tiistai 29. maaliskuuta 2011

Synttärit juhlittu ja uusi startti

Nyt on juhlat "juhlittu". Tämä tietenkin tarkoittaa jälleen kerran sitä; on tullut syötyä tänään vaikka mitä paskaa. Oksennettua kaksi kertaa ja syötyä lisää.. (bulimiaa jälleen,jes.) Suklaa on ollut hyvää ja irtokarkit. Liian kiehtovan hyvää. Siiderit ja pari drinkkiä baarissa on tehnyt hyvää (läskeilleni..) Mutta nyt täytyy taas aloittaa puhtaalta pöydältä. Mun täytyis olla vahvempi, pystyä laihtumaan enemmän, vanhempana. Nyt jos koskaan 18-vuotiaana on sen aika. Kärsiä ja kärsiä vielä vähän lisää. (Juomista ei nyt tässä vaiheessa pysty vähentämään, mutta syömistä pystyy) Sitä on tiedossa huomenna ja perjantaina.. touh.

Uusi käytäntö:
  • Joka päivä 500-600 kaloria ruokaa (ja sen lisäksi hillitysti omenaa ja mandarineja)
  • Ei 21.30 jälkeen syömistä
  • 100 vatsaa tulee tehdä joka päivä
  • Karkit ja muut sokeriset herkut tulee taas kieltoon.
  • Perjantai on 1000 kalorin ruokapäivä, halutessani.
Mun täytyy tosissaan lopettaa taas pelkäämästä nälkää ja kipua. Tästä laihdutuksesta ei tuu muuten hevonpaskaa, ja mä en ole mitään ilman tätä. Mä en ole mitään ilman mun turvallisia Ana- sääntöjä. Mä olen liian tyhjä ilman ahdistusta.
Nyt kaikki alkaa taas jälleen alusta. Rankkaa, mutta sen arvosta! Mun vaan vittu vie täytyy viedä tää loppuun ja saada jostain tähän uutta puhtia ja motivaatiota!!! Kato peiliin pullasorsa.

3 kommenttia:

  1. mulla oli synttärit samana päivänä, eikä hyvin nekään menny. ahmittua tuli ja vaaka näyttää seuraavana päivänä yli kiloa lisää. mä päätin myös et nyt otan itseäni niskasta kiinni ja aikuistun. oksentamaan mä en pysty ja sekös ahdistaa <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi- Onnea viel sullekki hirmusesti. Se päivä meni jo joten ne ruuat ei haittaa ! <3 Ja oksentamises ei ookkaa miiiitään järkeä!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)