maanantai 6. kesäkuuta 2011

4 positiivista asiaa

Tämmöisen haasteen sain Candyflossilta  ideana kertoa neljä myönteistä asiaa omasta ulkonäöstä: (tulee olemaan haastavaa mutta yritän)


1. Ensinnäkin uskoltaisin sanoa tähän mun silmät. Ne on tumman ruskeat ja ei niin suomalaisen näköiset. Usein silmien perusteella mua luullaan aasialaiseksi :-D joka on musta huvittavaa mut erittäin virkistävää.
2. Ranteet.. tää saattaa olla tosi oudon kuullosta. Mut niistä mä tykkään. 
3. Hiukset. Sillonkun ne jaksaa laittaa. Mä rakastan kun ne ovat melkein piikkisuorina ja hieman tupeerattuina.
4. Sporttinen kroppa. Toisinaan tää on vähän 50/50. Tykkäänkö vai en. Koska mä tiedän mun lihaksien painavan. Ennen mä olisin mielummin ollut lihaksikas, mut nyt oisin mielummin hento ja luinen.  
Minä 2009 vuonna. Miksi aloin vihata?

Ps. myöhemmin tänään vielä postaus.

6 kommenttia:

  1. Ihmettelen kanssa miks aloit vihata :o voi mäkin tahtoisin ruskeat silmät <3

    VastaaPoista
  2. En yhtään ymmärrä, miksi aloit vihata vartaloasi. Kuvassa olet todella hyväkroppainen, ja tähän väliin asiaton kommentti: hiton hyvät tissit. :o

    VastaaPoista
  3. Minäkin ihmettelen miks aloit vihata! Ja hei parempihan se on että löytyy vähän lihaksiakin, jaksaa kuntoillakkin paremmin ja kroppa muutenkin toimii paremmin :)

    Haleja<3

    VastaaPoista
  4. mie tavallaan ymmärrän miks aloit vihata. tai siis en tarkota silleen että ajattelisin et oot ollu mitenkää lihava tai mitenkää!, ehkä se on ennemminki se että ite oon suunnillee tuon näköne nyt ja en vaan kestä olla tämmöne.. :s
    tai että esim ite en koskaan ajattele ketään muuta lihavana tai väärän kokosena ku itteäni, nii että sinänsä ymmärrän siun fiilikset jos et oo ite viihtyny vartalossas. sitä en ymmärrä että nytkään et viihdy ja senki ymmärtäisin jos ongelma ois se että oot liian laiha mutta ku luulet olevas liian lihava... :(

    joo mie oon vaa ruvennu viimeaikoina miettimää sitä että voi helvetti mitä paskaa tää on että pitää koko elämä heittää hukkaan jonku lihavuuden takia mut en mie osaa muutakaan-.-
    tällä hetkellä stressaan sitä että nyt kun alan laihtua (!!!) niin miulta häviää tissit. :< mutta ei voi mitään, kaikkee ei voi saada:)

    tsemejä♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon kommentista, koska se oikeasti sai mut ajattelemaan. Toi nuoruudenmenettämisjuttu varsinkin. Mutta ei sullakaan oo vielä koko nuoruus mennyt pilalle! Mä nimittäin uskon suhun ja tiedän että sä paranet vielä ihan varmasti ja elät ihanaa elämää ja koet asioita. Totta kai sä olet täällä vielä parikymppisenä! Me parannutaan vielä kummatkin, myös sinä. Vielä ei ole liian myöhäistä :-)
    HALAUS♥

    VastaaPoista
  6. Sama mulla tekisin nyt mitä vaan et mul olis se vartalo mikä mul oli vuos sitten :S Söin tänään jäätelön, oli hyvää 8) Mäki voisin tehä tän 4 positiivista asiaa ulkonäöstä :) Voimia <333

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)