keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Pikaista asiaa

 Mul on ihan kauhee olo. En tiikä johtuks se noist mun vetelemist xylitol pastilleista jota tuliki sit "mätettyä" sen verra et mun maha kouristelee ja oon pyöree ku ilmapallo ja oikeestaan kaikin puoilin helvetin kipee olo.

Tänää on tullu herättyä jo ekan kerran neljän aikaa aamuyöl kauheesee jalkosen särkyyn (mustelmista yms).. siinä sit vähä aikaa kiemurtelin tuskassa ja kävin vetämässä kaks buranaa ja myöhemmi helpotti. Tää päivä on ollu jokseenki ihan jees. Mä oon kauhee väsyny niin listaan vaan tähän joitain asioita tiivistttynä:

- Äitini on aloittanut taas dieetin ja selittää miten syö nykyään ja aikkoo laihduttaa hurjasti ( mä en kestä kuunnella tämmöstä, se ei tajuu lopettaa !!)
- Ostin GT:st ihanat farkut ja MUL MENI KOKO 24/30, tosin vaihoin ne 25/32 ku totesin et noi lahkeet 30 on iha liia lyhyet sittenkin.
- Musta tuntuu et ei oo mitään tapahtunut kuukaudessa (siit on kuukaus ku viimeks kävin vaa'al) ja voi järkytys must tuntuu et oon lihonu!!!
- Sain lähetteen sisätautiklinikalle tutkimuksiiin (en tiiä trakemmin) ja sit johonki sydäntarkkailuun jos asennetaan joku laita ainaki vuorokaudeks mun rintaan kiinni!?
- Musta alkaa tuntuu etten tarvii mitään syömishäiriäklinikkaa.. en mä sairas ole, oon vaan helvetin tyhmä.
Huomenna koitan pystyä parempaan tän postauksen suhteen, ja ehk huomen onnais toi 800kcl päivä.. pakko se ois :(

Halit teille, ja koht on taas pian viikonloppu! Siihen asti kestetään <3

1 kommentti:

  1. Kultapieni, sinä olet todellakin pieni <3 Voi kun näkisit sen, etkä vain uskottelisi itsellesi olevan liian suuri. :( Olen niin huolissani sinusta, vähennät syömistä ja kulutat. Ethän sinäkään ole supermies. Onneksi huomenna perjantai. Pus ock krammm ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)