tiistai 24. toukokuuta 2011

I have so much work to do

Kuvat otettu tänään. Ja jokaisesta kohtaa vois lähteä se miinus 10cm. Ja koko painosta näin kuvista katottuna miinus kymmenen kiloa. Mulla on vielä niin helvetisti liiika töitä.. mä en jaksa. Tänään on 500 kalorin päivä ja oon tähän mennessä syönyt noin 350 kaloria. Ollut 75minuutin tankotanssi tunnilla ja vielä sieltä suoraan menin peliin. Joten liikuttua on ainakin vähän tullut. Tekis mieli mennä vielä lenkille, mutta mun jalat sanoo muuta.

Ps. Linkittäkääpäs vielä tuohon alempaan
postaukseen TEIDÄN blogeja.
Huomenna tulee niistä postaus!

10 kommenttia:

  1. Hitto oot nainen pieni :< <3 Ei saa yhtää pienentyä!!

    VastaaPoista
  2. sä oooooot ihanan pieni !!! ♥ sun ei tartteis oikeesti laihduttaa yhtäään : (( ! ja hitto mäkin haluisin kokeilla tankotanssia ! =)

    VastaaPoista
  3. Noin pienen ei edes tarvitsisi laihduttaa :< Oisin niin ylpeä jos omistaisin samanlaiset reidet ku sulla! Mä ihmettelen paljon, kun luen näitä blogeja, miten itse pystyisin syömään yli 300 kcal. Iskee ahdistus kun ajattelen että pitäisi syödä edes yli 200 kcal! Yhdessä vaiheessa menin ihan reippaasti _oksentamatta_ 9päivää alle 100 kcal! Sitten tapahtui jotain enkä enää onnistu siihen :(

    Tsemppiä!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  4. Voiku sä oot pikkunen! Ei sun tarvitsis laihduttaa enää yhtään ♥

    VastaaPoista
  5. Voii että, tyttöseni oot pikkunen! Nuo sinun reidetkin, pikkuset. Mun mielestä sussa ei oo mitään ylimääräistä, oot ihana just tuommosena!<3

    PS. Rakastuin tuohon sinun napakoruun, minäkin haluan, kun olis vaan tuommonen pikkunen masu niinkun sulla =)

    Niin ja kiitti kommentista, oot ihana!<3

    VastaaPoista
  6. Mua itkettää... Sairaus on vienyt sut niin kokonaan... :( Silti oon niin kateellinen tuosta sun kropasta, näen pelkkää täydellisyyttä. En mitään mistä pitäisi tai edes SAISI ottaa pois!♥ Rakas älä tee tuota itsellesi, olet kaunis tuollaisena :( ♥

    VastaaPoista
  7. oot sie kyllä pieni... voimia <3

    VastaaPoista
  8. Sinä olet pieni, tuosta ei saisi lähteä mitään pois, vaikka ymmärränkin tunteesi varsin hyvin. Koita jaksella, halauksia ja kauniita ajatuksia niin paljon kuin voit kantaa ♥ Toivoo Aurora

    VastaaPoista
  9. et saanut :-) oon nähny sen monissa blogeissa, ja mun piti alottaa se jo ajat sitten, mutta aloitin sen nyt =) ja mä oon LIIAN iso..!

    voimia:-)♥

    VastaaPoista
  10. Arvaa mitä, sussa ei ole mitään ylimääräistä! Sä olet jo pieni ! Halaus♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)