lauantai 28. toukokuuta 2011

I can't give up my dreams

Sori että taas puggaa kuvia tänne. Noh omapahan on blogini :-) mutta nyt olen aatellut useammin laittaa tilannepäivitys kuvia itsestäni. Näen sit ite täältä jos sattuis näkyyn jotain muutosta näihi jalkoihin. mä en vaan jaksa odottaa et mun jalat on semmoiset kuin mä oon aina halunnut. Vihaan näitä pökkelöitä. Mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. Tosin huomenna mä oon turvonnut kaikesta alkoholista. Tänään kun on tiedossa baareilua ystävien kanssa (tekee tietty mulle hyvää, kun musta on tullu niin sosiaalistentilanteidein hylkiö).
Ekana tulee siis kuvia mun ihka uusista farkuista carlingsista (tänään ostetut)
HUOM kuvat poistettu!


(Tässä kuvas on tapahtunu joku virhe, tai mun jalat on jo täs hieman siedettävät. Miten lieneekää täs kuvas)

Ja sitten varmaan lukijat muistaa mun aikasemmin lisäämistä thinspofarkuista kuvan! Ja tänään aattelin kokeilla josko ne ois reisistä jo löysemmät koko farkuilla 24/30. Tässä siis aikaisempi kuva niistä:

 
Ja tässä samoista farkuista kuva tänä päivänä:


Rehellisesti sanoen eroa ei näy paljoa mitään, mutta jalassa ne tuntuvat hieman löysemmiltä ja lantiolta ja haaro/reisivälistä paljon enemmän liikkuvemmat ja tilavemmat. tosin vönyyhän housutkin. (huom kuva sen takia tummempi kun otettu ihan kunnon kameralla)

Kysynpä kuitenkin teidän mielipidettänne; eli haluatteko jatkossakin kuvia musta enemmän ja lyhyemmillä aikaväleillä? Vai paljon harvemmin?

Ps. Tänään oon syönyt kaks isoo palaa 
leipää plus päällysteet. Kahvia ja kahvia.
Ennen baareilua syön vielä jotain.. plus hedelmiä.
Juomia en nyt sitten laske tän päivän kaloreihin.
Mutta muutenhan menee siis reilusti 
yli 400kcl jos nesteet tulee mukaan.

Hyvää viikonloppua ihanat ! ♥

15 kommenttia:

  1. Kannattaa myöntää ettei ole pirteä, eipähän tarvitse esittää, se kuluttaa liikaa sitä energiaa jonka tarttee hengissä pysymiseen. Sulla ei todellakaan ole pökkelö jalat vaan just hyvät! Hauskaa bileiltaa sinne <3

    VastaaPoista
  2. Mä olen sitä mieltä, että laita kuvia ihan niin usein kuin huvittaa. Mua kauhistuttaa sun tilanne ja se mitä ajattelet itsestäsi. Hmm...tämän blogin lukeminen on vähän niin kuin kauhuelokuvien katsominen. Kiinnostaa ja kauhistuttaa yhtä aikaa!

    VastaaPoista
  3. Joo, kyllä mä varmaan siellä sitten kaiken kerron. Tiedostan itekin että siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa loppupelissä.
    Mun thinspofarkut on kans kokoa 24/30 ja ne ei tod mahdu mun jalkaan...musta on ok että päivittelet kuvia :-) joka kerta kun katon näitä sun kuvia niin en voi ajatella muuta kuin että SÄ OLET OIKEASTI TOSI LAIHA. Niin pikkuruinen! Haleja kamalasti sullekin♥

    VastaaPoista
  4. Vitsi sulla on ihanat jalat<3 rakastan tätä blogia ja oon lukenu sen kokonaan läpi:) mäkin olen laihduttamassa... oksentanutkin olen ja toissapäivänä meni yli 400 kcal ja tuli niin pahaolo ja vihaan itseäni jokapäivä enemmän... tunnen että jos olisin laihempi niin voisin henkisesti paremmin ja pitäisin itseäni kauniina... nyt ääni päässäni vaan huutaa et ole tarpeeksi hyvä etkä kaunis, tollanen läski possu nyt lenkille siitä ja ne ruuat ulos ja tottelen ja menen oksentamaan... osa kavereistani on muuttunut etäisiksi koska he eivät hyväksy sitä mitä teen itselleni... valehtelen syömisistäni jotta he eivät huolestuisi turhaan... en halua että minua vahditaan koska ei tällainen luuseri ansaitse ystäviä... en ole mitään... minua ei kiinnosta mikään ja itken melkein jokailta... Voimia sulle<3 olet ihana ihminen ja kaunis persoona<3 minun on helppo kommentoida tänne koska tiedän että ymmärrät:) olen tukenasi täällä koska tiedän että ansaitset olla onnellinen<3 haleja ja voimia sinulle<3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi- Voi kiiitoksia kommentistasi. kiva että rakastat blogiani :)) tuommoset piristää aina! Tottakai mä ymmärrän.. voin niin samaistua tuohon sun tunteeseen. En voi muutakun kannustaa hankkimaan apua ja tukea, koska yksin näistä asioista on vaikea selvitä :( Kauheata itkeä joka ilta... voi sua. :(

    Säkin olet varmasti vahva ja pärjäät kyllä. Muista kuitenkin ettei vahvaa täydy esittää.. välillä saa olla heikko ja tukea tarvitseva. <3

    VastaaPoista
  6. En voi kertoa kavereilleni koska he pitäisivät minua sairaana... ja vanhemmilleni en uskalla kertoa koska he vain pakottaisivat mut syömään... mä en tajua mitä mulle tapahtuu jokailta, kirjotan päiväkirjaan kaiken mt oon syöny ja puran sinne pahaaoloani mut sit hajoon käsii ja käyn vaa itkemää ja tärisemään... tein masennussattuu.fi sivuilla sen testin ja kärsin kaikista niistä oireista mt siellä on... ja en todellakaan aio puhua kenellekkään masennuksesta tai bulimiasta ku ei kukaan ymmärrä ku ne ei oo samas tilantees... onneks kohta alkaa kesäloma ni saan olla ihan rauhassa ja lenkkeillä ja urheilla nii paljo ku huvittaa... välillä vaan juoksen niin kauan etten saa henkee ja melkee pyörryn... nytkii ku mietin sitä määrää mt tänää söin ni tulee niin pahaolo et tekis mieli vaa lähtee juoksemaa tonne... ja en uskalla näyttää miten heikko oikeesti olen ku pelkään mite kaikki suhtautuis, aina on vaan uskottava tekohymy naamassa...

    Anteeks ku puran kaiken tänne, mä vaa tiijjän et pystyt samaistumaan muhun jotenkin:) samassa veneessä ollaan:) ja jotenkin mulla on halua nousta täältä pohjalta mut en tiijjä oonko tarpeeks vahva ku multa puuttuu se joku millä kaikki selviäis... Oon ajatellu et voisin alkaa kirjottaa omaa blogia... oisko siinä mitään järkeä? laitan osotetta tänne sitku saan sen valmiiksi, jos sinua kiinnostaa niin käy toki katsomassa:) voimia ja haleja sulle<3 toivottavasti löydät sen toivon kipinän jostain ja löytäisit elämän halun takasin<3

    VastaaPoista
  7. Anoynyymi- tee ihmeessä hei oma blogi.. se tosiaan auttaa käsittelemään varmasti omaa pahaa oloa ja alkaisin enemmän kuin mielellään seurailemaan :) mutta tee blogi vain itseäsi varten :) kehotan sua kumminkin puhumaan jollekkin.. terpautille tms. Heillä on VAITIOLOvelvollisuus.. eli he eivät voi kertoa asioitasi eteenpäin. Saat varmasti apua ja lisää voimia nousta tätä pahaa vastaan <3 koska tämä voi oikeasti viedä hengen :( kiitos kaikista kannustavista kommenteista! Samat sanat sinulle; haleja ja paljon jaksamisia.. kyllä me selvitään kun vaan yrittää.. ja muista; sä saat kyllä syödä :) tottakai <3

    VastaaPoista
  8. Oot ihanan laiha, just täydellinen! <3 Älä pidä iteseäsi huonona, et ole epäonnistuja! <3

    VastaaPoista
  9. sun omat kuvat on tosi kivoja! :) niitä on kiva kattoo ja kuolaan sun mahaa! sporttinen ja ohut!

    VastaaPoista
  10. Laita niitä kuvia just niin paljon kuin haluat, ei niistä haittaa ole, päinvastoin :) Mutta miksi poistit uudet kuvat? :/

    VastaaPoista
  11. ohhoh, mun kone näyttikin et tää olis joku uusi postaus mut tais olla vanha? :-O

    VastaaPoista
  12. vivi ja fortuitous- Vaikka yleensä mä en välitä mistään paska kommenteista niin nyt en jaksanu niitä. Kun ihmiset saavat näköjään liikaa vaikutteita niistä. Niin nyt kukaan ei voi tulla minua "syyttämään" että minun takiaan on laohduttanut 20kiloa.. eihän mun blogi ole AINUT TÄMMÖINEN.. ehei todellakaan :D mutta.. katsotaan jos laitan tässä takaisin joskus jotain :-) nyt en vähään aikaan.. mutta aattelin ehkä joskus perustaa blogin jonne laitan sitten enemmän kuvia PELKILLE lukijoille :-) joten.. siellä sit on joskus enemmän kuvia! kiitos kommenteista ja tuestas :)

    VastaaPoista
  13. DAMN oot poistanu kuvat :(( mä oisin niin halunnu nähdä ne...♥ Tää on yks mun suosikeista koska sä postaat kuvia susta itsestäs, tulee semmonen "läheisempi" tunnelma en osaa selittää :p Et sä ketään sairastuta, jos joku on eksynyt jo ETSIMÄÄN tämmösiä blogeja, se on jo sairastunut :)

    VastaaPoista
  14. Voimia sulle ♥ Mulla on aikalailla samanlaisia tuntemuksia kun sulla ja toivon sun paranevan. Mun mielestä sun blogia on ollu just kanssa kiva lukee ja tää koukuttaaki ! Teksti on hyvin luettavaa ja selkeää ja ne kuvat on musta tosi kivoja, varsinkin kun joku niitä itsestään uskaltaa laittaa, nimittäin itse en omaan blogiin uskalla laittaa omia kuvia vielä. :( Itsekkin siis laihtunut, tosin vasta -6kg mutta kovaa vauhtia menossa alaspäin. Tosiaan voimia ja jaksamisia sinne ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)