perjantai 18. maaliskuuta 2011

Naurakaa

 Hoohhoo, jos nyt muista tuntuu et tänään on mennyt paskasti syömisten suhteen niin teitä helpottaa lukee se et mun kalorit tais ampuu yli 1000 ja mukavasti ampuikin.. kiitos keksien, murojen, jugurtin ja leipien jota tänään söin.. niin ja vähän ranskalaisia. Mua vituttaa aika rankalla kädellä, mut eniten mua naurattaa kuinka säälittävä fädääässs must on tullu. Selluliitti on oikein pesiytyny mun reisien pinnalle, hyi saatana. Kuvotan itteeni taas niin hyvin.  Toivotaan et tän päivän pieni ahmimis-oksennus sessio sai mut heräämään tästä "normaalista" paskasyömisestä. Mähän en tosiaan haluis lihoo viel lisää. Säälittävä kun oon. Nojoo ihan oikein ois, liho vain läskipaskiainen!!!!
mun tekis niin mieli... tuntea jotain.

3 kommenttia:

  1. Voi sulla on aivan ihanan tavoitettavissa olevia unelmia! Mä uskon, että sä pystyt kyllä saavuttamaan ne. ♥

    Hei, sä et oo ainoo jolla on tänään ollut ahmimispäivä... Ite oon pullattanu ihan täysillä ja vielä ilman oksentamista.

    ps. Asun ite Seinäjoella eli vähän kauempana täällä lännessä.

    Halit ♥

    VastaaPoista
  2. Sinä tunnet varmasti aivan tarpeeksi sisäistä kipua, että se täytyisi vielä tuntea fyysisesti. Koita muru pärjätä ♥ Nämä päivät ovat yksiä muiden joukossa. Ja kalorisi on tullut ihan hötöstä, et sinä tuosta lihoa. Normaalisti ihmiset syövät noin ja VIELÄ enemmän. Äh, turhaa minä selitän, kyllä sinä tiedät..

    VastaaPoista
  3. emmä kehtaa kertoo.. :( ja toi -9 johtuu vaa siit et meil on vaa 2 kertaa vuodes pakko käyä terkkaril.. + mun paino hyppii joka kerta ku käyn siel et hmmh. nytki painan 2kg enemmä ku yllensä ._.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)