maanantai 16. toukokuuta 2011

Hyvästi PALJAAT kädet..

Mikä muhun meni eilen? Jo baarissa mä hullun kiilto silmäs odotin et pääsen viiltelemään. Koko viikon mun on tehny mieli tuntea jotain, purkaa tätä oloa. Mä olin eilen niin ilonen (ainakin ulospäin). Tätä koko tilannetta ei ois syntyny jos oisin jättäny syömättä ne karkit.. söin karkkia eilen muiden kanssa. Ja musta tuntu ettei siitä tuu loppua, vaikka mä söin tavallisen läskin mätön. Mä sit oksensin, mut se nyt ei kauheesti korjannu mitään.
Yöl mä istuin bussis kauhees tungokses ja olin jo päättäny et nyt mä rankasen itteeni. Mut mun ei pitäny painaa niin lujaa. Mun ei pitäny avata sitä ihoa auki niin paljoa. Yö meni haavan tyrehdyttämisessä ja keittiön lattioiden ja pöytien siivoessa.. Mua kaduttaa... mut toisaalta mä haluan lisää.
en vaan haluis et ne näkyis. Mulla on terapeutille tänään aika pian, mut mä en vielä tiedä kerronko tästä. Jos pystyn istumaan hampaat irvessä koko ajan. Mua sattuu.. ja tää on vaan ja ainoastaan mun vika.

ja selvästi näyttää siltä et mul on tulossa PITKÄHIHANEN kesä.

5 kommenttia:

  1. :---( mulla ihan sama, en vetänyt kyllä noin syvälle miltä toi kuulosti :< mutta pitkähihaselta tosiaan mullakin kuulostaa, koska kerran kun taas alotin, en voi lopettaa :<

    voimia!♥

    VastaaPoista
  2. et oo ainoo jolla tulee pitkähihanen kesä samasta syystä ):

    voimia!!

    VastaaPoista
  3. :<< eieijaei<3. täälläkin yksi jolla tulossa vahvasti pitkähihanen kesä...

    VastaaPoista
  4. äääää mäkin tiedän niin miltä susta tuntuu.. helvetti ei tässä oo enää mittään järkeä.. sain huomiselle nyt opoajan.. vittu jos sekään ei tajua. ja mä luulen että munki pitää kertoa.. yhelle, ei tätä voi jaksaa pitää sisällä.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)