keskiviikko 18. toukokuuta 2011

500 kaloria

Ikkunasta heijastuu mun kuva. Se sama ahdistuksen vyöry punkee mun läpi. Mua kuvottaa seistä siinä alasti. Katse kiinnittyy mun höllyviin reisiin. Mun tekis mieli repiä iho auki. Mä en saa ajatuksii käännettyy mihinkään. Joka paikassa on liikaa ainakin kymmenen kiloa, kyllä. Kymmenen helvetin kiloa. Mä laitan suihkun valumaan ja toivoisin ajatusteni valuvan veden mukana viemäriin. Ne on niin likasia ettei ne irtoo musta. Mulla on taas tajuttoman huono olo. Tunnen taas lihoneeni. Mua kammottaa ajatella sitä numeroa vaa'assa. Entä jos se on nyt enemmän kuin helmikuussa? Entä jos mä en vaan laihdu vaikka mitä tekisin. Entä jos mä vaan lihon ja lihon?! 
Tää viikko sisältää joka päivä max 500 kaloria. Mä en tiedä miten tuun selviin siitä. Ainakun mulla on suunnitelma, ne kusee. Mut nyt en voi luistaa. Viisi päivää.. viisisataa kaloria. Tarkottaa sitä et mä voin vasta syödä iltapäivän puolella. Mä toivon ihan itteni takia et mä onnistun, ettei mun tarvii löytää itteeni sairaalasta tikattavana. Jos satun syömään vaikka 700 kaloria, tulee mun ehdottomasti kuluttaa siitä se 200 kaloria. Mulla ei oo nyt varaa feilata, mun täytyy onnistua !

4 kommenttia:

  1. Kyllä me parannutaan. Siihen pitää vaan uskoa edes hieman, silloinkin kun ei kuitenkaan usko olleenkaan. Täytyy muistella mitä oli elämä ennen syömishäiriötä, ajatella niitä kaikkia ihania asioita joita voi tehdä kun on parantunut. :--)

    <3 *halaa*

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon kommentista♥ Mä en usko että sussa olis kymmentä kiloa liikaa, kuvissakin olet aina niin pikkuinen! Sä olet kaunis ja pieni ja just hyvä tuommoisena, älä kiduta itteäs suunnitelmilla koska ne alkaa aina ahdistamaan :( Äläkä satuta ittees. Olet arvokas! Halaus♥

    VastaaPoista
  3. hei oot kaikissa kuvissa PIENI, ET ISO!
    olisin iloinen jos olisin noin laiha, muttakun olen isovalas..mitäs sille voin kun olen tällainen lihaskasa joka painaa 50kg.

    mutta muista ettet ole iso. :)
    olet laiha.

    Ja lonely puhuu asiaa, joten en toista.

    BE STRONG, NanaX♥

    VastaaPoista
  4. ps. uusi lukija :)
    saa myös tsekata mun blogit...

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)