sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Selitys kuluneista päivistä (plus kuvia)

Tämä taitaa olla viimeinen postaus ennen reissuun lähtöäni. Huomenna aamusta minun pitäisi olla koneen kyydissä kohti etelään. Reissuhan meni pilalle mun osalta.. etten voi oikein liikkua tai saati sitten pelata/urheilla YHTÄÄN.. ja tarvitsen melko paljon apua.. (sänkyyn meno,, vessaan jne) mutta onneks T on siellä mun kanssa! Koneessa en tiedä miten voin istua kun tätä jalkaa ei pysty taittamaan.. sattuu pirusti ja tikit voivat revetä. Mä en oo nyt pitkään aikaa kertonu ku ihan pintaa mun olosta.. huonohan se on. Vaikka kesä tekee tulojaan niin mä en silti herää tästä synkästä talvesta.. mun esittämis pisteet hipoo nyt sataa.. mä en taju mistä oon saanu voimaa hymyillä tällä tavalla.. mä en ymmärrä mistä saan voimaa valehdella oloni. Mä oon syönykki nyt miten sattuu. Antibiootit vie jotenki ruokahalua muttei paljoa. Hamittaa, mulla on tän haavanki takia jotenki niin voimaton ja heikko olo. Olihan tää sen verran syvä. eniten tässä vituttaa se että mun hermo ei toimi jalassa.. polvi vieläkin tunnoton sekä reisi/sääri.. jossa pitäis olla tuntoa. Kolmen viikon päästä jos tunto ei ole palautunut se on uudestaan lääkäriin meno ja tutkinnat ja sit jos tarvet ni leikkaus.. hermon voi kait viel korjaa jos on tarvetta. Näin se ei voi jäädä. Eilen aamul sheivates jalkoja mua pelotti et vedän jalat verille ku en tuntenu mitään. (Hermo heikoille varoitus !! Alla on kuvia jalastani ja haavastani plus tän aamuisesta turvonneesta mahastani veden ja kahvin juonnin jälkeen !!!!)
>
>
>
>
>







 (haava ennen tikkausta. Sisälä löytyi asfalttia ja haava syveni 3cm. Tussilla piirretty kirurgille viilto kohdat)
 (Veren vuoto osittain loppunut. Ja haava alkaa parantua, kuva otettu 2 päivää onnettomuudesta)
 (Tässä ensimmäinen järkytys! Polvi jossa tikit, on aivan turvonnut.. polvilumpio tuntuu olevan päin V*ttua. Sekä yläreisi ja polvi täynnä nestettä... tunto on poissa siis kuvasta katottuna polven vasemmalta puolelta ja säärestä.. osittain reidestä.)
(.. ja siinä sitten vähän käsistä levinnyt tilanne.. hitto. Turvotust näkyvis.. mä poksahdan noist lääkkeist, yksinkertasesti sanottuna: vatsa täynnä ilmaa)

Siinä nyt "lyhyesti" mun voinnista ja kuulumisista. Tuntuuhan tää aika paskalta.. kesä tulee ja mun polvi näyttää nyt aika heikolta. Toivottavasti pääsen nopeesti kentille ja pelailmaan :-) julkaisen teidän kommentit sitä mukaan kun pääsen koneelle (tämän illan päivystän vielä blogissa)! Mulla TULEE TEITÄ IKÄVÄ! Tulen takaisin ensi viikon sunnuntaina :-) varmasti kuulumisien keran! ps. Jos joku minut tuntee niin varmasti tunnistaa näiden jalkakuvien perusteella. Ilmoitathan siitä sitten henk.koht minulle. Kiitos :)

14 kommenttia:

  1. MINUN TULEE NIIN KOVA IKÄVÄ ♥ Nautithan ajastasi äläkä murehdi asioitasi. Jätät ne tänne. (ja olet laihtunut)..

    VastaaPoista
  2. hui <3 :( mite su jalka tollee sit meni? ja apua mikä vatsa ♥ <3

    mutta juu nauti lomastasi ja pidähän hauskaa ;)

    VastaaPoista
  3. Pikaista paranemista ja hyvää matkaa!:)

    VastaaPoista
  4. - mopo-onnettomuus :( torstaina.. koira juoksi kävelytieltä suoraan meiän eteen. Yritettii väistää mutta osuttii kumminki. Raahauduin asfalttia pitkin jonku verran ja joku iso asfaltti kivi meni ilmeisesti läpi?? :o Koiran ulkoiluttajalla oli liian löysällä hihna ja koira säikähti meitä vaikka tultiin hiljaa..

    VastaaPoista
  5. Aih saatana. Oon vähän hermoheikko :D mut katoin nuo kuvat silti ja apua. Hyihyi. Ihan kauheeta, paranemisia ! Ja muutenkin voimia ja hyvää reissua <3

    VastaaPoista
  6. jooo äh mun pitiki laittaa sihe että löysin sen täältä ja ihastuin sihe heti<3 tarkotus ei ollu matkia tai mittää D: mut hui kamala siun jalka :oo paranemisia!!<3 ja jakselemisia muuteski, rakas♥

    VastaaPoista
  7. voi toi näyttää aka hirveelt toi sun polvi :(( varmasti aika kipee... toivottavasti paranet <3

    ja hei sä oot rakas LAIHA!

    mä toivon, että sä pystyisit kertomaan jollekkin sun pahasta olosta :(( :)

    voimiaa<3<3
    ps. hyvää matkaa :)

    VastaaPoista
  8. eii ku mun pitiki laittaa mutta lahopäää :) ja hei sinä pieni laiheliini! ei tosiaan tartte laihuttaa ja mitä turvotusta? mä en nää...

    rakas<3

    VastaaPoista
  9. Voimia ja pikaista paranemista ♥ Itselläni on polvileikkaus takana ja 4 arpea polvessa + polvessa oli 50 tikkiä. Näin melkeen 2 vuoden jälkeenkin polveni ei kauhean kaunis ole ja se masentaa, eli tiedän miltä susta tuntuu, mutta kyllä se siitä.

    Ja sä olet upea, tappaisin että mulla olis sun vartalo. Mä olen kamala valas verrattuna suhun, tsemppiä pieni ♥

    VastaaPoista
  10. yääk toi polvi :((( voi sua, kunpa se paranisi pian!<3

    VastaaPoista
  11. Vitsi ku sie oot LAIHA! Ihan kateeks käy! Ja voi tuo siun jalka! hyihyi. vähäsen hermoheikko olen mieki c:

    Hyvää lomaa! Pidä hauskaa vaikka onki polvi kipeä ja muutenki, jätä kaikki murheet tänne!

    VastaaPoista
  12. paranemisia <3

    ja by the way, toi napakoru näyttää sun masulla tosi kauniilta. oispa itelläkin noin timmi vatsa niin vois laittaa korun :)

    VastaaPoista
  13. voi luoja, polvesi näyttää hyvin pahalta. voimia ja halauksia sinulle, hirmuisesti ♥

    VastaaPoista
  14. Toivottavasti pystyt nauttimaan matkastasi! Voi tuota sun polvea :O :( Ja olet oikeasti laiha, kumpa näkisit sen itsekin.
    Voimahalaus♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)