perjantai 27. toukokuuta 2011

WHAT THE FUCK !??!

Nyt mun pää on täyttyny kysymysmerkeistä.. mikä idiootti mä oonkaan. Oon taas pilannut kaiken. En tajua mikä hemmetti muhun juuri 15 minuuttia sitten iski?? Selittäkää olkaa kilttejä. Mä oon onnistunut jo monta päivää melko mainiosti pysymään mun dieetissä ja sovituissa kalorimäärissä. Mitä äsken tapahtui? En oikein tiedä itsekään. "Mätin" ainakin reilut kaksi kourallista noita kyseisiä lakuja... olin vain olohuoneessa isin kanssa ja yhtäkkiä mulla iskä himo ja "muka oikeus" syödä noita pläpläplä.. mullahan ei vitussa ollut mitään oikeutta ja kaikki se kaunis kontrollin tunne haihtui kuin tuhkatuuleen. Helvetti. Oon nyt niin vihanen itelleni. Kaloreita oli muutenkin jo varmasti kertynyt 400-500 kaloria. Ihanku mulla ois ollu joku kuollettava tarve mättää noita mun sisälle. Pettyneenä mä rastin tältä päivältä jo kolmannen rastin taulukkoon ja kirjaan ruokapäiväkirjaan pettyneenä nuo lakut ja sen että säälittävänä oksensin ne vielä ja tyhjensin mahani. 

Helvetti helvetti helvetti.. anteeksi nyt tälläinen postaus. Olikin jo liian lupaavasti onnistunut. Enköhän mä huomenna palaa ruotuun.. ainiin upsista saatana huomennahan on tiedossa baarikeikka. aivan sama. Ruuat ei ainakaan tuon yli mene (400kcl). Nyt mä meen mun ihraperseen kera vääntämään 200 vatsalihasta.

Nyt mä voin totee tän ihan syystäkin;

Saatanan läski.
läski
läski
läski
läski

9 kommenttia:

  1. Rupes itteäkin himoitsemaan nuo lakut! Arg... Eilisen jälkeen en syö kyllä yhtään mitään moneen päivään! Etkä oo läski! Oot jo ihan laiheliini ja sun pitäis löytää tasapaino syömisen ja liikunnan välille :) Hankalaa tiedän, mutta onko järkeä koko elämä tuhlata syömisvammailuun..?

    Tsemppiä ja yritä olla oksentamatta!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  2. Joku sais selittää kyllä noi tollaset himot jotenkin, ja muka oikeuden syödä karkkeja yms. herkkuja. Samat ongelmat tääläkin, eipä apua löydy täältä :<

    VastaaPoista
  3. :(( Saat syödä, siin ei oo mitään pahaa, hyvä vaan. Mutta toi oksentaminen... voi pikkunen sinuu<3:(

    VastaaPoista
  4. Täältä löytyy kans yks tämmönen joka ei hillinnyt tänään itteensä.. Kaikki meni hyvin tähän asti kunnes äsken sitten jostain tyhmästä syystä "sallin" itteni ottaa jäätelöä, ja sehän ei jääny siihen yhteen kulhollisen vaan tankkasin sen jälkeen vielä lisää! Joku aivohäiriö.

    Pakko huomenna yrittää tiukentaa otetta.

    Mutta hei sinä oot jo niiin pieni ettei tuo ole edes kauheen paha repsahdus! =)

    Tsemppiä ja haleja paljon ♥ ja koita olla oksentamatta jookos? Se ei oo sulle hyväks.

    VastaaPoista
  5. Lopeta jo toi mussuttaminen ja ota elämäs omiin käsiisi. Sä itse päätät, ootko mielestäsi kaunis ja laiha vai ruma ja läski.

    Itselleni ainakin tulee vaan paska olo sun teksteistä ja kuvista - itse kun olen ihan todellisesti ylipainoinen. Jos tämä blogin pitäminen kuitenkin auttaa sua, nii jatka ihmeessä. Mieti kuitenkin, että lietsooko tämän blogin pitäminen sua vaan syvemmälle epätoivoon.

    VastaaPoista
  6. Ei noi haittaa noi karkit, oikeesti♥ voi sinua, kumpa et oksentelisi :< hali♥

    VastaaPoista
  7. Anonyymi- Jos mulla on tarvetta mussuttaa tänne niin mä mussutan. Kirjoitan tänne juuri niikun itse haluan. Tämä blogi sisältää pahaa oloa.. vaikka koen mä hyviäkin hetkiä niin tämä käsittelee niitä huonoja. Tätä blogia ei _tarvitse: todellakaan lukea.. jos saa vaikutteita, tai JOS tämä aiheuttaa liikaa pahaa oloa. Tämä on minun tunteita varten. Kaadan tänne kaiken rankan, jottei ystäväni joutuisi niitä joka päivä kantamaan. Ja niin en tiedä lietsooko tää syvemmälle, toisaalta nyt on hetkiä jolloin on ihan sama mitä käy. JOten se ei mun suurin huoli ole. mutta olethan sä oikeassa, että mä itse päätän. ja kauneushan ei ole kiinni painosta. Ei tosiaan. Mutta mä olen sairas.. ja se ei enään ole mun päätettävissä.. tai onhan se mutta mä en vain enään osaa ja siihenhän tässä apua haenkin.

    Kiitos kommentistasi. arvostan kuitenkin sun mielipidettä :)

    VastaaPoista
  8. Noi ikävät satunnaiset iltamätöt on perseestä. Ne yksinkertaisesti johtuu vain siitä, että kun tarpeeksi vähällä on elänyt muutaman päivän niin tulee tarve ahmia. :( Elimistö alkaa tavallaan puhua aivojen sijaan. Anteeksi epämääräinen kommentti, mutta tiedän tosiaan tunteen.

    VastaaPoista
  9. Kannattaakin mussuttaa just tänne eikä kaataa kaikkea ystävien niskaan, ei nekään kaikkea kestä. Parempi se on jonnekkin purkaa, kuin jättää sisäänsä itämään, joku päivä paha olo on kuitenkin saatava ulos, ja myöhemmin se saattaa olla helvetisti vaikeampaa. Oot oikeassa siinä että tätäkään blogia ei ole pakko lukea, eikä kannata lukea JOS SIITÄ TULEE HUONO FIILIS.

    tsemppiä sulle ssecret(:

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)