maanantai 20. kesäkuuta 2011

Miksi kaikki tuntuu aina virheeltä?

Mä valehtelisin jos sanoisin et kaikki on hyvin. mä valehtelisin jos sanoisin et mä syön ihan normaalisti. Mä valehtelisin jos sanoisin ettei mua masenna, ettei musta tunnu pahalta elää. Kaikki tuntuu huonolta täällä kotona. Mä olen täällä yksin mun ajatusten kanssa. Yksin näiden ongelmien kanssa. Mä olen kyllästynyt olemaan sairas, mutta musta on tullut siinä liian hyvä. Mä en osaa enään lopettaa, mä en osaa syödä oikein. Musta syöminen tuntuu virheeltä, joka ikinen kerta kun mä syön, mä olen virhe. Musta tuntuu pahalta. Omena, jugurtti ja kaksi leipää. Mä voin niin pahoin. Puen vanhat thinspo farkut päälleni hetken olen tyytyväinen niiden mahtuessa vieläkin paremmin ja väljemmin jalkaani, mutta peilin edessä mä taas murrun ja kaikki näyttää samalta, isolta. Mä vihaan tätä oloa. Mä vihaan näitä ongelmia. Muttei ne hellitä. Ne haluaa omistaa mut. 
En ymmärrä enään mistä tämä kaikki johtuu. En ymmärrä että ihmisen täytyy oikeasti syöd lämmintä ruokaa. Tai kyllä mä tiedän, muttei vaan mun täydy. Mähän en saa. Joku on kieltänyt.

Mä en enään tiedä mitä saan syödä. Kaikki tuntuu liian väärältä. Koska näen peilistä aina vain liikaa.

10 kommenttia:

  1. samaistun otsikkoon, samaistun tohon tunteeseen että kaikki on liikaa.
    halaus♥

    VastaaPoista
  2. multa tuntuu samalta. Mikaan ei tunnu sellaselta et sita vois syoda hyvalla omalla tunnolla. :<

    VastaaPoista
  3. Voi kunpa ne sun farkkus edes sais huomaamaan sut miten pieni sä oikeasti olet... Kukaan ei oo kieltäny sua syömästä, yritä vaan olla kuuntelematta sitä ääntä minkä sä kuulet jostain, päätä ettei sitä oo enää olemassa! Sussa ei ole mitään liikaa, oot ihana ♥

    VastaaPoista
  4. Jep, jos sais terveet eväät ja säännölliset ruokailut, se helpottais, mutta se mikä hyökkää sit pään sisästä, en tiedä vieläkään miten se kukistaa! :< Enkä oo yksin, valitettavasti niin harva oikeasti myöntää tätä sairautta, vertaistuki olisi monille sh sairastaville varmaankin hyväksi.

    Sun tekstissä toi kohta " En ymmärrä että ihmisen täytyy oikeasti syöd lämmintä ruokaa. Tai kyllä mä tiedän, muttei vaan mun täydy. Mähän en saa. Joku on kieltänyt "

    nimenomaan, munkaan ei täydy, muiden vaan täytyy ja ne myös saa niin tehdä.

    VastaaPoista
  5. tätä se aiheuttaa kun ajetaan itsensä laihduttamaan, voi sua pienoista :c

    mustakin tuntuu välillä ettei mun tarvitsisi syödä tota, vaan muiden. en minä vaan muut. mitä mä sillä kun ei ole nälkäkään? tää pakkomielle laihuudesta ajaa kaikki ahdinkoon );

    toivon että sä vielä joku kaunis päivä paranisit, ja muista että se sun peilikuvasi on vain vääristymä jonka sairauden lasit luovat silmillesi. mikään niistä ei ole totta, sinä olet kaunis ♥

    paljon tsemppiä ja voimia, mä uskon että joku päivä sä olet vielä vapaa.

    VastaaPoista
  6. Kultarakas, syödään yhdessä sitten, vaikka käsi kädessä? Et ole liikaa, kyllä minä sen vielä mahdutan pieneen päähäsi! Pus <3

    VastaaPoista
  7. Voi rakas :-( kumpa pääsisit pian luikahtamaan syömishäiriösi otteesta ja näkisit, kuinka pikkuinen oot. Kohta sä kuihdut olemattomiin, jos et syö :c Sun täytyy syödä, sä saat syödä, sä ansaitset syödä. Uskalla taistella noita ajatuksia vastaan. Se on melkeen mahdotonta mutta kuitenkin mahdollista !
    Voimia tosipaljon, ihana♥

    VastaaPoista
  8. Voi pikkuinen♥ Me ei todellakaan haluta olla sairaita! Uskon että fiiliskin paranee pahimman läskiahistuksen jälkeen sit kun keho saa ravintoa, koska aliravittuna ihmisen on vaikee pitää hyvää mielialaa yllä... Pitäis vaan uskaltaa syödä. Eikä se sun jätskinsyöminen todellakaan olis haitannut !
    Hali! Taistellaan♥

    VastaaPoista
  9. Toivottavasti olet tänään ahkeroinut urakalla!;) Ei meidän tarvitse laihtua, ei myös sinunkaan muruseni. Pidetään sitten kunnolla hauskaa, ja nautitaan ♥ IKÄVÄ JO!

    VastaaPoista
  10. KIITOSKIITOSKIITOS ♥ en mä nyt ihan niin kaunis sentää oo :D ja asuu mun kaks kummitätiä ja kummisetä ja kolme puolserkkua ruotsissa, mut ne kaikki on ihan suomalaisia, et ne on vaa muuttanu sinne ja ne puhuu meijän kaa aina vaa suomee. Et ei perjaattees niistä johdu. Mut toisaalt yks niist puolserkuista on syy tähän mun yliaktiivisuus-super-ruotsi-intoon... Ja HYVÄ ettei kuulosta suomenruotsilta, en haluis kuulostaa siltä :D Oon vaa yrittäny vääntää kaiken mahollisimman samanlailla ku riikinruotsissa ja sit se tuntuu luontevammalta.

    Kyl mä saatan useemminki videoita laittaa, mut ongelmana on aina se ettei mul oo ikinä mitää sanottavaa ja sit oon aina ihan hiljaa :D

    Kiitti viel ihanuus ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)