keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Sieluni on kylmä

 Missä minä olen? En ole täällä. Katseeni on jähmettynyt terapeuttini luona takkini kulmaan en pysty nostamaan päätäni ylös, en saa sanoja sanottua. En halua sanoa niitä ääneen. En halua katsoa ihmisiä silmiin, pelkään että he näkevät aikeeni, pelkään että he tajuavat salaisuuteni. Maailmani on erilainen kuin muiden, näen tämän paikan eritavalla. Täällä ei paista aurinko. Kaikki elävä on kuollut. Minä seison yksin pimeässä ja odotan synkkyyden vievän minut. Haluaisin taas avata suuni, mutta tiedän ettei kukaan voi muuttaa mitään. Ei auta vaikka sanoisin mitä.. tässä on tämä apu mitä saan. Olen tyytynyt odottamaan kuolemaa. En haluaisi odottaa liian kauaa, koska minua sattuu olla täällä.

Tanssitunnilla saan kunnon alennuskompleksi kohtauksen, viereisellä tangolla keikkui ehkä kaunein näkemäni ihminen.. hänen reitensä olivat täydelliset. En ole ikinä nähnyt niin täydellisiä jalkoja. Reisien oli melkein mahotonta osua yhteen. Minä en saanut katsettani irti ja oma suoritukseni kärsi. Ajattelin vain omaa iso ruhoani ja haukuin itseni hiljaa peiliin katsoessani. Voi luoja kun mä toivoin olevani hän. 
Mun sydäntä koskee, fyysisesti ja henkisesti mua sattuu. Kipua kipua ja vielä lisää kipua.
"Kyllä sä kestät", ennen mä kestin nyt olen hajalla, palasina. Olen yhtäkuin kuollut.
600 vitun kaloria, läski.

3 kommenttia:

  1. Haluan sinulle kaikkea hyvää. Tiesithän sen? Haluan, että voisit elää onnellisesti. Saisit hymyillä ja nauraa aidosti, tuntea sisälläsi hyvää tunnetta, jota et voi sanoiksi pukea. Tekisin niin kaikkeni, että saisin sinut tajuamaan, että taisteleminen on sen arvoista. En vain löydä niitä sanoja.

    Tuntuu niin oudolta tsempata sinua, kun ajatukseni ovat lähes tulkoon samanlaisia kuin sinulla. Mutta ehkä se onkin tarkoitus, että toinen toistamme tuetaan. Mutta mitä sitten teen, kun et ole täällä? Sitä en itsekään tiedä.. Välitän todella paljon ! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos sun kommentista :) Hei kuule, mä olen varma, että sunkin maailmaan alkaa vielä aurinko paistamaan. Se varmaan tuntuu susta mahdottomalta, mutta mä haluan uskoa siihen ja sunkin pitää, olet niin ihana että kyllä sunkin elämä alkaa pikkuhiljaa näyttämään valoisammalta. Olen varma siitä. Ja 600 kaloria ei tee susta läskiä. Haleja♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)