maanantai 30. toukokuuta 2011

I feel me so big

Musta tuntuu et tänään oon taas syönyt liikaa(3 cragottea, kaksi ruisleipää, kaksi kuppia jugurttia, pieni banaani, muutama ranskis,light juissia, ananastaja monta siivua kevyt kinkkua ja juustoa) LÄSKI. Yli sallitun määrän. Voin huonosti. Liian huonosti. Olen turvonnut ja lihonut taas monta kymmentä kiloa, siltä musta tuntuu. Saanko mä syödä? saanko mä elää. Joku sanoo että en. En ole ansainnut ruokaa, enkä elämää. Miksen mä saisi.. kaikki muutkin saavat. mutta minä en.
Tunnen itseni niin isoksi. Olen varmasti taas vain lihonut. 
Enhän minä laihdu koskaan. Söin mä tai sitten en.
Minä haluan olla hän;
 Mutta minusta tuntuu tältä;
 Mä voin niin huonosti. En ole päässyt aikoihin kunnolla puhumaan mun terapeutille.. tai eihän se enään edes ole mun työntekijä. Mitä mä teen?! En mä pärjää yksin. Nyt mä käyn kerra viikossa tuolla jauhamassa paskaa syömisistä.. kun isoin ongelma on vain se etten mä jaksa elää. Ja taas mä oon yksin..
Inhottavien ajatusten ympäröimänä.

ps. Huomenna mä onnistun, huomenna on 500kcl.
Jos mä en onnistu, en tiiä mitä sitten teen.

Mua ahdistaa, mä olen iso _liian iso_
nyt mä meen tekemään lihaskuntoa.
Ihan mitä vain. Kumpa mä katoisin, 
kumpa musta tulis pieni. Siro, keiju.

4 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistasi, olet ihana. Paljon voimia sulle, olet pieni ♥

    VastaaPoista
  2. Voi sinua.. :/ Ei tuo ole kuules vielä edes mitenkään liian suuri määrä ruokaa! Et oo syöny liikaa, älä soimaa ittees liikoja tuon takia<3

    Oot oikeesti semmonen pikkunen, et todellakaan millään tavalla tai mistään suunnasta katottuna iso! =)

    Oot IHANA just tuommosena!

    Haleja paljon!<3

    VastaaPoista
  3. Voi pieni :< Ei tossa kyllä tosiaankaan ole kuin ihan minimaalisesti ruokaa, tollakin määrällä laihdut. Ja sulla on oikeus syödä ja ennenkaikkea oikeus elää <3

    VastaaPoista
  4. Voi rakas ku sä et oo isoa nähnykkään! ja toi ei todellakaan oo paljoo toi ruokamäärä! <3

    Ja voi kun mä toivon, että sä pystyisit puhumaan tosta sun pahasta olosta jollekkin ihan kunnolla!<3

    voimia<3 *hali*

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)