lauantai 12. maaliskuuta 2011

Nyt täytyy tapahtua muutosta

 ( She is perfect <3)
Mä en tiedä mitään turhauttavaa kuin sen et syö koko päivän just niiku pitää. 500-600kcl ja pum, illalla mulla napsahtaa päässä. Tätä on nyt taphtu´nu useemmankin kerran ja se jos joku on syy tähän et mä jatkan leviämistä. Jotenki tää ei enään mahu mun ymmärrykseen! Mitä järkeä pilata kaikkea ja syödä Dumleja ja Marianneja kiitettävästi?! Oikeesti,,, mitä?! Tuon jälkeen oksentaa.. eikä koko suklaata edes melkein tullut ulos.

Mul alkaa usko loppuu tähän mun touhuu. Ihan oikeasti. Nyt tätä kevättä varte mun täytyy vähä skarpata ja tehä jotain muutoksia tähä koko paskaan. Joten tässä niitä tulee (teen nämä niin yksinkertaiseksi, että ei voi olla vaikea noudattaa)
- Syön max 4-5 tunnin välein. (Estääkseni repsahdukset)
- Syön vuorotellen päivisin 800kcl ja 600kcl
- En kuitenkaan yli 1000kcl
- 100 vatsaa päivässä
- 50 x-hyppyä päivässä
- En enään luista harjoituksista
- Menen vähintään joka toinen päivä lenkille (30min)
- Yritän alkaa syömään aamupalan (Puuroa?)+ kahvi

Eli huomenna ois tiedossa 800kcl päivä. 100 vatsaa, 50 x-hyppyä ja meen tankotanssi tunnille!
Ruokailut aattelin järjestää mm näin:
Aamulla puuroa 140kcl, klo 14 mandarini/päärynä, klo 18 esim joku sosekeitto? Klo 21 hedelmä ja jugurtti.  Kesään on enään huolestuttavat 12viikkoa!?

Mulla on tosiaan kiire.. ja paaaljon töitä jotta saan pudotettua n. 10kg. Eikä mua enään naurata yhtään.

6 kommenttia:

  1. Ei tarvi tapahtuu mitään muutosta, oot täydellinen tollasena ♥ Ja muista et toi 600kcal on IHAN minimi, ei yhtään vähempää!

    VastaaPoista
  2. Toi kuvan tyttö on ihan täydellinen!! Kuulostaa tosi hyvältä toi sun ruokajärjestely :) Tsemppiä, sä onnistut kyllä♥

    VastaaPoista
  3. Voi, tankotanssi on kivaa!
    Heräs muuten kysymys; Olisko sulle ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa n. viikon verran olla ajattelematta kaloreita ja olla oksentamatta? Itsellä ainakin silloin tällöin auttaa tommoiset ns. boostiviikot.
    Voimia ♥

    VastaaPoista
  4. Kannatan tuota aamupalaa. Silloin kehosi aineenvaihduntakin lähtee käyntiin paremmin. Huolestuttaa vain, miksi haluat pudottaa kiloja? Mikset halua näyttää hyvältä ja terveeltä, ilman luisevaa vartaloa? :( Äh, minun täytyy varmaan tulla sinne puhumaan järkeä sinulle! Pus, haleja ♥ Äläkä katoa parissa päivässä.

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentistas<3 Oli eka mun blogissa :D Mut toi on kyl totta, että tossa repsahtaa vähän liianki helposti.. :s

    VastaaPoista
  6. kui pitkän lenkin kerkeet mennä tos puolessa tunnissa? :------)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)