lauantai 5. maaliskuuta 2011

Tämä vie minut

"Älä vaivaudu enään itkemään, et jaksa. Sinun ei tarvitse enään välittää. Anna olla. Unohda tämä ruma maailma. Sinun ei tarvitse elää. Kukaan ei kaipaisi sinua, olet vain taakka. Kaikki tietävät etteivät voi parantaa sinua. Miksi siis pitkittää kipuasi? Kipua, jota ihmiset eivät huomaa tuskaisen hymysi takaa. Silmistäsi paistaa kipeät muistot ja monet käydyt kamppailut. Sielusi huutaa apua. Et ole mitään. Etkä tule koskaan olemaankaan. Luovuta." - Ajatukseni, jotka tappavat minut pian.

Mä tajusin tänään, kuinka masentunut mä oikeasti olen. En ole koskaan tuntenut oloani näin tyhjäksi. En ole koskaan tuntenut olevani vain.. "poissa", sitä tunnetta on hyvin vaikea selittää, mutta ihan kuin en olisi täällä. Tämä tunne on hirveä ja se tappaa minut. Minun ajatukseni pelottavat minua. Kuinka mä päivä päivältä haluaisin satuttaa itseäni vieälä enemmän. Ihan kuin mikään ei riittäisi. Kuin mikään ei sattuisi jo tarpeeksi.

2 kommenttia:

  1. kiitos kommentistasi! Se sai mut tajuamaan etten mä ehkä ookkaan vielä ihan pimahtanut..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)