torstai 2. kesäkuuta 2011

Hieman hymyä näkyvissä

Apua, täähän on jotain ennenkuulumatonta. Mulla on oikeasti ollut välillä ihan hyviäkin päiviä. Ei tietenkään kokonaan, mutta mä oon tosissani osannut nauttia hetkistä. Kuten eilen istuin kaverini seurassa ja söin jäätelöä, tosin se oli aika vähäkalorinen mehujää kun normaalisti mä olisin halunnut ison classikin kinuski tuutin, mutta syömishäiriö ei antanut. Mutta mä silti sinnittelin ja tyydyin mehujäähän. Kyllä mä eilen söin vähän karkkiakin. Mansikoita ja kolme gracottea. Tuohon mä olin tyytyväinen.
Mutta V oli meillä yötä. Me valvottiin myöhään ja riehuttiin meiän kolmannen kaverin kanssa. Mua naurattaa jo nyt ajatella kun kolmisteen tanssittiin ja pyörtittiin meiän olohuoneessa kuin hullut! Mulla oli hauskaa. Kuitenkin V halus vielä yöllä kahden aikaan ranskiksia. Ne oli jotain kevyt ranskiksii meiän pakkasesta (njoo millon ne nyt kevyitä onkaa?) mutta mä niin halusin maistaa. Laitoin V:lle koko pussin pellille ja kun ne oli valmiit V otti lautaselle niiin paljon kuin mahtu, eli paljon. Mä sitten otin siitä ne ihan pienet jämät ja mutustelin niitä. Se oli mulle kyl aika iso saavutus. Meinasin kyl ahdistua aika pahasti. Mutta V halaili mua ja se ahdistus meni ohi.  Se on kyl saanu mut voimaan paljon paremmin lähiaikoina.
Pelottaaki ajatus siitä et jos nyt se ei ookkaa enää halimas ja tukemas mua. Pystyn sen seurassa vaan ylittämään itseni ja kestämään vielä ahdistuksen. Tai sitten en vain kehtaa romahtaa hänen seurassaan. 
Nyt aamulla mulla tietenkin on kauhee ahdistus. ja tajuton morkkis eilisistä ranskiksista koska söin niitä yöllä. Helpotuin kattoessani tuota kaloritaulukkoa, tänään 650 kaloria. Mä tiedän pystyväni siihen. Se kuullostaa jo aika hurjalta määrältä vaikkei se sitä ole. 

Tästä postauksesta tulis jumalattoman pitkä jos mä nyt tähän vielä jatkaisin eilisestä syömishäiriöklinikka käynnistä.. se ei niin hymyilyttävä ollutkaan. Mut kerron siitä sit tän iltasessa postauksessa. Toivottavasti jaksoitte edes tämän pätkän lukea. Hyvää pientä vapaapäivää kaikille teille

5 kommenttia:

  1. Paskat mistään järjestä, tunteella mennään! Voih, onko se tämä aurinko ja lämpö, mikä saa sisälläkin tuntemaan hyvää fiilistä? Sinä saatt ja ansaitset nauttia! Kultapienokainen, soitellaanko tänään, kun viime päivät ovat olleet melko hektisiä, ja tänään olisi aikaa? :) Olet superihana ! <3

    VastaaPoista
  2. Kerro ihmeessä illalla siitä, haluun kuulla ♥

    Oon ylpee että oot uskaltanu maistaa ranskiksia, ja vähän jotain muutakin erilaista, mahtavaa nainen!♥

    VastaaPoista
  3. ihanaa lukea tämmönen postaus:)♥
    ihanaa että siulla on V ja että oot pystyny nauttimaan elämästäsi:-)! <3 oot ihana!

    VastaaPoista
  4. Voi että, oon niin ilonen sun puolesta! =) Että sulla on V ja ihania kavereita ja että oli kiva päivä :) Tulipas kiva mieli luettua tuo postaus!

    Haleja, oot ihana!<3

    VastaaPoista
  5. Kumpa voisit jatkossakin iloita tuolla tavoin, muru♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)