sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

NYT LOPPUI

Mä voisin nyt käyttää tän postauksen  haukkumiseen. Ja siihen kuinka säälittävä kuriton paska olen. Mutten jaksa vaivautua. Tiedän vain sen että oon syönyt tajuttomasti karkkia vähintään aina pari joka päivä. Turha mun on itkeä tai syytellä muita. 
Nyt on vain aika kääntyä takaisin ja muistaa miten sanotaan ei itselleen ja miten hankitaan kuri takaisin. Mä en halua lähteä tälle tiellä. En halua. Mä haluan sen laihan kropan, kiitos. Tarvitsen kuria ja enemmän rangaistuksia. Huomenna alkaa uusi viikko. Ja uusi alku. Nyt loppu tää pelleily. Mä en halua kasvaa enää tästä.

3 kommenttia:

  1. Älä nyt, sä oot laiha, ihan varmasti oot! Vaikka olisit syöny joka päivä karkkia, sun pitäis syödä sitä aika paljon että lihoisit. Sä et tosiaan tarvitse kuria tai rangaistuksia. Muista se. Haleja ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Sä olet ihan tajuttoman _LAIHA_, oikeasti ! Et varmana ole lihonut yhtään ja vaikka olisitkin niin se ei tee sua yhtään rumemman näköiseksi, päin vastoin. Sua ei kukaan ihminen vois missään tilanteessa sanoa läskiksi, lihavaksi tai isoksi, koska sä et ole sitä.
    Ymmärrän sun tunteesi, mutta musta on niiiin kurjaa kun et näe itse sitä, kuinka pikkuinen oikeasti olet :-(
    Halaus♥♥

    VastaaPoista
  3. Tuntuu niin pahalta myöntää, että minä todella tarvitsen ihmisiä, etenkin sinua. Halusin olla itsenäinen, yksin ja vahva. Nyt olen monesta ihmisestä suorastaan riippuvainen.. :( Tuntuu vain niin hassun pahalta. En kuitenkaan halua luopua sinuasta, en missään nimessä! <3 Mikä nuo viimeiset jutut olivat kommentistasi..? Soittelen jossain kohtaa sinull :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)