keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Pretend that you are happy

Mä jatkan, jatkan valheiden punomista. Jatkan tätä valheiden verkkoa. Hymyilen ja tervehdin, kaikki on hyvin. Tiedän etten voi luvata ystävilleni tervettä minää, tervettä ystävää. Mun täytyy keksiä jotain muuta. En mä voi lopettaa tätä sairastumista. Mä en voi. Pelkään epäonnistuvani. En uskolla edes yrittää.

Mä en saa näyttää enään "tyhjältä", mun katse ei saa olla tyhjä. Mä en saa olla enään masentunut. Kukaan ei saa nähdä kuinka asiat todellisuudessa on. Mä en halua satuttaa itseäni, en halua muiden tietävän viiltelystä. Mä en enään voi mainita sitä missään, en täällä enkä muualla. Anteeksi. Mä en halua satuttaa. Mun täytyy vain vajota kylmään pimeään nurkkaan ja purra huulta yhteen. Tuntea se kipu. Olen elossa. 
 
En pysty löytämään sanoja. Minun sisälläni kiehuu.. en pysty olemaan aloillani. Minun tekesi mieli räjähtää. Itkeä avuttomana lattialla. Minun tekisi mieli soittaa äidille.. ja sanoa etten jaksa enään. Mun tekis mieli itkeä kuin pieni lapsi hänen sylissään ja kertoa kuinka pahoillani olen siitä, ettei minusta tullut semmoista lasta kuin he halusivat. Pyytää anteeksi miljoona kertaa kaikesta huolesta ja siitä kuinka paljon olen vienyt heidän aikaansa sekoilemalla.

Mulla on kyllä asiat sen verran okei, että pystyn olemaan "normaalisti", mun on ainakin yritettävä. En enään halua satuttaa muita. Parempi on vain hymyillä väkisin. Koska mun läheiset ei ansaitse tätä.  Mä en jaksa enään olla masentunut, mä en jaksa tätä tunnetta kun mä haluaisin vain pois. Mä vihaan tätä. Hitto vie mä vihaan.
  Ulkomaailman täytyy uskoa että kaikki on hyvin,
tosi asia on se etten mä usko enään mihinkään.
Mikä mua pidättelee täällä?
Perhe ja läheiset.. mä en voi tehä sitä niille.

8 kommenttia:

  1. Ei se ole sun syysi, että sä olet 'tommoinen', etkä sä saa syyttää siitä itteäs. Kunpa sun ei tarvitsis esittää kaikille, että sä olet onnellinen ja kaikki on hyvin, koska sillon sä et saa kaikkea sitä apua ja tukea mitä sä tarvitsisit!! Voi kunpa osaisin auttaa... :( Voimahaleja ♥

    VastaaPoista
  2. Ei sun tartte esittää muille olevasi onnellinen, terve ja "normaali", varmasti on muutenkin rankkaa tällä hetkellä. tsemppihalit sinne täältä <3

    VastaaPoista
  3. Mitä elämä ois ilman vastoinkäymisiä? Ne on sitä varten että niistä SELVITÄÄN! Ne opettaa ja kasvattaa ja niiden kanssa pitää elää ja saada hommat toimimaan! Jos elämä ois pelkkää pumpulilla kävelyä niin eihän siitä tulis yhtään mitään! Pitää olla vahva ja yrittää selvitä. KYLLÄ SÄ ONNISTUT!

    Lisäilin niitä kuvia saman postauksen loppuun hiuksista! ;)

    Tsemppiä ja voimia!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  4. Mitä elämä ois ilman vastoinkäymisiä? Ei paljon mitään! Niistä vaan pitää nousta ja ne pitää voittaa! Sä kyllä onnistut siinä! Sä selviät ihan mistä vaan jos vaa tahdot sitä! Ihminen pystyy mihin vaan jos se sitä vaan tahtoo! SÄ SELVIÄT!

    Lisäilin kuvia hiuksista postauksen loppuun! ;)

    Tsemppiä ja haleja!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  5. Esittäminen tuottaa vain päänsärkyä, itse harrastanut sen yhdeksän vuotta sitäkin. Koen voivani samaistua suhun, mutta olet niin paljon mua pienempi.. Olet ihana, pieni ja kaunis ♥ jaksamisia ja paljon halauksia ♥ p.s: minusta sinulla on aivan hyvin lupa lisätä kuvia itsestäsi jos se auttaa sinua, älä välitä niistä jotka kitisevät, blogisi on haitallinen vain niille, jotka ajattelevat sen haitallisena. Mä itken näistä teksteistä vain koska koen tunteet samanlaisiksi kuin omani ja tahtoisin halata sua lämpimästi

    VastaaPoista
  6. Voi sinäkin olet pieni, ihanan pieni! Ihmiset ovat kamalia jos haukkuvat ja kiitos kommenttivastauksestasi ♥

    VastaaPoista
  7. Voi kiitos kommentista, muru♥ ei sun tarvitse yrittää parantaa ajatuksiani (jos se olis mahdollista, niin mä olisin jo parantanut sun ajatukset!), mutta kiitos niin paljon, sun kommentit on mulle tärkeitä.
    Ei sun tarvitse esittää muille että kaikki on hyvin, ei todellakaan! Sun täytyy olla rehellinen. Veikkaan että "hyvän fiiliksen esittäminen" satuttaa sun läheisiä paljon enemmän sitten, kun asia selviäää... Sun täytyy saada apua ja sulla täytyy olla oikeus saada tuntea sitä mitä oikeasti tunnet! Tosipaljon voimia♥

    VastaaPoista
  8. No sua ei ees pysty vertaan muhu tos isosuusjutussa! ollaan niin eri pitusii muutenki ja varsinki painosii et eieiei, SÄ saat sydöä keksei ku muutenkin noin pikkanen♥

    paljon voimia sulle<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)