keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Uudet thinspis farkut

Tää postaus keskittyy nyt mun uusiin farkkuihi, illalla sitte hieman tarkemmin kuulumiset.
Jaksoin sit tänään nähdä kahta kaveria, jotka ovat melkein tietoisia mun tän hetken olotilasta. Mä kuitenki jaksoin heidän kans lähtee kiertelee kaupois ja JC:ssä houkutteli monet farkut joit en meinannu uskoltaa kokeilla mut sit huomasin nämä alennuskorissa ja totesin et kaikki on kauhean isoja kunnes pohjalta löytyi 24/30 koko, voitte vaan kuvitella mikä masennuksen aalto mun läpi pyyhkäs ja olin melkein varma ettei ne mahu mulle. Varsinkin lantiolta. Mun luut on vaa siit leveät ja ikävä kyllä luita on aika hankala alkaa laihduttamaan. Mun ei tarvinnu edes sulloa näitä jaloista kauheasti. Napin kohdalla teki tiukkaa ja tunsin kuinka farkut paino mun lantioluita. Mut ne meni kiinni ja muokkaantu melkein heti mun päälle hyväks eikä puristanut enään. Nyt istun ne jalassa ja nää on jo löystyny polvien/pepun ja haarojen kohdalta. Nää on pienimmät mitä mulle on mennyt. Vaikka näky peilistä ja kuvista on __suuri__, niin silti nää on tosi mukavat jalassa.




Reisissä näkyy selvät kohdat josta varaa ois lähteä vaikka _kuinka_!
Aattelin vielä laittaa kuvaa mun tulevista laseista joita sit koneella ollessa ja lukiessa ainakin käytän.

6 kommenttia:

  1. ooot oikeesti ihan älyttömän pieni :>♥ sun jalat on _ihanat_!! ja noi farkut on tosii kivat =) ja munkin pitäis hommata lukulasit, mutten saa vaan aikaseks :<!

    voimia!♥:-)

    VastaaPoista
  2. Nooh mä laitoin joskus huhtikuun alussa musta kuvia, että niistä voit kyllä ihan nähdä että en oo todellakaan niin pieni kuin mitä painoni sanoo :-D ongelma on siinä, että mulla kerääntyy kaikki rasva mahaan... että jalat mulla on kavereiden mukaan laihat, mutta muuten oon tajuttoman läski. Mutta parempaan suuntaan ollaan menossa ja meinaan laihtua! Mutta kiitti silti kommentista, oot ihana :-)

    VastaaPoista
  3. aaaa ihanat jalat♥

    ja joo, todellaki haluisin auttaa suo!<3

    VastaaPoista
  4. hyi. helvetin tiukan näköiset farkut

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- sen takia ne o thinspis!!
    :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)