tiistai 7. kesäkuuta 2011

Maybe I don't need help anymore

Mä en tiedä miks mä jo nyt tässä vaiheessa oon menettäny uskon koko SH-klinikkaan. Mulla piti tänään olla se hoitosuunnitelma lääkärin ja sairaanhoitajan kanssa, mutta sieltä soitettiin aamulla et lääkäri on sairas ja aika siirtyy yli viikon päähän. Sitten on tapaaminen vain lääkärin kanssa koska mun omahoitaja jää siellä lomalle (turhauttaa tuokin, kun oon sitä vaan kaks kertaa nähny) ja sitten sen ekan tapaamisen jälkeen jää se lääkärikin lomalle (turhauttaa vielä enemmän) ja musta tuntuu ettei mulle jää mitään. Tottakai mä sitten käyn varmaankin mun ekaa terapeuttia tapaamassa. Mutta musta vaan tuntuu et mikää ei ikinä oo pysyvää mun elämässä. Ja mä en vaan jaksais enään yhtäkään hoitoa. Oon ollu klinikalla tasan kaks kertaa ja harkitsen jo nyt sanovani hyvästit sille. Musta tuntuu et oon ihan ihan ihan liian terve minnekkään päiväosastolle, saati sitten koko vuorokautiselle. Tosin sanohan se sairaanhoitaja, et kyl mä avohoidossakin voin olla. Joka kuullostaa mun korvaan siltä et pystyn ainakin laihduttamaan. Otin tänään myös tuoreita kuvia (vaihteeks..)
                  Tänään oon syönyt mansikoita, kahvia (juuh kermavaahdolla koristettuna) ja ananasta.
Tänään saa syödä 450 kalorin edestä ja käytössä on siis vielä noin 400 kaloria.
Tää päivä on menny hurjan nopee. Kello tulee jo viiteen.
Mä mietin tuskasesti et mihin mä noi kalorit käytän ja mitä mä uskollan syödä.
Mä oon liian iso ansaitakseni yhtään mitään.

En mä tarvitse apua.
Kyllä mä kai pärjään.

19 kommenttia:

  1. mä oon nii kateellinen noista jaloistA!!! LAIHAT!! ite en uskalla ees käyttää shortseja ku jalat nii läskit!!! D: mut sä oot kaunis ni ei sulla hätiä mitiä :) kattosin eka et nää on netistä otettui ku oli nii laiha :D

    VastaaPoista
  2. Ihan pakko oikesti sanoo että tyttö sä olet kaunis.
    Hyväkorppainen ja oikeesti todella todella kaunis. Käy ihan kateeks oot upeus. :3 ♥
    ps. aika turhauttavaa tommmone 8<

    VastaaPoista
  3. uijui, oot kaunis♥ ! ihanat vaatteet, unelmajalat, unelmahiukset, ah oot vaa ihana!♥

    VastaaPoista
  4. Anonyymi- Voi apua kiitos. Piristihän tuo hieman :--)mutta älä älä ole kateellinen. Ei oo mtn syytä. Mä uskon et sä oot vähintääkin yhtä upee ku väität miun olevan !!

    VastaaPoista
  5. Laihtua sun ei kyllä enää tarvis ollenkaan! (tosin kuka meistä tuohon lauseeseen uskookaan vaikka sitä meille intetään) Ootko miettiny sellasta vaihtoehtoa, että hoitaisit kroppaa ja hemmottelisit ihoa? Siitä tulee oikeesti todella hyvä mieli, kun tekee kunnon syvävenyttelyn, rentoutuu täysin ja tekee vaikka kasvonaamion! Siitä tulee ihanan raikas olo! :)

    Mä en oo koskaan uskonu SH-klinikkaan, enkä myös sen takia sinne aio mennäkkään. Menisin jos oikeesti uskoisin saavani apua sieltä, mutta oon täysin menettänyt uskon suomen terveydenhuoltoon yms. ://

    Tsemppiä ja voimia sulle!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  6. Äh toivottavasti et ymmärtäny vääri et mua turhauttaa sun kauneus mut toi lääkärihommeli. :D
    Mut oikeesti tui oot tosi sulonen ! :3
    Kunpa pääsisit eroon tosta syömishäiriöstäs ja oisit onnellinen. ♥

    VastaaPoista
  7. Anonyymi- Hih voi ihana :-) eeih en mä ymmärtänyt väärin!! Voi apuva mistä tuommosii ihanii tulee ? (=

    VastaaPoista
  8. En tiiä mun mielestä sä ansaitset et joku kehuu sua. :3 ♥

    VastaaPoista
  9. Anonyymi- You saved my day :)♥ ootte kaikki lukijat älyttömän tärkeitä !

    VastaaPoista
  10. eiköhä hankita ne vauvat! PLUS oot kauniiiis <3

    VastaaPoista
  11. Pikkunen. Höh, vähä pepusta toi lääkärijuttu... se on ärsyttävää ku ne vaihtuu koko ajan, tai on lomilla tai jotain. Sit saa selittää kaiken alusta alkaen, eikä kaikkien kans voi mitenkää ees tulla juttuun..

    Voimia rakas, p.s. ansaitset ja tarvitset vaikka mitä - apua varsinkin! ♥

    VastaaPoista
  12. Oot suloinen tyttö <33 :) mä en ainakaan tunnistanu sua kuvistasi. Lähetin sulle muuten haasteen, missä pitää kertoa 4 positiivista asiaa ulkonäöstä, tee jos haluat :) Voimia ja hali <33

    VastaaPoista
  13. sähän olet ihan täydellinen, ei todellakaan tarvetta laihduttaa kun jo nyt olet noin pieni! ja ikinä ei kukaan voi kukaan olla liian terve hoitoon, mutta tajuan kyllä että ärsyttää kun siellä noin reistaillaan :/

    VastaaPoista
  14. Sä oot aivan ihana ♥ oot supernätti itekkin! Ja laiha...

    VastaaPoista
  15. Sä olet niin kaunis tyttö ja niin pikkuinen♥ Mä toivon niin paljon että sä saisit apua :( sä nimittäin tarvitset sitä, kyllä sä sen tiedät itsekin♥ ! Ja sä ansaitset apua ja äh turhauttava toi lääkärijuttu :<
    Voimia♥

    VastaaPoista
  16. Ootpa sä kaunis! ♥ Ihan kateeks käy.

    VastaaPoista
  17. Voiku tajuisit itekin miten pieni ja kaunis oot! Moni antais mitä vaan, että näyttäis sulta!

    VastaaPoista
  18. Katoin ensin, että toi eka kuva oli otettu jostan netistä ennen kuin katoin että sehän oot sä ite♥ Oot nii kaunis ja varsinki laiha!♥ _Kateellinen_!!
    Voimia!♥ :)

    VastaaPoista
  19. BUSTED, TUNNISTIN! :d No juu. Mutta kuules tyttö, sinä olet niin pieni, ja on kyllä hirmuisesti muutosta tapahtunut.. Äh, en vain halua, että sinä haluat tätä, missä olet päivä päivältä kovemmin kiinni. Menetät joka hetki itsestäsi jotain tämän paskan takia.

    Kunpa olisin edes saanut nauttia siitä, mutta ei. Odotin joka sekunti että pääsisin omaan rauhaan, omaan sänkyyn. Täällä on niin turvallista.. Ja huoltajani eivät antaneet mahdollisuutta perua töitä :):)

    Pus, olet tärkeä <3 Soitellaan hei jossain kohtaan, hirmu kova ikävä! :<

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)