perjantai 25. maaliskuuta 2011

you know how to get me broken

"Kukaa jaksa sua kuunnel, vittu oo sä hiljaa" nämä kauniit sanani ovat "isäni" suusta. Olen niin vitun vihainen sille. Mua vituttaa.. mä oon hokenu itelleni jo monen kuukauden ajan, etten sais välittää.. sulje korvat sulje korvat et kuule mitään. Silti kaikki rumat lauseet kantautuvat korviini asti.. sydämeen asti. Juoksen huoneeseeni, pikkusiskoni tekee saman. Paiskaamme yhtä aikaa ovet kiinni ja "isä" jää huutamaan keittiöön. Hänen pyyhkeensä oli taas väärässä paikalla tai siskoni oli vahingossa lainannut sitä. Olemme taas paskoja pentuja, kurittomia ja vitun tyhmiä. Pahinta on se, että joka ikinen kerta mä annan kaiken anteeks.. ja "isä" jatkaa elämää nii ku mitään ei ois tapahtunu. Ja viha senku jatkaa kasvamista sisälläni.

Älä itke, älä itke, älä nyt vittu vie itke. Enää en pystynyt kontrolloimaan kyyneliäni vaan ne alkoivat väkisinkin tippua tyynylleni. Pyyhin silmiäni sitä mukaan mitä kyyneliä tuli. Haukoin happea ja henkeni ei meinannut kulkea. Katsoin mahaani ja reisiäni. Mikä oksetus. Jatkoin itkemistä.. mietin juuri syömääni leipää ja sitä kuinka oksettava olen. Aina tapahtuu jotain kamalaa kun olen syönyt.. ja sen jälkeen olo on semmoinen että voisin tappaa itseni.. "isäni" tekee kohta lähdöstäni paljon helpompaa. Ja tämä paska lapsi tekee hänelle vain palveluksen.

8 kommenttia:

  1. mun koko perhe on tollasia täynnä.. viimeks kuulin tyylii 5min sitte kui saisin painuu vittuu, et oon itsekäs paska ja et kukaa ei välitä musta. ja joka kerta saan öö.. pelätä? et joku lyö ..

    VastaaPoista
  2. Et riitä minulle enkelinä tuolla jossain, vaan olet enkelini täällä. Monta kertaa olen harkinnut, mutta ei. Sinun on niin paha olla, en uskalla jakaa niitä ajatuksia muiden kanssa. :( Ehkä täytyisi joskus yrittää. Ne ovat vain liian sairaita, etten haluaisi edes myöntää niiden olevan omiani..

    Olet todella rakas <3 Tiedäthän, ettei isäsi tarkoita sitä. Hän ei ymmärrä miten herkkä olet nyt. Jos hän tietäisi, hän varmasti jättäisi sanomatta. Ja minä en halua sitä lähtöä. Lupaa..

    VastaaPoista
  3. niinpäää. luojan kiitos pääsen täältä ens viikoks pois :o <3

    VastaaPoista
  4. tsemppiä nyt sulle ): <3
    jajoo, mun BMI on toi 24.9, ylipainoa.

    VastaaPoista
  5. Voiei, vähän kurjaa tollanen :---( Mutta et sä itseäs voisi tappaa, et saa, olet tärkeä ihminen varmasti sun perheenjäsenillekin!
    Voimahali♥

    VastaaPoista
  6. Voiei :--( Älä luovuta, kyllä sä jaksat, sä selviät tästä kaikestä ♥ Mulla on ollut täällä kotona ihan samanlaista, ja eihän se mukavaa ole varoa kaikkea mitä tekee tai sanoo.. Voimia ja tsemppiä sulle :(<3

    VastaaPoista
  7. Voimia sinulle itselle :( ♥ Haluaisin iloita puolestasi, jos olisit itsekin tyytyväinen edes hiukan siihen..

    VastaaPoista
  8. Kiitos kommentista <3

    Nojuu.. Oon käyny sydänfilmissä pari kertaa tutkituttamassa että sydänviat voi laskea pois. Rasittaa varmasti kivasti sydäntä jatkuva oksentelu syömättä jättäminen ja yliliikkuminen, se ehkä lopettaa lyömisen kohta jos jatkan näin. En vaan jaksa välittää..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)