maanantai 13. kesäkuuta 2011

Saanko voida paremmin?

Saahan mulla olla hyvä olo? Onko tämä nyt sitä aitoa? Olen tyyni, en onnellinen, mutta tänään on ollut astetta parempi. Tiedän tämän "hyvän olon" kostautuvan mulle. Mutta tänään mä aijon nauttia. Oon nähny tänään osasto kaveria ja mul oli niiin mukavaa hänen kanssaan. Puhuttii tosi paljon omista asioistamme ja tuimme toisiamme. On ihanaa olla joku ystävä joka ymmärtää tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Carin on ollu mulle mahtava tuki täs. Oon tänään syönyt hieman light poppareita päivällä ja illalla Carinin kanssa irtokarkkeja leffaa katellessa. Mä en ymmärrä mikä siin on et karkit ei ahdista mua, ellen vedä niitä sitten ihan hirveästi. Tajusin joku tunti sitten etten oo muuta syönykkään tänään ja menin tekemään Carinille ja mulle kaks leipää. Nyt mä oon ihan täynnä ja yritän olla ahdistumatta ja ajatella jotain muuta. Yritän ajatella etten ole syönyt liikaa, mutta silti tiedän miten karkki muuttuu vatsassani. Mutta mä haluan tuntea jotain muuta kuin pahaa oloa ja masennusta, syömisvammailua. Mä haluan olla jotain muutakin kuin vain sairaus. Mä en halua että mä olen vain tämä, vaikka tästä kaikesta on tullut iso osa mua. Mä en halua sen vievän mua kokonaan. Miksi on niin vaikeaa tajuta, että koko elämä on edessä? Miksi siis on vaikeaa päästää irti pahasta ja tarttua niihin oikeisiin ja hyviin tilanteisiin? Miksei muka saisi olla onnellinen, kyllä kaikki saa ja ansaitsee olla. Mun täytyy opetella olemaan taas onnellinen. Ei sen luulisi niin vaikeaa olevan. Mun on opeteltava uusiks monia asioita elämässä.
Mä en ole puhunut Viltsun kanssa pariin päivään kunnolla,
ja voin itseasiassa paremmin. Toki mulla on ikävä, mutta ehkä se ikäväkin helpottaa joskus? Koska tiedän ettei meistä voisi ikinä tulla mitään.


Mutta mä _haluan_ olla onnellinen,
mä haluan oppia olemaan aidosti onnellinen.

7 kommenttia:

  1. Ihanan pirteempi postaus, tottakai saat voida paremmin. Ihana lukea että sulla on ollu parempi päivä. Noita päivä sulle lisää, tarvitset niitä ja ansaitset ♥ Toi haluaminen onkin tärkeintä paranemisessa!

    VastaaPoista
  2. tottakai saat voida paremmin! Pikkuhiljaa hyvä tulee! :) Karkissa ei ole koskaan ollut mitään pahaa. Sitä voi syödä, mutta pitää tietää missä menee raja liiallisuuden kanssa! Hienoa että tänään oli parempi päivä ja älä ajattele että se kostautuu! Ajattele sä selvisit tästä päivästä! SÄ SELVIÄT MYÖS HUOMISESTA! :))
    ♥:zom

    VastaaPoista
  3. SAAT♥. ja äääääää ihanaa että sulla on tollanen ystävä :--)! ja ooon ilonen, että sä oot voinut tänään paremmin!

    voimia:--) ja tälläisiä päiviä lisää sulle:--)♥

    VastaaPoista
  4. ihanaa, jos joskus on parempia päiviä, voimia sinne! ♥ pitää ottaa ilo irti sillon kun ei ahista (::

    VastaaPoista
  5. Ihanaa! Mä niin toivon että sulla lähtee kaikki pikkuhiljaa menemään parempaan suuntaan♥ Kyllä kaikki järjestyy, olen varma, sä olet ihana ja jos haluat parantua niin kyllä sä paranet !
    HALI♥

    VastaaPoista
  6. Tosi hienoa että HALUAT olla onnellinen, sillä sulle on siihen täysi oikeus!! <33 Varmasti tulee takapakkeja, ja tunnet että kaikki kaatuu niskaan, ja hyviä päiviä seuraa tuplamääriä huonoja.. mutta sulla todellakin on oikeus olla onnellinen, elää ja päästä eroon tästä paskasairaudesta. Koita nauttia niistä hyvistä hetkistä <3

    VastaaPoista
  7. Tiedätkös, kun nuo hetket pidät mielessä. Sinulla on kaikki edessä, ja minä autan sinua uskomaan siihen! Voi kun on hirveä ikävä, yritän saada johonkin väliin aikaa, niin voisin tulla sinne tueksesi, TAI haluatko tulla tänne? Minulla on ensi viikolla vapaata. :) Pus, soitellaan <3 Ja jaksele muruin!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)