maanantai 16. toukokuuta 2011

Kun voimat loppuvat

Mä en haluis olla täällä. Mä en saa happea... tää on pahempaa ku ikinä. Tää olo saa mut huutamaan, tekemään tyhmiä asioita. Mua itkettää, mut ei ole ketään kenen olkapäähän nojata juuri nyt. Mä oon niin väsynyt itseeni. Mä en ikinä ois uskonu itteni olevan täs pistees.. miks mä annoin tän mennä tähän asti? Meinaan räjähtää itkuun kirjottaessani tätä. Kaikki juhlii Suomen voittoa.. mut mä en pysty, mun esittämis pisteet on taas täynnä. Olen loppu. Musta tuntuu koko ajan jatkuvasti, et mä roikkuisin viimeisillä voimillani käyden päässä. Ja mun ote lipuu ja lipuu. Mun kädet uupuu, enkä mä jaksa enään pitää kiinni. Ja elämä luisuu ohi nopeammin ku uskoinkaan. Tunsin itseni niin säälittäväksi terapeutin luona. Tunsin oloni kuvottavaksi muiden arvioidessa jälkiä kädessäni. Ja terveysasemalla ja siellä sama häpeä. Selitys.. ja hiljaisuus, ne riittävät. Tyhjät katseet sairaalan seiniin päin. Perhosteipit käsissä viillot sidottiin yhteen. "Arvethan näistä jää se on aivan selvää".
Mä en tiedä miten päin mun pitäis olla. Mikään ei helpota. Mä haluaisin vain pudota ja pudota alas jostain korkealta. Mua pelottaa. Nää ajatukset ja teot tulee mun uniin asti. Mä oon liian syvällä, vaarallisilla vesillä. Enkä mä ole pitkään pitkään aikaan ollut oma itseni. En enään ymmärrä ajatuksiani taikka tekojani. Olen ihan jossain muussa maailmassa kun tunnen kipua. Pelkään, etten osaa lopettaa. Huominen työpäivä ahdistaa. Ne ainoat 3-4 tuntia riipivät sisältäni, en jaksaisi. Selkäni, jalkani, pääni ja sydämeni on kipeä. Mua särkee joka paikkaan. 

Mä pelkään,
Oon yksin.
Eikä mun "perhe" huomaa.
Isä vain huutaa ja tiuskii
kun tavarat ei ole omalla paikalla,
se on taas mun vika. Olen huono.

3 kommenttia:

  1. niin helppo samastua joka sanaan.. miksei kukaan huomaa.. sä tarviit apua, pian! :< <3!

    VastaaPoista
  2. ei kai kuulu. mut täält löytyy niin paljon niit. siis mulle se on hyvä juttu ku etin kuvia viiltelystä, mikä saattaa olla outoo. mulla on kansio "cute pics" ja siel on aika monta kansioo esim "feelings" ja "flower" mut myös "blood, selfharm" se taitaa olla suurin kansio.

    en kyl nyt iha älyy mun pointtii mut kuitenki. kiitti kommentista siihen toiseen blogiin.
    kukaan ei oo oikee huomannu sitä.

    ja olit todella rohkea näyttäessäsi oman kuvasi täällä. olis kiva pitää muutenkin yhteyttä kuin näitten kommenttien kautta ku kaikki näkee nää mtu ymmärrän todellakin jos et halua jutella/pitää yhteyttä blogisi lukijan kanssa. en meinaa et olisit ylimielinen tms.

    VastaaPoista
  3. :--((♥ mun kaikki kaverit meni kans torille juhlimaan, mutta multakaan ei oikeeee juhlatunnelmaa irronnu! hups.. :<

    voimahaleja!♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)