keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Juhannus tule jo

Tänään koko päivä on ollut yhtä panikointia ja sählinkiä. Siivouksen ja sun muun kanssa. Mutta mä haluan pysyä iloisena ja onnellisena edes tän päivän.. ja juhannuksen ajan. Olin aivan varma että märehtisin juhannusta yksin ja surisin paskaa elämääni. Mutta jotain niiiiiiin yllättävää tapahtui ja vietänkin juhannusta tämän ihanan neidin kanssa <3 Huomenna siis mä reissaankin Mannan luokse vietteleen jussia pienen porukan kera :-) täytyyhän jotain uutta elämässäkin olla ja just tämmösiä kokemuksia mä kaipaan.
Syömiset on mennyt myös ihan okei. En ihan noudattanu noit kellon aikoi ja huomasin syöväni jotain vasta puol neljän aikaan. Oon tänäänkin syönyt epäterveellisesti. mut oikeastaan mua ei haittaa kuhan kalorit jäävät suht alhasiks. 

Tänään siis:
5 pientä ranskalaista
2 leipää (valitettavasti en voinu pitää sisälläni..)
kahvi
50centin maksava pienen pieni irttaripussi (alle 10 karkkia)
Tuore ananasta

Palailen taas blogiini varmaan viikonlopun aikana.
Mä aijon viettää MAHTAVAN JUHANNUKSEN.
Mä haluan. Niin haluan. Yritän asennoitua itseni kanssa siten että pystyn ja voinkin syödä jotain.
Muutakin kuin karkkia.. tai roskaa. 
Mutta kuitenkin alkoholia, mahtavaa seuraa ja kaikesta parasta on
olla saaressa luonnossa poissa täältä hälystä ja ahdistuksesta. Mä niin odotan. Alle 12 tuntia reissuun!

MAHTAVAA JUHANNUSTA KAIKILLE IHANUUKSILLE ! <3
ps. Millainen jussi teillä muilla?

7 kommenttia:

  1. ALLE 12 TUNTIA!! Luv ya ♥ Kaikki menee varmasti loistavasti, kaikki kuulostaa paremalta kuin täydelliseltä. En halua nukkua yhtään minuuttia. ::) HIHI <3

    VastaaPoista
  2. Pitäkäähän hauskaa, oikee asenne ♥! :---)

    VastaaPoista
  3. ooooi vähän kivaa ! :--) pitäkäää kivaa, älkääääkä murehtiko syömisistä liikaa :--))♥

    VastaaPoista
  4. PITÄKÄÄ OIKEIN HAUSKAA♥ :--)

    VastaaPoista
  5. Joo älä anna juhannuksen mennä pilalle sh:n takia, nyt saa oikeasti syödä hyvin ilman huonoa omaatuntoa! Kaikki muutkin syö niin miksi sä et saisi! <3 pidä kivaa (:

    VastaaPoista
  6. Nyt on 2 päivää kokeiltu olla oksentamatta yhtään kertaa, ja syönyt oon kuitenkin n. 1000kcal, liikkunut 1-1,5h/pv.. Paino tipahti jotain vajaa kilon parissa päivässä ja vyötäröltä katos turvotusta melkeen 2cm. :o Edelleenkään en uskalla syödä kuin miniannoksia kerrallaan, ettei ne vaan tökkää tohon vatsaan ja saa mua sit tuntemaan itteeni lihavaks, ja ajatuvan oksentamaan.

    IHANAA JUHANNUSTA SINULLE <3

    VastaaPoista
  7. Se näkyy nyt, kun tuli vähän kiire enkä saanut sitä valmiiksi. Minullakin on niiiin hirveä ikävä <3 Tuntuu ikuisuudelta, kun olen viimeksi nähnyt kasvosi.. :( Ää !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)