sunnuntai 22. toukokuuta 2011

paina taas kaasu pohjaan anna elämän mennä

Eilinen tuntui jo niin hyvältä. Olin kaverin kanssa ja me poltettiin yli neljä tuntia vesipiippua. Meiän joukkueenkin peli meni hienosti. mulla oli hetken hyvä olla. Mä puhuin mun kaverin kanssa syvempiä asioita.. ja sille valkeni mun tilanne yhä enemmän ja enemmän. Musta tuntu enään väärältä salailla siltä. Se myös kysy et enkai oo satuttanu itteeni ja mä myönsin kaiken hiljaisuutena ja laskemalla pään alas. Hän yritti saada mut syömään, mutta suostuin lopulta eilen vain salaattiin. Aikaisemmin ennen peliä meni leipä ja muistaakseni joku hedelmä plus ananasta ja onnettomana napsin sipsejä pussista.. mutta ne sipsit yritin oksentaa. Jokseenkin mun skinny girl diet on toiminut. "Pientä" lipsumista näkyy selvästi. Eilen ruokien kalorit piti pysyy alle 400. Mutta ne menivät varmaankin 500-600kcl mut mä onneks kulutin pelissä jonkun verran. 

Tänään asiat meni päivään asti todella hienosti. Olen syönyt leivän(2),jugurttia,mysliä,salaattia. Luultavasti jokunen 400-500 siitä syystä että sorruin syömään samaisia sipsejä jälleen kerran... kuitenkin melko pienen määrän. ja oksentanut paniikissa kaksi kertaa... 

Skinny girl dieetin ideahan on syödä tuon alemman taulokon mukaan ja lisäksi hedelmiä(vihanneksia) joita ei lasketa siihen. Kuitenki ite koitan syödä hedelmiäkin kohtuudella.. omenaa, ananasta, mandariineja pääasiassa. Yhden banaanin päivässä voin joskus syödä.
Siinä siis tarkempia ohjeita :-) Musta tuntuu et tää on mulle todella hyvä!
Huomenna taas 400kcl. Ja nyt voisin onnistua täydellisesti. Kun 400kcl tulee täyteen, jos pakko jatkan vihanneksilla(pakaste) ja hedelmillä.
Mua pelottaa, huomenna on se ensi haastattelu SH-klinikalla. Mä en oikein tiedä mitä pitäis ajatella. nukuin tänä aamuna aiiivan liian pitkään. Ja huomenna olis herätys kuitenkin jo seiskan aikoihin (outoa mulle, koska nyt vapaalla oon valvonu myöhään ja nukkunu miten sattuu). En tiedä mitä huomisesta tulee.. ahdistaa.. ahdistaa mennä tämän kokoisena sinne.. hui.
Musta tuntuu vaan et mä oisin lihonnu ja lihonnu. Toivon ettei siellä nurkassa lymyä vaakaa.. mä en siihen  kuitenkaan aijo ruhoni kanssa astua.. enenenenenen en voi.  Musta vaan tuntuu että oon syöny tänään liikaaa... nyt kello on jo reilusti yli kymmenen, mut silti mun täytyy vielä mennä ihan vähäks aikaa juokseen.. tämän päiväset treenit eivät riittäneet koska ne olivat liikaa tekniikkapainosta. Mun on pakko kuluttaa näitä läskejä pois.

10 kommenttia:

  1. Kiitos ihan valtavasti kommentistasi! Oli todella ihanaa ja piristävää lukea! =) Toivotan paljon tsemppiä sulle huomiseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin, toivon sitä sulle tooosi paljon! Ja hyvä kun joku tietää taas hieman sun ongelmista ja vaikeista asioista. On hyvä vain mitä vähemmän joutuu salailemaan asioita (opittu kantapään kautta ja vieläkin olisi lisää varaa oppia luottamaan muihin). Koita saada nukutuksi ja koita olla stressaamatta ja murehtimatta etukäteen kun ei se kuitenkaan mitenkään helpota/auta asioita. Huomenna tapahtuu mitä on tapahtuakseen ja siihen ei hermoilut auta vaikka ymmärrän enemmän kuin hyvin pelot/ahdistukset! Haluaisin olla pitämässä kädestä kiinni ja pitää sun puolias, mut olen hengessä mukana varmasti! Toivon myös sun puolesta ettei mitään vaaka punnituksia yms. itselläkin vielä tällä viikolla vähän samanlainen tapaaminen edessä ja pieni paniikki mitä oikein edessä tulee olevan, eli toivottavasti eivät keksi punnituksia. =) Good night!

    VastaaPoista
  2. hei ootko noudattanut tota kauan ? aattelin että voisin kokeilla tota :o!

    tsemppiä huomiselle!♥

    VastaaPoista
  3. SOPHY- Skinny girl dieettiä takana nyt kaksi päivää :-) ja huomenne lähtee kolmas !

    VastaaPoista
  4. Okei no hyvä kuulla etten sen kummempia aiheuttanut sillä! :) Ja kyllä minäkin ymmärsin sen anonyymin huolen, oikein hyvin itseasiassa. Haluan vaan sanoa että älä liikaa laihdu, se ei oo hyväks kellekkään enkä sitä suosittele, mutta niinkun sanoit että tiiät kyllä mitä teet ja ettei tartte olla huolissaan ja uskon kyllä sen =)

    Paljon haleja! ♥

    PS. Tykkään blogistas paljon, yks lemppareista! :-)

    VastaaPoista
  5. Kiitos niin paljon kommentista♥ Musta tuntuu että mä alan pikkuhiljaa itse katsomaan myös totuutta silmiin. Lupaan, että kun olen siellä terkalla, niin puhun näistä asioista. Kai mun on pakko. Ja sä olet helpottanut mun oloa monesti tosi paljon sun ihanilla kommenteilla, oot ihana♥
    Hyvin siellä SH-klinikalla menee ! Toivottavasti pystyt olemaan ajattelematta sitä, minkä kokoinen olet, koska sillä ei oikeesti oo väliä. Väliä on sillä, että sä saat apua. Olet tärkeä! Paljon tsemppiä muru♥

    VastaaPoista
  6. hei en tosiiaaan oo pikkunen !! :--(

    VastaaPoista
  7. Säkin menossa sh-klinikalla. Mulle tuli just kutsu, enkä tiedä tahdonko mennä, sillä mä en ole edes laiha. :< aaaahdistaaa... Musta ainakin tuntuu, että täytyis nyt laihduttaa sitä varten.

    VastaaPoista
  8. Voooi, soitellaan tänään, haluan tietää kuinka haastattelusi meni!! Olet ihana, ja jos olet dietillä, voisit todellakin sitä oksentamista jättää vähemmälle... :( pus <3

    VastaaPoista
  9. Ei haitannut kysymykset, tottakai autan sua mahdollisimman hyvin! :)

    Syön lääkettä nimeltä sertralin, yhden pillerin päivässä. Se määrättiin mulle ahdistukseen, mielialojen vaihteluun (lue: silmittömiin raivokohtauksiin) ja masennukseen, ei ole lihottanut mua yhtään onneksi :D Määrättiin toi sen takia kun en oikein osaa syödä ja osa lääkkeistä pitää ottaa ruoan yhteydessä niin ton voi ottaa ihan tyhjään massuunkin :)) Pitäis vaan varmaan nostaa annostusta kun on taas noita raivareita tullut neljänä päivänä putkeen :(

    kiitos kommentista, mietin sitä pitkään♥ Olet sanoinkuvaamattoman ihana!

    VastaaPoista
  10. Noo ehkä sitten kun oon 40kg niin kehtaan laittaa kuvan... Mutta kiitos paljon, ite oot perfect♥ voimia♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)