tiistai 31. toukokuuta 2011

Hukassa

Miksen mä osaa yrittää täysillä? oli sitten kyse mistä tahansa mä en osaa mennä asiaan mukaan täysillä. Enhän mä ikinä voi parantua jos mä en yritä täysillä, mä en ikinä voi laihtua jos en yritä täysiä.. mä en pääse edes koulusta läpi hyvillä arvosanoilla ellen yritä täysiä. Nämä kolme päivää olen ollut niin välinpitämätön. Nyt kalorit nipinnapin pyörivät 500. Eli onnistuinko tänään vai en? Kiitos hyvien poppareitten, jotka oli tosin niin lighttejä kun olla ja voi muttei se mua pelasta, vaikka mä oksensinki niin sekään ei pelasta. No loppu ilta hedelmiä vain hedelmän perään. Jos on nälkä ni mä syön hedelmää. Tai vihannesta.
Mä olen tuo tyttö oikealla. Nyt oon niiiiiin turvonnut. Mun kaula ja naama. Näytän porsaalta. Silti mä jatkan oksentelua. Mä en edes tiedä tietääkö joku todellisuudessa paljonko mä oksentelen.. millonkohan tähän tulee loppu? Millonkohan mun kurkku repee. Yli kaksi vuotta, enemmän tai vähemmän mä oon oksennellut. Tänhän vois nimittää jo mun harrastukseks. Mä en silti pitkäääään aikaan oo ahminut ja oksentanut bulimikkomaisesti. vielä.. sekin on vaan ajan kysymys. Huomenna on sitten taas syömishäiriöklinikalla käynti, toinen arviointi keskustelu. Se sairaanhoitaja on ihan mukava, muttei se silti ymmärrä mua. Mä tiiän et huomenna ne pakottaa mut vaa'alla.. mutta eihän ne voi? Mutta en tiedä voiko ne auttaa jos en mene vaa'alle. En kestäis vaa sitä punnits rumbaa.. vielä pahempaa jos joku muu saa nähdä kuinka _lihava_ mä olen. Koska kaikki on aina sanoneet mua hoikaks.. painoin mä sitten 43-54 kiloa. Mutta se on valetta. Mä en ole koskaan oikeasti ollut LAIHA. Ja jos vaaka näyttää 48kg> mä olen superläski. Niin mun ajatusmaailma toimii. Vaikka mä tiiän että se on terveellinen paino normaalisti, mutta mulle se ois henkinen romahdus.

Kävi tässä jo mielessä,
etten kehtaisi mennä
mun läskin perseen kanssa
huomenna sinne. Oon jo
valmiiks niin negatiivinen.
"Ei ne mua pysty auttaan".

Mä taidan tosissani olla sairas, hullu.. ja leikin hengelläni.
Miksen mä ymmärrä? Miksen mä PYSTY korjaamaan itseäni?!?
MITÄ MUN TÄYTYIS TEHDÄ. Mä en tiedä. mä en osaa.

Mä oon niin väsynyt, pelkään jalkojeni romahtavan mun läskien alle.
Tanssissa mua pyörrytti. Mutta se oli vain kuumuus. Mä olen vain heikko.
Heikko ja väsynyt. Näytän aivan kauhealta. Kuolleelta.

7 kommenttia:

  1. No älähän nyt! Tiiätkös että pienet kalorimäärien suurenemiset sillon tällön ei oo ees pahaks eipähän mene keho ainaskaan säästärille! =)

    Ja lisäilen kyllä uusia ja parempia kuvia kunhan saadaan meille uus kamera, minun kännykän kameralla tulee melko sumeita kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Toi kuuluu sairauden kuvaan, niinkuin kaikissa psykeeseen keskittyvissä sairauksissa. Siis se että "vastustaa" hoitoa. Eikai ne sua oikeesti VOI PAKOTTAA vaa'alle, jos et siinä tahdo käydä. Ellet sitten oo sairaalloisen ja hengenvaarallisen laiha, eli bmi jossain alle 15 tms..

    Mua pelottaa myöskin mennä sinne sh-polille, ens maanantaina se ensimmäinen käynti. Mua ei saa vaa'alle kirveelläkään tän painoisena. Mä en oo hengenvaarallisen alipainoinen tai mitään muutakaan, eikä mun kohdalla ainakaan ole tarkoitus nostaa painoa. Jos ne sanoo että painoa nostetaan, tai että pitäs käydä vaa'alla kontrolloidusti, se on byebye.. :) Pitää vähän kapinoida.

    Kuitenkin koitan muistaa, ja sunkin kannattaa yrittää muistaa se, että sua yritetään auttaa. Omalla kohdallani, mä en ainakaan selviä tästä sairaudesta enää yksin, haluisin parantua ja se ei onnistu ilman apua, nimenomaan sitä henkistä apua. Mä en tahdo enää olla riippuvainen kiloista, grammoista ja kaloreista. Ehkä sun kannattaa sanoa siellä, että sulle tulee pakonomainen tarve laihduttaa, kun tiedät joutuvasi käymään vaa'alla siellä sh-polilla? Ehkä niillä olis jokin ratkaisu asiaan?

    Tätä varmasti toitotetaan sulle jatkuvasti, mutta yritä lopettaa oksentelu. Sä et edes bulimisesti ahmi, joten sulla ei olis syytä oksentaa noita pieniä ruokamääriä, kokemuksesta voin sanoa, että samantien kun lopetat oksentamisen, sun koko olemus hoikistuu, kun kuonat ja nesteet lähtee liikkeelle, oksenteluhan vaan pilaa nestetasapainon.

    Itellä kun lopetin oksentamisen joskus syksyllä (ja viime keväänä), paino tipahti ensimmäisen viikon aikana 2,5kg.. ja siitä se vaan jatko tippumista. Vaikka söin noin 1000-2000kcal päivässä. Joten suosittelen, tuut näyttämään heti laihemmalta, vaikkei paino tipahtaiskaan.

    Kun sais vielä itellekkin saman moodin päälle, ettei oksentais, elämä helpottuis samantien.

    Tsemit sulle <3 Jatketaan yrittämistä.

    VastaaPoista
  3. Toivon kovasti että sulla olis vielä voimia koettaa lopettaa tai edes vähentää tota oksentelua, koska oon huolissani kovasti sun terveyden takia :<
    Toivon myös että jaksat! Halaus♥♥

    VastaaPoista
  4. Sä mussu riität just sellasena ku oot<3 älä edes ajattele muuta:( voimia ja haleja sulle, oikeesti en haluu et sulle tapahtuu mtn pahaa:(<3

    tässä ois muute se mun blogin osote, josta mainitsin sillo joskus aikasemmin http://dearhappyendingsfuckyou.blogspot.com/ käy kattomassa jos kiinnostaa:) voimia<3

    VastaaPoista
  5. Maki vihaan jos joku nakee mun painon. tunnen hirveeta hapeaa. Tsemppia rakas sa tarviit apua <3

    VastaaPoista
  6. Kiitos <3 sinäkin voitat sen joku päivä, tiedän sen.

    VastaaPoista
  7. voisua;< tiiän tuon tunteen. itekki inhoon ihteen yli kaiken yms henkevää.
    siitä vaa en ite ainakaa pääse eroo mtnkää. sori ei vramaa mtnkää auttanu ;s mut tykkään täst blogist ja laitoin lue nappulaa:)

    http://peeiipeessaa.blogspot.com/ kato ja paina lue jos tykkäät:)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)