sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Ne ei jättäny mua yksin..

Tänään jopa tuntuu masentavalta sunnuntailta ja mikä muu oiskaa nii ihanaa ku viettää se darrassa. Mä en pysty olla paikalla. Mul on niiiiiin oksettava olo et huhu. Sydän riehuu miten tahtoo ja mul on koko ajan kauhee väsymys ja darranälkä. Ärsyttävää. Joten tänään ei onnistu tuo 300 kalorin päivä todellakaan. Ei mitään toivoa. Oon nyt jo syönyt varmasti jokusen 400 kaloria ja päälle. Kaksi leipää, salaatin mäkissä, maistanut ranskiksia ja pikkuriikkisen palan muropohjasta. Joten tämmönen luuseri ansaitsee kyllä kunnon aploodit.
Oltiin eilen sitten siellä baarissa. Oli mukavaa, kunnes mulla iski kauhee ahdistus ja olo et nyt on päästävä kotiin ja heti. Pelkäsin et mun olo muuttuu sietämättömäks. Sanoin sitten J:lle et mä lähen kotiin, et pärjään kyl yksin et tuu sitten perässä. V:lle laitoin viestiä ja se oli siinä kulmilla. Kumpikaan ei päästäny mua yksin kotiin lähtemään vaikka mä vakuuttelin etten mä tee mitään tyhmää.. toisaalta mä oon ennenki sanonu noin ja silti päätynyt hölmöilemään. V oli eilen tajuttoman ihana. Se sano mulle et "mä en sua yksin kotiin päästä, sä et oo riesa vaan mä haluan tulla sun luo yöks" niinhän se sit tuli ja sano et mennään taksilla. Se nukku ja halas mua koko yön ja vielä aamullakin mä makasin onnellisena sen kainalossa. Oisin voinu jäädä siihen. 
Oon kuitenki kauheen onnellinen, ettei mua päästetty yksin lähtemään.. en vaan ehkä pysty mennä takuuseen itsestäni. Vaikka musta tuntuu et oon kauhea riesa ja taakka. 
Silti on ihana tietää et noi välittää. 
Nyt mua vaanii aika pahasti paniikki/ahdistuskohtaus.. en kestä jos se taas tulee.
Enkä mä pysty pysäyttään sitä tunnetta.

4 kommenttia:

  1. Älä panikoi! :( Kaikki kääntyy vielä hyväksi etkä tosiaan ole riesa! Olet ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen tässä maailmassa! :)
    Tsemppiä!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  2. Toi on ihana tunne, kun tietää että on ympärillä ihmisiä ketkä välittää :) Vaikka välillä itestäki tuntuu siltä, ettei ketään kiinnostais mun elämä, mut kyllä niitä näköjään sellasiakin ihmisiä on, tuli taas perjantaina huomattuu. Pitäis vaan vaikeinakin aikoina jaksaa uskoa ja luottaa siihen :) Ja koitahan olla panikoimatta! Paljon tsemppiä sulle! ♥

    VastaaPoista
  3. En voi luvata mitään, anteeksi.

    Olet tärkeä<3

    VastaaPoista
  4. vooi, tuo on jotenki tosi sulonen 'tarina'!:)<3 tai tuommone ritari joka suojelee siuta(:
    toivottavasti siu darras pikkuhiljaa helpottuu:s !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)