torstai 16. kesäkuuta 2011

Matkalla

SH klinikan lääkäri oli todella rento ja mukava. Mä kun odotin pahinta. Tottakai se suositteli mulle päiväosastoa ja koko vuorokautista osastoa ja pyysi harkitsemaan. Mutta mä en voi mennä sinne. Kaikki on liiankin vapaaehtoista ja hyvä niin. Sieltä joutuu pois jos ei syö kaikkea mitä eteesi tarjotaan.. jos jätät tai et ole yhteistyössä sinut uloskirjataan.. ja jatketaan avohoidolla. Mä jään avohoitoon ja seuraava käynti on vasta 18.7.. silloin viimeistään mut täytyy punnita. Tänään mun ei tarvinnut mennä. Mä kieltäydyin ja säästyin siltä ahdistukselta.  Haluan kyllä joskus kokeilla edes päiväosastoa, mutta nyt mun ahdistus ei antais periksi ja tiedän ettei mun psyykkeeni kestäis. Näin on hyvä.
Nyt olen matkalla Mariannelle, ja istun junassa :-) otin teille pari kuvaakin äsken puhelimellani. Kävin kaupassa ostamassa salaattia (josta jaksoin syödä vain kanapalat ja ananakset ja loput heitin roskiin.. noh kuitenkin söin puolet! Ja sitten vielä vieressäni on rasiallinen mansikoita.. ihanaa turvaruokaa ! Kahvia ja limua.. kaikki mitä tarviin. vain matkalukeminen puuttuu, mutta sain tän netin toimimaan niin kyllä mä pärjään nää jokuset tunnit tässä.  


Toivon et pystyn nauttiin tästä reissust. Ainakin mul on kauhee ikävä Mariannea, sen seuras on aina hyvä olla. Postailen varmasti tän reissun aikana ja kerron teille kuulumisiani. Kun palaan kotiin mun täytyy alkaa miettiä asioita. Se lääkäri sano et voin aina soittaa klinikalle ja sieltä lääkäri voi mun halutessa laittaa lähetteen menemään ja pääsisin osastolle. Mutten mä ole vielä valmis semmoiseen. Mä jaksan vielä ehkä yrittää itse. Puhuttiin myös masennuksen hoidosta ja koitettiin miettiä kumpi osastojakso olisi nyt ensisijaisesti tärkeämpi. Minä en tiedä.. en tiedä mitään. Mikä olis nyt tässä tilas parhaaks..?


// Edit nyt olen täääl Mariannella. Eilan ollut huitsi päivä kuvaillessa ja pyöräilles jopol. Kannettiin kaupast semmoset tavarat safkaa jääkaappiin et huhu, nyt pärjää. Paitsi tajuttiin et ei oo maitoo ja kahvi ois ihanaa, niin kauppa kutsuu.

Pitäkää huolt itestänne <3!

7 kommenttia:

  1. Nomnom ihanat eväät ♥! Mansikoita aaaaa :--) Pidähän hauskaa rakas ja nauti elämästä ♥

    VastaaPoista
  2. Vooi, nauti nyt päivistäsi :) Hirveä ikävä sinuuu! Minusta täytyisi ensisijaisesti käsitellä masennustasi, koska sen paraneminen auttaa muiden ajatusten selkiytymistä. Olet todella rakas, HALEJA <3

    VastaaPoista
  3. Nyt muistat nauttia ja hymyillä kilpaa auringon kanssa! Halauksia <3 rakastan blogiasi. Se luo mulle tunteen etten oo yksin täs jamas ,___, uhkaavat osastolla miu miu. HALAUS ♥

    VastaaPoista
  4. Koska minäkin olen, ihana silti kun pidät blogistani. Se on turvapaikkani ja onhan minulla ystäviä. Kaikki lukijani.

    VastaaPoista
  5. Mä niin toivon että pystyisit nauttimaan olostasi tuolla♥ Älä mieti ikäviä asioita, mietit sitten kun tuut kotiin että mitä teet. (mä olen samaa mieltä mannan kanssa. ja sulla on oikeus olla pärjäämättä yksin, sulla on oikeus saada apua!)
    HALI♥

    VastaaPoista
  6. V on ihana, kumpa mä vaan voisin uskoa kaikki ne kauniit asiat mitä se on mulle sanonut.. Ja asun Turun seudulla (:

    Nauti kesästä, olet kaunis ja pieni, tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  7. pidä kivaa siellä ja yritä unohtaa edes osa syömisrajoituksista :)
    jos pääsisit masennuksen kans eteenpäin, se vois auttaa ratkasemaan myös sh-ongelmia. ja muutenkin olo saattais helpottua huomattavasti. mut asiat voi olla toisinkinpäin, mä en ole lääkäri :D

    muista, että olet tärkeä ihminen<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)