torstai 26. toukokuuta 2011

Why I can't see



(Kuvissa minä itse..) Miksi silmäni näkevät näin? Miksen minä voi nähdä itseäni kauniina, laihana ja riittävänä tälläisenä. Mun kysymykset jatkuis ja jatkuis, mutten mä jaksa enää esittää niitä itselleni. Mulla on enää yksi ainut tavoite; laihtua, laihtua ja laihtua. Niinhän sitä sanotaan "laihuus ei tuo onnea" niin ei tuo ei. Mutta en ole ollut onnellinen oikeasti moneen vuoteen. Minussa täytyy olla jotain vikaa. Olen onneksi osannut nauttia niistä pienistä onnen hetkistä ja halausten tunteista V:n seurassa.  Nyt V tietää minusta melkein kaiken. En silti tajua kuinka hän ei katso minua kuin hullua, niin kuin moni muu. Hän vain rutisti lujaa sanoi "Mä haluan auttaa sua, en haluu et jäät yksin". 
Tänään mä saisin syödä peräti 650 kaloria plus hedelmiä/vihanneksia. Mutta mä en pysty. Tuossa siis nyt mun "aamupala" kellon ollessa kaksi. Olen täynnä ja takaraivossani ääni huutaa "juokse vessaan läski!!!" Mä en voi. Mun pitää pitää nyt tuota ruokapäiväkirjaa syömishäiriöklinikka tapaamista varten. Tää on vasta toinen päivä ja mun ruokalista näyttää liikaa nestepitoselta. Väliin on eiliseltä mahtunut vain leipä ja kolme haarukallista pyttipannua(voi kyllä,, töissä lapsen seurassa) ja kuivattuja banaanilastuja ½desiä jotka paniikissa oksensin. Vaikuttaako hyvältä? -Ei .. "joo".. laihdunko.. en laihdu. Silti näytän joka päivä isommalta ja isommalta.

12 kommenttia:

  1. Oot todella laiha! Haluun sun reidet ♥ Tiedän ton tunteen kun _saa_ syödä enemmän, ei pysty. Yhdessä vaiheessa kun yritin pysyä samassa painossa ja syödä vähän reilummin, iski paniikki aina kun meni yli 200 kcal. siihen vaan tottuu kun syö vähän. Todella vähän.

    tsemppiä!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  2. Oot tosi laiha! Harmi kun et näe sitä itse:( Jaksamista tosi paljon sulle! Mulla on samanlainen vyö;)

    VastaaPoista
  3. SÄ OLET TYTTÖ PIENI ! Paljon laihempi kuin minä ja oikeesti, niin pikkuinen! Kumpa voisit nähdä sen itsekin :-( Koeta kulta olla oksentelematta, jooko :( ♥ sun ei tarvitsis laihtua enää ollenkaan! Halaus♥

    ps. aivan ihanat vaatteet !

    VastaaPoista
  4. voi kun sut sais tajuamaan että ooot ihan älyttömän laiha jo ! :--(♥ sun ei tarviii muru laihtua yhtään : (( voimia!♥

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi sä oot oikeesti ihan ÄLYTTÖMÄN laiha! Vaikka kuulet tätä varmaan jo aika paljon, ni sanon vielä että sun ei kyllä tarvis yhtään enää laihtua.

    Mulla on sama ongelma ton syömisen kanssa, että vaikka ois "lupa" syödä jotain, ni ei vaan pysty. Tulee vaan just sellanen ahdistus ja sit on pakko taas oksentaa...

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia sinnepäin, tarkoitus olikin saada blogista vähän selkeämpi.

    Pakko sanoa, että sä olet aivan suunnattoman laiha! Ja sulla näyttäis olevan nättiä vaatteitakin :o

    Haleja♥

    VastaaPoista
  7. mä HALUAN noi jalat..!!! mä tahdon mä tahdon mä tahdon, ehkä mäkin onnistun vielä joskus niinkun sä. sä OLET laiha.

    VastaaPoista
  8. olin iha varma että toi eka kuva on weheartit.comista kunnes selasin vielä alaspäi! :D ihanat vaatteet laiheliini ♥

    VastaaPoista
  9. No jos sä olet normaali, niin mä olen sairaalloisen lihava. :o

    Ja joo, kuvia pistän sitten kun saan aikaiseksi ja kehtaan. :)

    VastaaPoista
  10. Voi kun sinä oot pieni!

    Ei sun oikeesti tartteis enään laihtua! Oot hyvä ja ihana just tuommosena. Älä kuihdu ihan olemattomiin tyttöseni.

    Sun jalat, voii että haluan ne! ♥

    PS. Ihanat vaatteet! =)

    VastaaPoista
  11. No luulen että enemmän on nesteitä lähteny kun läskiä, sen takia putoo välillä nopeemmin :)

    Alotin tuon abc:n pari kuukautta sitten ja suurin osa on lähteny sen aikana. Mutta ekana lähti varmaan just nuita nesteitä jotka lähtee melko nopeeta. Ja mulla myös heittelee tuo paino, välillä vaaka näyttää enemmän ja välillä taas pikkasen vähemmän.

    BMI on tällä hetkellä n. 19,5 =)

    Kiitos kommentista, piristi<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)