Mutta söin mä niitä varmasti 100g ja vähän päälle. Kalorit meni siis johonkin 800-900 kaloriin. Vaikka ne piti olla 700kcl. Kuitenkin mä kulutin pelissä ainaskin tuon ylimenevän määrän joten mä uskollan antaa nuo anteeks.. ehkä.
Tänään on kaverin ylppärit. Voitte vaan kuvitella mikä ruoka-armeija siellä odottaa. Mulla on käytössä 400 kaloria tänään. Nauran.. ei onnistu. Ellen mä aijo salaattia ja omenaa siel syödä. Juomia mä en edes viitti laskea tuohon summaan mukaan. Toivon et ruoka pysyis ees tuossa 400 kalorissa. Realistinen tavoite ruokien suhteen tälle päivälle vois toki olla semmonen läskit 800 kaloria. Mä yritän parhaani.  Juhlien jälkeen mä suuntaan varmaankin rannalle. Ja illan/kylmyyden tullessa siirrytään baariin. Jotenki mulla ei oo yhtään juhlafiilis. Mun mieles vaan käy koko ajan et voisin kävästä juhlissa ja tulla omaan himaan jatkamaan lihaskuntoo ja laihtumaan. Koska mun kesän ei pitäny alkaa ennenku mä oon laiha.. siis onnistunut. Nauran taas.. mä oon niin kaukana vielä siitä.

HYVÄÄ KESÄÄÄÄ KAIKILLE LUKIJOILLE JA ANONYYMEILLE !!!

Enjoy

10 kommenttia:

  1. Hei tsemppiä tälle päivälle ihan hurjan paljon!

    Ja hei koita nauttia kesästä kun se on vihdoinkin täällä, älä murehdi liikoja syömisistä! =)

    Ihan mielettömän kivaa ja ihanaa kesää sinullekkin rakas!<3

    VastaaPoista
  2. Anna tyttökulta itelles lupa pitää hauskaa ystävies kanssa.. Nauraminen tärkeiden kanssa käy kyllä vatsareenistä :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kesää sullekin♥ ja kuules muru sä olet jo tosi laiha, toivottavasti pystyt nauttimaan tästä päivästä!

    VastaaPoista
  4. joo niin tosiaan mul noi kommentit tulee kaikkien näkyville, en oo ees tajunnu :o mut vaihdan sen niin, että pitää hyväksyä eka.

    nii, painoo pitäis saada lisää aika paljonkin. nyt on just lyhyessä ajassa lähtenyt 5kg ja vähintään ne varmaan pitäis saada takaisin. mut en voi olla ajattelematta, et "oon joskus ollu niin paljon hoikemmassakin kunnossa niin ei tää nyt tällä hetkellä niin vakavaa ole". vaik ei pitäis verrata...
    mä taas välillä haluaisin olla lyhyempi hahaa :)

    oletko siis nyt jo 18? aikuisena on se huono juttu, että kukaan ei tule pakottamaan mihinkään vaan kaikki on kiinni omasta motivaatiosta hoidossa. mulle kyllä suositeltiin kokovuorokautista osastoa, mutta en ole valmis siihen. lisäksi käyn töissä, joten tää päiväosastokeikkakin oli jo hankala järjestää. osastoilla taitaa nyt kesällä olla vähemmän porukkaa, joten ei tarvii jonottaa ainakaan päiväossalle yhtään. olisin päässyt sinne vaikka heti, kun "varasin ajan" kuukaus sitten. mutta kokovuorokautisosaston jonoista en oo ihan varma :)

    mulla ei ole myöskään yhtään juhlafiilis nyt, vaikka todistus olikin hyvä ja lomaa on odotettu. onneks on työvuoro, niin ei tarvii masentua kotona kun muut juhlii. yritä kuitenki nauttii noista juhlista ja syödä tarpeeks! kun ottaa rennosti niin tunnelma paranee ja voi olla tosi hauskaakin :)

    VastaaPoista
  5. voi että, syö vaan ja nauti kun on juhlapäivä, sä OOT sen ansainnu :) ja sä oot jo laiha!!! joten hyvää kesää sullekkin=)

    VastaaPoista
  6. Hyvää kesää sullekkin ja tsemppiä :)

    http://elamakateissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. täällä mie olen.. mutta mie en vieläkään voi luvata mitään.

    oot rakas♥

    VastaaPoista
  8. Voimia sulle ihana<3 kaikki muuttuu paremmaks joku päivä ja kyl ne osaa siellä osastolla sua auttaa<3:) tiijjän kyllä miltä susta tuntuu, vaikka ite en ookkaa vielä noin syvällä saman ongelman kanssa, voiku joku ihana tulis ja auttais sua...:( haleja sulle<3

    VastaaPoista
  9. Oonko mä sitten läski sun mielesätsi, kun syön joka päivä miltein 2000 kaloria?! Jos kerran sanot että 800 kaloria on paljon..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)