lauantai 21. toukokuuta 2011

faaat assss

Tänään neljä raksia oikeanpuoleisessa palkissa. Mitä se kertoo? Olen heikko?
Oksettava? syöppö? Läski. Sitä kaikkea. Onneks missään vaiheessa en oo ahminut. Syönyt pienen määrän ja ahdistunut. Kuitenkin ilta oli viel pahempi. Ne kaks ruisleipää ja jokunen suklaaraehippu raasto mua sisältä. Mun teki niin mieli oksentaa ja kakoa taas tyhjää. Mutta mä en enää viittiny. Olin jo eilen liian ilonen, ettei tällä viikolla ollu yhtään oksennus kertaa.
Mun koko kroppa on ihan turvonnu. Näytän lihavemmalta kuin koskaan. Mä vaan leviän ja leviän. Mä en kohta tiiä et syönkö liikaa vai liian vähän.

Selvennykseks mä kirjaan tähän tän päivän safkat:
Aamu; Jugurttia ja kaksi cragottea n. 160kcl
klo 14; Tuoretta ananasta kipollinen ja smoothie n. 250kcl
klo 19; kuusi todella pientä sushi rullaa (kurkku) ja kaksi cragottea n. 200kcl
plus samaa anasta n.50kcl
klo 21; oma tehty "leipäpohja" ja täytteet n. 160kcl
--- tähän mennessä nuo kaikki oksennettu, osittain ---
klo 22.30; kaks ruisleipää ja suklaahippuja n.320kcl

Eli todellisuudes mä idiootti oon syönyt reilusti pari sataa yli TUHAT kaloria... voi luoja.
Ja niistä varmasti sisälläni lilluu 320kcl. Tänään on tunti oltu tankotanssimassa, mut eihän se nyt tos vaihees enää hyödytä. 
Huomenna mä kärsin tän päivän syöpöttelyistä. 
ja karkkien syönti jää nyt tauolle joksikin aikaa.

JA HEI otan vastaan kivoja dieetti ideoita(joita voin toteuttaa) Saa ehdottaa mitä tahansa ja valitsen sopivimman niistä.

12 kommenttia:

  1. Huomisesta lähtien alotan Skinny Girl dieetin, siitä sit enempi huomenna !

    VastaaPoista
  2. Tuo skinny Girl dieetti on melkein samanlainen kun ABC jota ite noudatan tällä hetkellä, ja oon tuota samaista dieettiä itekkin miettinyt että alottaisin kunhan tämä ABC loppuu! :)

    Jäänkin mielenkiinnolla seurailemaan että miten sulla lähtee käyntiin tuo dieetti, toivotaan että hyvin! =)

    Tsemppiä!<3

    VastaaPoista
  3. Hei noi sun syömiset on edelleen alle sun kulutuksen, joten niistä sä et liho !
    Sä et ole mikään läski, et todellakaan. Halaus♥

    VastaaPoista
  4. Mul on kyl sama jos menee yli 800-1000kcal on pakko laattaa. Mutta missa on kunnon tulokset?!!Haluun niita jo nakyviin!

    VastaaPoista
  5. Voi luoja et arvaakkaan kuinka tekis vaan mieli ravistella sua hereille ja näyttää mitä tuhoo teet ittelles (vaikka kyllähän sä varmaan sen itsekin huomaat). Toi oksentelu on vaan jotain niin turhaa ja ei sun tilantees sillä yhtään helpotu, koska jäät siihen enemmän ja enemmän koukkuun. Mitä kauemman ja useemmin sitä teet, sitä suurempi shokki sun kropalle on sen lopettaminen. Sun elimistös on jo nyt todennäkösesti ihan sekasin.
    Okei, vois ajatella etten oo mikään paras puhumaan ku en oksentelun suhteen oo ittekkään mitenkää untuvikko, mutta oon saanu sen kiitettävän mainiosti kitkettyä pois ja huomannu ettei siinä koskaan oo ollu mitään järkee, koska eihän se nyt todellakaan poista sitä pahaa oloa, pahentaa vaan. Unelma ois jos ihmiset sais ymmärtämään ja muuttamaan käytöstään pelkällä tahdonvoimalla, mutta eihän se mee niin. Silti hartaasti toivon että ottaisit suunnaksi oksentelun lopettamisen etkä sen "avulla" pienentymistä...

    VastaaPoista
  6. Eksyin blogiisi sattumalta.. ja nyt minua niin surettaa puolestasi. Et edes ole läski millään mittapuulla, joten sinun ei ihan oikeasti tarvitsisi laihduttaa (halusin vain sanoa, vaikka varmasti olet kuullut tämän jo monelta muulta, enkä tiedä onko kommentillani mitään merkitystä).

    Toivoisin, että tajuaisit mitä oksenteleminen todella tekee kehollesi (luultavasti tiedätkin jo). Jokatapauksessa oksentamalla ET laihdu, tuhoat vain itseäsi pala palalta, ja paha olosi vain lisääntyy.

    Itse luin juuri Marya Hornbacherin omaelämänkerrallisen kirjan "Elämä kateissa". Sen luettuani tajusin, etten ehkä halua jatkaa syömishäiriömäistä käyttäytymistäni (vaikken oksentelekaan), sillä elämä syömishäiriön kanssa ei ole sen arvoista (kirja todella kertoo syömishäiriöistä mitään kaunistelematta). Kirja kuvaa täydellisesti syömishäiriöisen elämää ja elämää syömishäiriön jälkeen - jolloin toivoo, ettei olisi tuhlannut koko elämäänsä ruoan kanssa leikkimiseen, sillä vuosien pelleilyn aiheuttamia vahinkoja ei voi enää korvata. Suosittelen sinulle tätä kirjaa.

    Ja lisäksi toivoisin, että ottaisit askeleen eteenpäin :) Ihan pienen vain. Yrittäisit syödä oksentelematta ja mahdollisimman normaalisti.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  7. Kiitos paljon kommentista♥ en oikeen tiedä mitä sanoa. Loppujen lopuksi tiiän, että sä olet oikeassa noitten syömisten suhteen. Ehkä mä alan syömään ees pikkasen enemmän...
    Sä olet tosi sydämellinen ihminen, edelleen ihmettelen kuinka sä aina jaksat tsempata kaikkia ja huolehtia muista, vaikka sulla itselläsi on niin vaikeaa. Oot ihan mahtava tyttö, tiesithän sen!
    Koeta säkin olla oksentelematta, vaikka se varmasti onkin vaikeaa. Mutta me selvitään kyllä kaikesta paskasta, ihan varmasti!
    Halaus♥

    VastaaPoista
  8. Anonyymi- Haluan kiittää sua tuosta kommentista :) kyllähän mä tiedän.. mä oon vaa menny ihan sekasin näistä asioista enkä ees tiedä välillä mikä on oikein ja mikä väärin.. mä yritän parantaa tapani ! Ja alotan siitä et yritän olla oksentamatta.. ja yritän arvostaa itteeni. Hitsi voisin oikeasti lukea tuon kirjan :)) jos se vaikka sais mut tajuamaan! kiitoksia!

    VastaaPoista
  9. Joo, etköhän sä oo oikeessa :) ♥ kiitos paljon ihanainen! Voimahaleja♥

    VastaaPoista
  10. "M. kirjoitti: Jäänkin mielenkiinnolla seurailemaan että miten sulla lähtee käyntiin tuo dieetti, toivotaan että hyvin! =)"

    ^Voi taivas sentään, mikä kommentti! Siis ihan niinkuin tän bloginpitäjän pitäisi aloittaa dieetti! (Vaikka ethän sinä niin sanonutkaan, mutta kommenttisi on hyvin tsemppaava dieetin aloittamisen suhteen) Minäpä sanon siis sinulle; sinun ei tarvitse aloittaa mitään dieettejä! Voi kunpa saisin sinut ymmärtämään.. Tätä blogiasi on niin ahdistavaa lukea, mutta en voi lopettaakkaan. Kunpa tajuaisit ja kunpa joku saisi sinut lopettamaan! :( *Voimia!* Ja sanon vielä lopuksi: Älä aloita dieettiä, sinä et tarvitse sellaisia, koska muutenkin kärsit syömishäiriöstä! Yritä saada painosi nousemaan normaaliksi ja itsesikin! Tsemppiä todella paljon! (Sekava kommentti, sori! :()

    VastaaPoista
  11. En kommentillani tarkoittanut mitään pahaa blogin kirjoittajalle enkä kenellekkään muullekkaan ja pahoittelen jos siitä huolimatta aiheutin.

    Kenenkään ei tarvitse aloittaa dieettiä jos siihen ei todella ole tarvetta/halua.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)